Στο πλαίσιο του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.) με θέμα «Κοινότητες Δημιουργίας: Συμμετοχή και πρωτοβουλία στις θεσμικές συλλογικότητες: Κοινωνία, εκπαίδευση, πολιτική διαβούλευση» (Ηράκλειο Κρήτης, 8-11 Μαΐου 2025), το Ι.Α.Κ.Ε. βράβευσε τις βέλτιστες επιστημονικές εργασίες, ανά θεματικό άξονα του Συνεδρίου.
Η εργασία με θέμα: «Ανάπτυξη πολυγραμματισμών μέσω της δημιουργίας μίας ψηφιακής κοινότητας μάθησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας: φιλοσοφία, μεθοδολογία και μαθησιακά αποτελέσματα» της Αμαλίας Καζιάνη, εκπαιδεύτριας Αγγλικού Γραμματισμού στο ΣΔΕ Κέρκυρας και υποψήφιας διδάκτορα του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας και του Γεώργιου Π. Ηλιάδη, επιβλέποντα καθηγητή της, έλαβε το βραβείο της Καλύτερης Επιστημονικής Εργασίας στη θεματική ενότητα «Διδακτικές προτάσεις – Διδακτικά σενάρια». Η διδακτική πρόταση αναφέρεται στη θεωρία και μεθοδολογία σχεδίου δράσης με την αξιοποίηση ψηφιακών μέσων, που υλοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος Αγγλικής γλώσσας. Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευόμενους και τις εκπαιδευόμενες του Πρώτου και Δεύτερου Κύκλου για την ενθουσιώδη συμμετοχή τους στο σχέδιο δράσης και τη συμβολή τους στη βράβευσή του!