Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, στον χώρο του παλαιού Δημαρχείου Αλυζίας (Κανδήλα), η ανοιχτή εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που διοργάνωσε το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ξηρομέρου. Την εκδήλωση πλαισίωσαν η Διευθύντρια και η Υποδιευθύντρια του Σχολείου, οι οποίες παρουσίασαν το έργο, τη φιλοσοφία και τις δυνατότητες που προσφέρει ο θεσμός των Σχολείων …







