Νέο Λύκειο: ατέρμων βρόχος

Δείτε το στο slideshare.net

Αποκωδικοποίηση του ισχύοντος καθεστώτος για την αξιολόγηση των μαθητών στο Γενικό Λύκειο και την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, μετά και τις τροποποιήσεις του Ν. 4186/2013 από το Ν. 4327/2015, και την Υπουργική Απόφαση 77451/Δ2/15-5-2015 (ΦΕΚ τ. Β΄ 862/15.5.2015), που επέφεραν μόνιμες αλλαγές, αλλά όχι πλήρεις, για τη Γ΄ Τάξη, και μερικού και εφήμερου χαρακτήρα (μόνο για το τρέχον σχολικό έτος) στην Α΄ και Β΄ Τάξη.

Αλλαγές που θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει ως και σιωπηρές ή αόριστες, αφού η καταραμένη φράση Κάθε διάταξη που ρυθμίζει με διαφορετικό τρόπο τα θέματα της απόφασης αυτής παύει να ισχύει. σε συνδυασμό με τη φράση – ατέρμονα βρόχο ισχύουν τα π.δ. 60/2006 (Α΄ 65) και π.δ. 50/2008 (Α΄ 81) όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν αποτελούν λάστιχο που μπορεί κάποιος να τραβάει όσο θέλει, από όπου θέλει.

Πού και να μην είχαν απαγορευτεί δια νόμου αυτές οι μεσοβέζικες νομοθετήσεις:
4. Σε περίπτωση κατάργησης διατάξεων κανονιστικών πράξεων είναι απαραίτητη η ρητή απαρίθμηση σε ιδιαίτερο άρθρο της προωθούμενης πράξης των καταργούμενων διατάξεων και του χρόνου έναρξης της κατάργησής τους.

Τουλάχιστον δεν μετράει πια η γυμναστική στο Γ.Μ.Ο. Εξακολουθεί όμως η Ερευνητική Εργασία να έχει τριπλάσιο συντελεστή από τα Αρχαία, ή τη Φυσική, ή τα Μαθηματικά, και υποπολλαπλάσιο μερίδιο στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα και το φόρτο του μαθητή.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *