Την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η διαδικτυακή εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων των προγραμμάτων Erasmus+ των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, με τη συμμετοχή των ΣΔΕ Αθήνας, Ξηρομέρου, Αγίας Παρασκευής, Αγίων Αναργύρων, Μεσολογγίου και Περιστερίου. Στην εκδήλωση απηύθυναν χαιρετισμό η Συντονίστρια του Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων του ΙΚΥ, κυρία Ευρυδίκη Αθανασοπούλου, η κυρία Μαρία …







