ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ
Οι Σούπερ Κηπουροί έδρασαν και φέτος!!!
Αρχικά ξεχωρίσαμε τους σπόρους. Ζωγραφίσαμε σποράκια, μεγάλα και μικρά, μακρουλά και στρογγυλά.
Κοσκινίσαμε το κοκκινόχωμα και φτιάξαμε βόλους με πολλά είδη σπόρων.
Χωριστήκαμε σε ομάδες. Κάθε ομάδα διάλεξε ένα όνομα και πήρε έναν αριθμό. Κάθε ομάδα φύτεψε τους σπόρους που ήταν στο φάκελο με τον αριθμό της.
Οι γονείς μας βοήθησαν όπως κάθε φορά. Μπήκαν στις ομάδες των παιδιών.
Φτιάξαμε ταμπέλες για τον κήπο.
Δραματοποιήσαμε την ιστορία του σπόρου που φυτρώνει
Και εντοπίσαμε τα στοιχεία που βοηθούν το σπόρο να φυτρώσει.
Αριθμήσαμε τα παρτέρια μας και φτιάξαμε ένα χάρτη-μακέτα για τον κήπο.
Με τη βοήθεια των αριθμών και του χάρτη τοποθετήσαμε τις ταμπέλες Μιλήσαμε για τη δουλειά του σκιάχτρου και συναρμολογήσαμε σκιάχτρα με σχήματα. Φτιάξαμε και επιδαπαίδιο παιχνίδι για κηπουρούς.
Φτιάξαμε το δικό μας σκιάχτρο, για να μην μας φάνε τα πουλιά τους σπόρους.
Τα παιδιά είπαν ότι τα πουλιά είναι φίλοι μας και πρέπει να τους βοηθήσουμε να βρίσκουν τροφή μέσα στο χειμώνα χωρίς να τρώνε τους σπόρους μας. Έτσι φτιάξαμε μια ταΐστρα και τη βάλαμε στην αυλή.
Την Άνοιξη τα φυτά μεγάλωσαν, όχι όμως όλα. Παρατηρήσαμε ότι κάποιοι σπόροι δε φύτρωσαν. Τα παιδιά ρώτησαν τους γονείς τους. Ένας μπαμπάς είπε ότι ίσως δεν ήταν καλοί οι σπόροι
Μαρούλι και σπανάκι φύτρωσαν. Τα παιδιά έφεραν και ντομάτες και αγγούρια και κάναμε μια σαλάτα περιποιημένη. Γράψαμε και τα υλικά για να την ξανακάνουν στο σπίτι τους. Τόσο νόστιμη ήταν.
Και το μπρόκολο έγινε! Λίγοι ήθελαν όμως να το δοκιμάσουν.
Κοιτάξαμε το χάρτη και κάναμε απολογισμό.
Κάποιες μέρες χρειάστηκε να ποτίσουμε. Πολύ λίγες. Οι φραουλιές που φυτέψαμε στο τέλος, μας είπανε πως θέλουν πολύ πότισμα.
Τελευταίο μαζέψαμε τον αρακά