Αγαπητοί eTwinners,
ονομάζομαι Παρασκευή Μπελόγια, ξεκίνησα να εργάζομαι ως εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το 2004, αλλά από το 2013 ανήκω στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και είμαι τοποθετημένη προσωρινά στο 12ο Δημοτικό Σχολείο του Ν. Λάρισας. Αν και είχα εγγραφεί στο eTwinning πολύ νωρίτερα, στο ξεκίνημά του περίπου, άρχισα να συμμετέχω και να συντονίζω έργα eTwinning το 2009.
Από τότε έγινα ενεργό μέλος της κοινότητας eTwinning, γιατί θεωρώ πως η συνεργασία με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία για τη διεξαγωγή ενός συνεργατικού έργου έχει σημαντικά οφέλη τόσο για τους μαθητές μου, όσο και για μένα.
Από το 2009 μέχρι και σήμερα έχω ολοκληρώσει 7 έργα eTwinning και φέτος εργάζομαι με τους μαθητές μου σε 2 ακόμα έργα.
Για τα έτη 2013-2014 έχω οριστεί πρεσβευτής eTwinning στην περιοχή της Θεσσαλίας και στόχος μου είναι να σας ενθαρρύνω να ενσωματώσετε το eTwinning στο μάθημά σας, προβάλλοντας πάντα τα θετικά στοιχεία της δράσης αυτής. Είναι κάτι που πραγματικά δε θα δυσκολευτώ να το κάνω, γιατί από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το eTwinning τα οφέλη που έχω αποκομίσει από τη συμμετοχή μου στη συγκεκριμένη δράση είναι για εμένα πολλά και σημαντικά.
Hδη έχω ‘μυήσει’ αρκετούς από τους συναδέλφους μου στη δράση eTwinning. Μιλώντας πρώτα ως εκπαιδευτικός και έπειτα ως πρεσβευτής της δράσης, σε όσους ακόμα δεν έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, θα έλεγα πως ο ενθουσιασμός και οι θετικές εντυπώσεις που θα αποκομίσετε είναι τόσο μεγάλες, που η συμμετοχή σας σε προγράμματα eTwinning θα γίνει ‘εθισμός’ και δε θα μπορείτε να σταματήσετε! Από προσωπική εμπειρία θα έλεγα πως όσες δυσκολίες και αν αντιμετωπίσετε, όση προετοιμασία, χρόνο και κόπο πρέπει να διαθέσετε, πάντα η συμμετοχή σας σε ένα πρόγραμμα eTwinning θα σας κάνει να αισθάνεστε δημιουργικοί και πάντα στην αρχή κάθε νέας σχολικής χρονιάς θα ανυπομονείτε να ξεκινήσετε τις καινούριες σας συνεργασίες!
Σας καλώ λοιπόν να ξεκινήσετε ένα έργο eTwinning για να ζήσετε και εσείς την εμπειρία μίας τόσο δημιουργικής δράσης και είμαι στη διάθεσή σας για ο,τιδήποτε χρειαστείτε!
Είμαι δασκάλα στην Κρήτη και είμαι στην αρχική φάση που περιγράφεις! Είμαι αρκετά χρόνια εγγεγραμμένη στην πύλη etwinning αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμη τίποτα. Πραγματικά δεν ξέρω γιατί. Λίγο η αμέλεια, λίγο η έλλειψη χρόνου δεν το έχω ψάξει όσο θα ήθελα! Πως με συμβουλεύεις να ξεκινήσω; Νομίζω πως πάντα κολλάω στο πως θα βρω συνεργάτες!
Μαρία,
καλημέρα και από εμένα! Δες λίγο τα προσωπικά σου μηνύματα, σου έστειλα κάποιες οδηγίες:) Καλή αρχή σου εύχομαι και για ό,τι χρειαστείς, εδώ είμαι εγώ:)
Πολυ ωραίο το blog σου Παρασκευή με πολυ χρήσιμες πληροφορίες για το etwinning και τη χρήση του.
Ασχολούμαι με το etwinning εδώ και 3 χρόνια ( επιτυχώς θεωρώ) και είμαι πολυ ευχαριστημένη. Διαρκώς μαθαίνω πράγματα και σίγουρα το blog σου ειναι κάτι που έλειπε. Θέλει πολυ προσωπική δουλειά (χωρίς υλική ανταπόδοση) για να ασχοληθείς εις βάθος με το etwinning.
Keep up the good work!
Στέλλα Τζιαφέτα, εκπ. ΠΕ 06
Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου, ακόμη δεν είναι ολοκληρωμένο..σιγά σιγά θα προσθέτω νέα πράγματα που ελπίζω να σας βοηθήσουν! Συνέχισε και εσύ τη δημιουργική δουλεια και θα τα λέμε και από εδώ:)
Συγχαρητήρια για το ιστολόγιο! Πιστεύω πως μπορεί να βοηθήσει στο να ασχοληθούν κι άλλοι συνάδελφοι με το e-twiinning. Εγώ διδάσκω γερμανικά σε γυμνάσιο της θεσσαλονίκης. Ασχολούμαι γενικά με προγράμματα και πολιτιστικά και περιβαλλοντικά, όμως ποτέ δεν έχω κάνει κάτι στο πλαίσιο του e-twinning. Το μελετώ εδώ και πολύ καιρό, αλλά είναι σαν τη βαθιά θάλασσα που θέλεις να ξανοιχτείς, αλλά φοβάσαι πως δεν πατώνεις και θα πνιγείς. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι εγώ. Δεν τολμώ λοιπόν να κάνω καμία κίνηση. Υπάρχει κάποιος μπούσουλας για αρχάριους στο e-twinning; Ημερομηνίες που είναι σημαντικές; Πότε και πώς το προσεγγίζουμε;; Αχχχχχχ, βλέπεις πως μάλλον δεν έχω ιδέα… 🙂
Καλημέρα Κωνσταντινα,
χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το ιστολόγιο. Όντως το να κάνεις την αρχή είναι δύσκολο, αλλά αν ξεκινήσεις θα δεις πως σιγά σιγά όλα γίνονται πιο απλά. Το eTwinning δεν έχει ημερομηνίες που πρέπει να προσέξεις, εκτός αν θέλεις να κάνεις αίτηση για συμπλήρωση ωραρίου, να συμμετέχεις στους διαγωνισμούς για τα εθνικά/ευρωπαϊκά βραβεία ή για εθνική ετικέτα ποιότητας, αλλά αυτά προϋποθέτουν πως έχεις ολοκληρώσει ένα έργο. Το πότε θα το ξεκινήσεις και πόσο θα διαρκέσει είναι απόφαση δική σου και των συνεργατών σου και αυτή η ελευθερία είναι που κάνει το eTwinning διαφορετικό από τα άλλα. Δεν έχει προθεσμίες, δεν έχει γραφειοκρατία! Ρίξε μία ματιά στο blog μου, στην καρτέλα eTwinning. Έχει εκεί τα βασικά βήματα για να ξεκινήσεις:) Αν χρειαστείς κάτι άλλο, στείλε μου στο pbelogia@hotmail.com . Εύχομαι τη χρονιά που μας έρχεται να ξεκινήσεις το πρώτο σου έργο:)
Γειά σας και από μένα, συγχαρητήρια και πάλι Παρασκευή, εύχομαι να εμπνεύσεις πολλούς συναδέλφους στην περιοχή μας και γενικότερα. Εγγράφηκα κι εγώ το 2010, όπου παρακολούθησα ένα διαδικτυακό σεμινάριο e-twinning, το οποίο με παρακίνησε να αναζητήσω περαιτέρω επαφές. Το 2011 έως σήμερα υλοποιήσαμε με οχτώ άλλες χώρες πρόγραμμα e-Twinning Comenius, το οποίο αποτελεί μία μοναδική προσωπική και επαγγελματική εμπειρία και την προτείνω στους συναδέλφους ανεπιφύλακτα!! Επίσης ένα μικρό e-Twinning με μαθητές Δημοτικού για το Πάσχα (στα γερμανικά αυτή τη φορά, που διδάσκω) εφέτος και από Σεπτέμβρη επανερχόμαστε για νέα e-Twinning!!Το μόνο πρόβληματάκι είναι ότι πρέπει να περιμένω (όπως και πολλοί άλλοι) τα 1-2-3-4 σχολεία που θα τοποθετηθώ και τη βαθμίδα επίσης και μετά να αναζητήσω κάποια συνεργασία..αλλά τι να κάνουμε..This is Greece!!
καλές διακοπές ακόμα!!
Γεια σου και πάλι Χαρά,
χαίρομαι που τα λέμε και από εδώ:) Το ίδιο πρόβλημα με τα σχολεία κάθε χρόνο έχω και εγώ, οπότε σε καταλαβαίνω..δε μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά, δυστυχώς! Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και σε εσένα!
Καλή αρχή στο νέο σας ρόλο ως πρέσβευτής του eTwinning στην περιφέρειά μας (Θεσσαλία)! Εύχομαι να εμπνεύσετε πολλούς συναδέλφους και να αξιοποιήσουν κι αυτοί με τη σειρά τους τον δημιουργικό κόσμο του etwinning! Έχω από το 2008 που συμμετέχω σε / συντονίζω projects και ομολογώ ότι το απολαμβάνω τόσο εγώ όσο και οι μαθητές μου! Τα οφέλη είναι πολλαπλά και οι απαιτήσεις αρκετά μεγάλες (οι γνώσεις στην τεχνολογία βοηθούν πάρα πολύ), αλλά οι μαθητές δεν το ξεχνούν ποτέ σα δραστηριότητα και μαθαίνουν τόσα πολλά!!! Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι – αν γνωρίζετε, που έχει απασχολήσει και άλλους συναδέλφους: Κάθε χρόνο έρχεται μια εγκύκλιος-οδηγία για τα προγράμματα στα σχολεία η οποία αναφέρει ότι για κάθε πρόγραμμα eTwinning που αναλαμβάνει ο εκπαιδευτικός και διαρκεί άνω των 5 μηνών, του προστίθενται 2 διδακτικές ώρες επιπλέον κατά τις οποίες δεν μπαίνει στην τάξη, αλλά διευθετεί ό,τι αφορά τη συνεργασία για το project (επαφές με το εξωτερικό, ενημέρωση του twinspace, της ιστοσελίδας ή του blog, κτλ). Για να είμαι ειλικρινής, οι ώρες αυτές δε ζητήθηκαν ποτέ από μέρους μου – αν και θα μου ήταν πάρα πολύ χρήσιμες (υπήρξε χρονιά που δούλευα 2 eTwinning projects με 24 ώρες διδακτικό ωράριο σε τάξη, σε 2 διαφορετικά σχολεία, οπότε όλα αυτά που προανέφερα γίνονταν από το σπίτι μου με πολύ άγχος για να προλάβω και την προετοιμασία μαθημάτων). Υπάρχει τρόπος να δηλωθεί εξαρχής η ανάληψη προγραμμάτων eTwinning και να κατοχυρωθούν οι επιπλέον αυτές διδακτικές ώρες (να δηλώνεται στη Δ/νση Α’βαθμιας αλλά και να εμφανίζονται στο survey); Ευχαριστώ για το χρόνο σας και καλή συνέχεια στο έργο σας!
Καλημέρα Βιβή,
ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια:) στην αρχή της σχολικής χρονιάς,βγαίνει μία ηλεκτρονική αίτηση στη σελίδα του eTwinning, την οποία πρέπει να συμπληρώσεις αν θέλεις να πάρεις συμπλήρωση ωραρίου για το πρόγραμμά σου. Η αίτηση αυτή δεν υποβάλλεται στις ΔΔΕ, αλλά ηλεκτρονικά στην ΕΥΥ της δράσης, και αν εγκριθεί, στέλνουν την απόφαση οι ίδιοι στις διευθύνσεις. Καλό είναι να επικοινωνήσεις με την ΕΥΥ ή τη ΔΔΕ στην οποία ανήκεις για να δεις αν εγκρίθηκε, γιατί για παράδειγμα εμένα δε με ειδοποίησαν από μόνοι τους, και έπειτα μπορείς να προσθέσεις τις ώρες και στο survey και στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Απλά να ξέρεις πως η κάλυψη ωραρίου με μαθήματα προηγείται των προγραμμάτων, που σημαίνει ότι αν υπάρχουν 2 ώρες μαθήματος της ανάθεσής σου που δεν καλύπτονται και πρέπει να το αναλάβεις εσύ, θα το κάνεις και ας έχεις πρόγραμμα. Αν χρειαστείς κάτι άλλο, επικοινώνησε μαζί μου και μέσω email στο pbelogia@hotmail.com. Καλή συνέχεια και σε σένα και εύχομαι να ξεκινήσεις νέα έργα τη σχολική χρονιά που μας έρχεται:)
Ευχαριστώ πολύ για τη ενημέρωση!!!
Βιβή, όπως είπε και η Εύη η αίτηση γίνεται ηλεκτρονικά, χρειάζεται όμως αριθμό πρακτικού σχολείου, αυτό σημαίνει ότι όταν σε τοποθετήσουν από τη Δ/νση για την τρέχουσα σχολική χρονιά, θα πρέπει να έχει ήδη εγκριθεί ήδη το πρόγραμμα από το σύλλογο, λιγάκι δύσκολο δηλ!! προσωπικά επειδή επρόκειτο για Comenius e-Twinning, και το ήξερα από τον Αύγουστο, είχα και τις δύο χρονιές -2 από το ωράριο μου (21), αλλά αφού κάλυπτα τις ώρες της ειδικότητας σε 3 σχολεία και σε 4 τη δεύτερη χρονιά και με αρκετή πίεση εκ μέρους μου!! Οπως λέει και η Εύη, προηγείται πάντα η κάλυψη των διδακτικών ωρών, ο προϊστάμενος μας στην Καρδίτσα το λέει άλλωστε ξεκάθαρα, “ωραία τα προγράμματα, αλλά δεν τα αναγνωρίζει η διοίκηση για διδακτικό ωράριο!!!
Χαρά,
η έγκριση από το σύλλογο δε χρειάζεται να γίνει τόσο νωρίς, οι ώρες αναγνωρίζονται και φαίνονται στο πρόγραμμα και αργότερα, αφού ξεκινήσουν τα μαθήματα, όπως γίνεται και με τα υπόλοιπα πολιτιστικα, περιβαλλοντικα κτλ. Όταν στείλεις την αίτηση για συμπλήρωση ωραρίου και εγκριθεί, τότε θα μπουν και στο πρόγραμμα οι 2 επιπλέον ώρες.
Καλησπέρα Εύη!
Συγχαρητήρια για την προτωβουλία. Είμαι ΠΕ06 στο 1ο Δημ. Σκιάθου και πέρσι έκανα φιλότιμες προσπάθειες να καταλάβω τι είναι το etwinning και πώς δουλεύει, αλλά δεν κατάφερα να προωθήσω τα έργα που τελείωσα. Οι απορίες μου είναι πολλές και είμαι πολύ χαρούμενη που στέκεις στο πλευρό μας. Είδα τη δουλειά που έκανες με το Rainbow Village και σου αξίζουν πολλά μπράβο.
Μπήκα στην αίθουσα των etwinners Θεσσαλίας, ακολουθώντας τα βήματά σου, αλλά στο forum Ας γνωριστούμε καλύτερα, δεν βλέπω πουθενά Απάντηση για να κλικάρ και να στείλω το δικό μου μήνυμα. Help, please.
Και λύσε μου μια βασική απορία. Ας πούμε οτι έχεις την ιδέα για ένα project, τι κάνεις μετά; Αναζητάς συνεργάτες; Και άντε και έχεις προτάσεις συνεργασίας, πώς συνεχίζεις από κει και μετά; Αυτό ήταν το μεγάλο μου κόλλημα φέτος. Σίγουρα για κάποιον με τη πείρα τη δική σου, αυτό μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά όταν είσαι αρχάριος είναι αρκετό για να σε αποθαρρύνει.
Σ’ ευχαριστώ εκ των [προτέρων.
Βασιλική Παναγιωτέλη
Γεια σου Βασιλική,
ήμουν και εγώ Σκιάθο για 4 χρόνια στο Γυμνάσιο, από το 2006-2010:) Πήγαινε λίγο ξανά στην αίθουσα τώρα που αποδέχτηκα το αίτημά σου να δεις αν μπορείς να γράψεις. Έχω δημιουργήσει εκεί επίσης μία καινούρια κατηγορία “απορίες για αρχάριους” . Αν μπορείς γράψε εκεί τις απορίες σου, να απαντήσω εκεί, γιατί σίγουρα θα έχουνε και άλλοι που τώρα ξεκινάνε να ασχολούνται την ίδια απορία:) Ξέρω πως όταν είσαι αρχάριος όλα φαίνονται βουνό, αλλά θα σας βοηθήσω όσο μπορώ και πιστεύω θα καταφέρουμε να τα κάνουμε όλα πιο απλά:) Καλή σου αρχή!
Δεστυχώς ούτε κι εκεί εμφανίζεται το κουμπί Απάντηση. Υπάρχει μόνο η ημερομηνία δημοσίευσης.
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για σένα εδώ στο νησί. Τους λείπεις!
Το πρόβλημα στην αίθουσα “eTwinners Θεσσαλίας” διορθώθηκε, μπορείτε να γράψετε εκεί τα μηνυματά σας, τις απορίες σας, και ό,τι αλλο θεωρείτε εσείς σημαντικό:) Σας περιμένω και εκεί!
Εύη καλημέρα,
Χθες, 2/8/2013, ήσουν το τρίτο καλύτερο δώρο που έλαβα για τα γενέθλιά μου, μετά του γιου μου και της κόρης μου!!!
Είμαι δασκάλα και πέρυσι με τους μαθητές μου της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πύλης Τρικάλων πραγματοποίησα το πρώτο μου πρόγραμμα etwinning.
Τα συμπεράσματα πολλά, θα τα κουβεντιάσουμε κάποια στιγμή, οι εμπειρίες αρκετές και θετικές.
Στο πρόγραμμα συμμετείχα σαν εκπαιδευτικός αλλά προπάντων σαν μαμά και μέλος της τοπικής κοινότητας!
Στην αρχή του προγράμματος ρώτησα, έψαξα και ζήτησα βοήθεια αλλά ….
Πόσο χρόνο θα γλίτωνα αν το blog είχε γίνει από πέρυσι;
Η συνεργασία μεταξύ συναδέλφων, η ανάγκη να ανήκεις σε μια υποστηρικτική ομάδα και η αλληλοβοήθεια πιστεύω ότι είναι βασικά στοιχεία της δημιουργικής εκπαίδευσης. Της εκπαίδευσης που ζητάμε για τα παιδιά μας.
Στην ενημερωτική συνάντηση που είχαμε τον Ιούνη με το Σχολικό Σύμβουλο της περιφέρειάς μου αυτό ακριβώς τόνισα: την ανάγκη της ενημέρωσης και δημοσιοποίησης προγραμμάτων και δράσεων από συναδέλφους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να μην ξεκινούν όλα το Σεπτέμβρη από το μηδέν. Την ανάγκη δημιουργίας μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας ή ενός blog ή ενός forum.
Πώς μπορούμε να ανοίγουμε μια παρένθεση κάθε Σεπτέμβρη, να την κλείνουμε τον Ιούνη και όλα να σταματάνε στο γραφείο του Συμβούλου ή σε μια τυπική δημοσιοποίηση στον τύπο; Πώς είναι δυνατόν συνάδελφοι, ακόμα και στο ίδιο σχολείο, να μην έχουν πρόσβαση σε υλικό που έγινε με τόση προσπάθεια και μεράκι;
Τόσος κόπος, τόση γνώση, τόση έμπνευση, τόσες εμπειρίες κλεισμένες σε ένα συρτάρι; Μου φαίνεται αδιανόητο!!! (Ο σύμβουλος μου απάντησε ότι δεν μπορεί να γίνει και να …. που έρχεσαι εσύ Εύη και κάνεις την αρχή, στην περιοχή μας τουλάχιστον)
Χαίρομαι για τα νέα καθήκοντα που ανέλαβες, είμαστε εδώ και όλα θα πάνε πάνε καλά!
Ήδη το αεράκι δημιουργίας φυσάει στο πρόσωπό μου!
Θα δεις πόσες πετρούλες θα ταράξουν τη λιμνούλα της εκπαίδευσης!!!
Καλό Καλοκαίρι
Καλησπέρα Φωτεινή,
σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, τα μηνύματά σας μου δείχνουν πως όντως υπάρχουν δραστήριοι εκπαιδευτικοί που ψάχνουν δημιουργικούς τρόπους για να φέρουν την αλλαγή στην τάξη τους! Θεωρώ πως το Δημοτικό είναι η κατάλληλότερη βαθμίδα για συμμετέχεις σε δράσεις όπως το eTwinning, τα παιδιά έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο και υπάρχουν και ώρες μέσα στο ίδιο το σχολικό πρόγραμμα τις οποίες μπορείς να αξιοποιήσεις για τέτοιου είδους προγράμματα. Με τη βοήθειά σας, πιστεύω πως θα καταφέρουμε να κάνουμε πολύ όμορφα πράγματα από τη χρονιά που μας έρχεται! Θα τα λέμε συχνά από εδώ και πέρα, και από αυτό το ιστολόγιο, και κυρίως από την αίθουσα εκπαιδευτικών “eTwinners Θεσσαλίας” μέσα στην πλατφόρμα του eTwinning, στην οποία μπορούμε να συζητάμε τα πάντα:)
Καλό καλοκαίρι και σε σένα!
Γεια σου Εύη,
Θερμα συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου στο ‘The Rainbow Village’ αλλά και για την πρωτοβουλία σου να βοήθήσεις και να στηρίξεις κάθε προσπάθεια στο etwinning.
Ονομάζομαι Διαμαντή Χρυσούλα και είμαι ΠΕ06 στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας το οποίο είναι ΕΑΕΠ. Συνεργαζομαι με άλλα δέκα σχολεία σε ένα comenius multilateral project as an external partner, διότι δεν εγκρίθηκε η αίτηση από το δικό μας το ΙΚΥ και με είχαν και στην αναμονή μέχρι τον Δεκέμβριο πέρυσι. Όμως το project ειναι πολύ καλό, έχω την αίσθηση ότι είμαι σε ένα on-line seminar, το δουλεύουμε ως etwinning και όλες οι εργασίες είναι στο twinspace του προγράμματος.Ο τίτλος είναι ” eCLIL4YOU Environment and Language Integrated Paths for Young Learners “.
Το μήνυμα της Φωτεινής που διάβασα παραπανω νομίζω ότι εκφράζει τις σκέψεις, την ανακουφιση και την χαρα ολων μας για την βοήθεια που μας προσφέρεις και το χώρο που μπορούμε να επικοινωνούμε και να συνεργαζόμαστε.
Thanks again!!
Φιλικά
Χρύσα
Χρύσα,
σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συγχαρητήρια για τη δουλειά σου! Είσαι έμπειρη στα ευρωπαϊκα συνεργατικά προγράμματα, οπότε θα μάθουμε πράγματα ο ένας από τον άλλο και θα ανταλλάξουμε εμπειρίες! Άλλωστε, αυτός είναι και ο στόχος αυτού του ιστολογίου, όπως και της αίθουσας εκπαιδευτικών “eTwinners Θεσσαλίας” που θα βρείτε στο desktop του eTwinning! Εύχομαι η νέα σχολική χρονιά να είναι το ίδιο δημιουργική για όλους μας:))
Φιλικά,
Εύη
Εύη συγχαρητήρια για το ιστολόγιο και για την επιλογή σου ως πρεσβευτής eTwinning!! Το ιστολόγιο σου είναι κάτι που έλειπε και θα είναι εργαλείο που θα καθοδηγήσει οποιονδήποτε θελήσει να πραγματοποιήσει ένα έργο eTwinning!
Όσο για το ρόλο σου ως πρεσβευτής eTwinning, πιστεύω θα είναι καταλυτικός με την εμπειρία και τις γνώσεις που διαθέτεις.
Εύχομαι λοιπόν καλή επιτυχία στο blog σου και γενικά στο έργο σου στο eTwinning!
Καλή συνέχεια στις διακοπές!!
Φαίη
Σε ευχαριστώ πολύ Φαίη μου! Ελπίζω να φανώ χρήσιμη και να βοηθήσω όσους ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με το eTwinning! Όρεξη και διάθεση έχω, οπότε περιμένω τη νέα χρονιά για να ξεκινήσουμε όλοι μαζί με νέες ιδέες:)
Συγχαρητήρια για το ιστολόγιο και καλή δουλειά στα διάφορα projects!
Ευχαριστώ πολύ!
Καλησπέρα. Πολλά συγχαρητήρια για όσα έχεις καταφέρει και προσφέρει.
Επιθυμώ να ξεκινήσω κι εγώ, μα δεν έχω ιδέα… Ψάχνω κάποιον να συμβουλευθώ να βάλω μπρος… Αγνοώ ακόμη και τη διαδικασία να βρω το άλλο σχολείο. Θα μπορούσες να βοηθήσεις;
Με εκτίμηση,
Φρόσω Ζάχαρη, 9ο Δημ. Σχολείο Αγρινίου.
Φρόσω,
σε ευχαριστώ πολύ! Στο ιστολόγιο αυτό, στην καρτέλα “To eTwinning” έχει παρουσιάσεις για όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να ξεκινήσεις ένα νέο έργο. Αν κάπου κολλήσεις, ή κάτι χρειαστείς, εγώ είμαι εδώ για να βοηθήσω:)
Καλή αρχή,
Εύη
Γεια σου Εύη! Είμαι φιλόλογος και εργάζομαι σην Καλαμάτα. Αποφάσισα και εγώ να ασχοληθώ με το etwinning, γιατί μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και ότι σου ανοίγει καινούριους ορίζοντες. Έχω υποβάλει ένα έργο σε συνεργασία με μια Γαλλίδα εκπαιφευτικό το οποίο έχει εγκριθεί. Είναι σχετικά απλό, πιστεύω, καθώς περιλαμβάνει μια δραστηριότητα κάθε μήνα (παρουσίαση μαθητών, παρουσίαση του σχολείου, της πόλης τους, ανταλλαγή συνταγών, διάσημοι άνθρωποι της πατρίδας μας) Έχω μπερδευτεί όμως με το twinspace: η πρώτη επαφή των μαθητών θα είναι η εξής: να γράψουν λίγα πράγματα για τον εαυτό τους και στη συνέχεια οι Γάλλοι μαθητές να σχολιάσουν ή να τους κάνουν επιπλέον ερωτήσεις, ώστε να γνωριστούν και να σπάσει ο πάγος. Ποιο είναι το καταλληλότερο μέσο για να γίνει αυτό: το twinspace, ένα blog; πώς μπορούν να αναρτήσουν αυτό το υλικό στο twinspace; υπάρχουν κάπου οδηγίες; Μπορείς να με βοηθήσεις;
Ευχαριστώ.
Φιλικά,
Ρόη
Καλησπέρα Ρόη,
Καλό είναι σαν πρώτο βήμα, όλοι οι μαθητές να ενημερώσουν τα προφίλ τους με μία φωτογραφία και ένα μικρό κειμενάκι για τον εαυτό τους. Επειδή σε πολλέ χώρες απαγορεύεται αυστηρά η χρήση προσωπικών φωτογραφιών και γενικά καλό είναι να αποφεύγεται, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα εργαλείο για τη δημιουργία avatar, και οι μαθητές να φτιάξουν χαρακτήρες που να τους μοιάζουν και να τους χρησιμοποιήσουν ως εικόνα προφίλ. Εγώ προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τα εργαλεία http://www.bitstrips.com/pageone/ και http://www.sp-studio.de/index.htm και οι μαθητές που συμμετείχαν είχαν ενθουσιαστεί.
Μία άλλη πιο διαδραστική ιδέα είναι να ανταλλάξετε περιγραφές των μαθητών σας με τους συνεργάτες σας και αυτοί να ζωγραφίσουν τα πορτραίτα τους βασισμένοι στην περιγραφή. Όταν είναι έτοιμα, σας τα στέλνουν και τα χρησιμοποιείτε ως εικόνες προφίλ.
Σχετικά με το ποιο εργαλείο του twinspace θα χρησιμοποιούσα για αυτοπαρουσιάση, ώστε να μπορούν να αναρτηθούν και σχόλια, μάλλον θα προτιμούσα το blog, είναι εύκολο στη χρήση και όλοι μπορούν να σχολιάσουν τις παρουσιάσεις των άλλων.
Δες λίγο και το παρακάτω εργαλείο με το οποίο μπορείς να δημιουργήσεις χαρακτήρες που μιλάνε, μήπως σου φανεί ενδιαφέρον! http://www.voki.com/create.php
Αυτά από εμένα, ελπίζω και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας να έχουν πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες και να τις μοιραστούν μαζί μας:)
Καλή σου μέρα και καλή αρχή,
Εύη
Γεια σου Εύη και από μένα, καλή αρχή και καλή δύναμη στην αξιόλογη προσπάθειά σου, θα επανέλθω με ερωτήσεις και διευκρινήσεις. Ενημέρωσε με σε παρακαλώ όταν/αν θα κάνεις ενημέρωση στη Λάρισα.
Καλησπέρα Βάσω,
έχω ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία για ενημερωτικές εκδηλώσεις-workshops για τις πόλεις της Θεσσαλίας μέσα στον Οκτώβριο. Μόλις οριστικοποιήσω ημερομηνίες και πρόγραμμα θα σας ενημερώσω και θα ενημερωθείτε και μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του eTwinning.
Εύη
Γειά σου Εύη, είμαι καθηγήτρια γερμανικών στο 1ο Γυμνάσιο Λάρισας. Ασχολούμαι με προγράμματα 2 χρόνια και έχω ξεκινήσει και φέτος μια συνεργασία με πολλές χώρες. Τα περασμένα χρόνια δεν δήλωνα το πρότζεκτ ως σχολική δραστηριότητα. Πώς πρέπει να το δηλώσω? Το έργο το έχει ξεκινήσει η Πολωνία.
Ευχαριστώ και καλή δύναμη την καινούρια σχολική χρονιά!
Καλησπέρα Βαρβάρα,
θέλεις δίωρη συμπλήρωση ωραρίου ή απλά να φαίνεται ως σχολική δραστηριότητα, όπως τα περιβαλλοντικά/πολιτιστικά κτλ; Εγώ προσωπικά για τα προγράμματα eTwinning έκανα πάντα ένα πρακτικό συλλόγου, είτε ζητούσα δίωρη συμπλήρωση είτε όχι, καλό είναι να υπάρχει στο βιβλίο πράξεων και η υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος. Γενικά πάντως για το eTwinning δε χρειάζεται κάτι άλλο, η έγκριση των προγραμμάτων γίνεται από την Εθνική Υπηρεσία και δε χρειαζόμαστε έγκριση από τις Διευθύνσεις Α/θμιας-Β/θμιας.
Καλή αρχή και σε ‘σένα,
Εύη
Εύη μου, σου έστειλα κι εγώ περί αυτού ένα message στην ομάδα εκπαιδευτικών eTwinners Θεσσαλίας. Είναι τόσοι πολλοί οι τρόποι επικοινωνίας, που δεν ξέρω που προτιμάς να στέλνουμε..ευχαριστώ, φιλιά
Χαρά,
προτιμώ για ερωτήσεις να χρησιμοποιούμε το “teachers’room” eTwinners Θεσσαλίας. Είναι καλό να είναι όλες οι απορίες συγκεντρωμένες εκεί, για να μπορώ και εγώ να απαντάω πιο γρήγορα και για να μπορούν όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό να λύσουν τυχόν παρόμοιες απορίες. Όσοι δεν έχετε ακόμα εγγραφεί, συνδεθείτε στο eTwinning, πηγαίνετε στα teacher rooms, βρείτε το eTwinners Θεσσαλίας και ζητήστε να γίνετε μέλη. Μόλις εγκρίνω την αίτησή σας θα έχετε πρόσβαση στο forum της ομάδας. Σας περιμένω όλους εκεί!
Εύη
Γεια σας και απο εμενα. Για πρωτη φορα συμμετέχω σε ενα etwinning πρόγραμμα. Ξεκίνησα περυσι κανοντας μια αιτηση για comenius, με συντονιστρια μια συναδελφο απο τη Νορβηγια. Δεν εγκρίθηκε αν και πιστευω οτι το θεμα ήταν επικαιρο και ουσιαστικο Είχε σχεση με την ανακυκλωση του φαγητου, Ετσι αποφα΄σισα να κάνω εγω ενα etwinning προγραμμα με θεμα το χορο δινοντας εμφαση στην παικη παραδοση. Αυτη τη στιγμή εχω 3 συνεργάτες.Και πως προχωραμε τωρα? εχω στειλει εμαιλ ζητωντας τους να κανουν και αυτοι προτασεις. Αλλα γενικα πως θα κινουμαστε? Θα φτιαξω φακελλους οπου ολοι θα στελνουν τις εργασιες τους? Θα διοργανωσω κοινα workshops? Πως θα επικοινωνων οι μαθητες? μπορουν και εκτος σχολικού ωραριου? με ρωτησαν αν μπορουν να δωσουν τους λογαριασμους που εχουν στο facebook η ειναι επικινδυνο? αυτο με ρωτησαν επειδη τους ζητησα να μην ανεβαζουν δικες τους φωτογραφιες και ειναι προσεχτικοι. ειμαι μηπως υπερβολικη? Θα εκτιμησω ολες τις απαντησεις σας.
με αγαπη
βαννα κοσματου
Βάνα καλησπέρα,
Καλό ξεκίνημα σου εύχομαι! Έχεις στείλει το έργο για έγκριση; Από το μήνυμά σου δεν καταλαβαίνω σε ποιο στάδιο είσαστε..Αν απλά προετοιμάζετε το έργο ή αν έχει εγκριθεί και είστε στο ξεκίνημά του. Δυστυχώς οι ερωτήσεις είναι πολλές, αν ξεκινήσω να απαντάω σε όλες θα μου πάρει ώρες. Στείλε μου ένα μαιλ στο pbelogia@hotmail.com για να ξέρω σε ποιο στάδιο είσαστε και θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο για να τα βάλουμε όλα σε μία σειρά:) Μην ανησυχείς για τίποτα, η αρχή είναι λίγο δύσκολη, όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους!
Εύη
Γεια σας,
Λέγομαι Γκαϊνταρτζή Αναστασία, καθηγήτρια αγγλικών στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Διμηνίου, στο Βόλο. Ενδιαφέρομαι να ξεκινήσω φέτος για πρώτη φορά ένα e-twinning Project και χρειάζομαι βοήθεια. Έμαθα για webinars τα οποία μπορώ να παρακολουθήσω. Σας παρακαλώ στείλτε μου ο,τι θεωρείτε σημαντικό για να ξεκινήσω.
Ευχαριστώ
Αναστασία
Αναστασία καλησπέρα,
θα έχουμε webinar την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου σε συνεργασία με τη σύμβουλό σας για το eTwinning. Παρουσιάσεις θα βρεις επίσης στην αρχική σελίδα του blog μου, στην καρτέλα ‘etwinning’. Έχει όλα τα απαραίτητα βήματα για να ξεκινήσεις μία eTwinning συνεργασία!
Καλή αρχή,
Εύη
Γεια σου Παρασκευή, Είμαι η Μανούσα Νηπ/γος από τα Τρίκαλα. Είχα παρακολουθήσει την ημερίδα που έγινε στη Λάρισα για προχωρημένους(παρ’ ότι αρχάρια) και εκδήλωσα ενδιαφέρον για συνεργασία e-twining .Τώρα όμως κόλλησα. Πρόσθεσα κάποιες επαφές, σε συνεργασίες που με ενδιαφέρουν, υπήρξε αποδοχή από την απέναντι πλευρά, αλλά τώρα δεν ξέρω πως να συνεχίσω. Δημιούργησα ένα έργο και περιμένω κάποια από τις επαφές για συνεργασία. Δεν γίνεται κάτι προς το παρόν. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να κάνω για να ξεκινήσει μια συνεργασία? Κάτι που δεν έκανα? Περιμένω νέα σου και βοήθεια
Καλησπέρα Μανούσα,
έχεις κάνει εγγραφή νέου έργου από καρτέλα “έργα”;Αν όχι, ακολούθησε τα βήματα της παρουσίασης στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.etwinning.net/el/pub/get_support/help/how_to_register_a_project.htm