Κάτω από : European Day of Languages (EDL) | Με ετικέττες (EDL: European Day of Languages), ELT in senior high schools | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Activities for senior high schools to celebrate EDL
Αγωγή Υγείας: Διαφυλικές σχέσεις και σεξουαλική αγωγή 2008-09/ A Health Education project in a Greek senior high school
TO ID σου!
Κάτω από : Γενικά | | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Celebrating EDL
Theme-based syllabus design combined with de Bono’s ‘6 THs’ theory in ELT, presentatιon at 34th TESOL Greece Annual Convention, March 30th, Athens
Vasiliki Papaioannou doctoral thesis (Warwick 2008)
Papaioannou, Vasiliki I. (2008) Teachers’ experiences in a UK international school : the challenges of adaptation. Other thesis, University of Warwick.
http://wrap.warwick.ac.uk/3777/
Κάτω από : ΑΡΘΡΑ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Intercultural Education | Με ετικέττες ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Σενάρια (ΙΕΠ) αγγλικής γλώσσας σε εκτυπώσιμη μορφή
Οι Ξένες Γλώσσες στο Σχολείο:
http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses
Επιπλέον σενάρια σε εκτυπώσιμη μορφή για αθμια και βθμια – και ΣΕΝΑΡΙΑ διαφοροποιημένης διδασκαλίας:
https://www.iep.edu.gr/moodle/course/view.php?id=111
Εκπαιδευτικό – Διδακτικό Υλικό για το μάθημα της «Ξένης Γλώσσας» στο ΕΠΑΛ του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας
Κάτω από : EFL/ESL TEACHING RESOURCES, Resources for lower secondary education, Resources for primary education, Resources for VOCATIONAL secondary education (ΕΠΑ.Λ) | Με ετικέττες ELT in senior high schools | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Raising (inter)cultural awareness in the EFL classroom
What does intercultural awareness mean in the EFL classroom?
Watch a you tube video here:
Watch my presentation at the Conference in Chalkida below:
Κάτω από : ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Intercultural Education, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - TEACHER TRAINING | | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Δημιουργικές εργασίες 2017-18

Επιμόρφωση, Σκόπελος, Σεπτέμβριος 2017
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις Δημιουργικές εργασίες με πρωτοβουλία του ΠΕΚ Λάρισας υλοποιήθηκε στο Ν. Μαγνησίας το Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2017.
Θα βρείτε εδώΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΓΕΛ
Την επιμόρφωση θα τη βρείτε σε παρουσίαση στο slideshare εδώ!
Κάτω από : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Συμμετοχή εκπαιδευτικών (ΠΕ 06 αγγλικής γλώσσας α/θμιας) και β/θμιας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ Ν. Μαγνησίας σε απογευματινή επιμορφωτική δράση στις 22.1.2018
Αγαπητοί/ες συνάδελφοι/ισσες,
Έχετε εκδηλώσει ενδιαφέρον και με πολλή χαρά σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στην επιμορφωτική δράση με θέμα:
«Ο πολλαπλός ρόλος του εκπαιδευτικού σήμερα: οι σχέσεις του στην εκπαιδευτική κοινότητα και η διαχείριση του άγχους. Η σωστή χρήση της φωνής στην τάξη»
της ευρύτερης θεματικής ενότητας με θέμα:
«Ο πολλαπλός ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο»
Η δράση οργανώθηκε και υλοποιείται από τη Σχολική Σύμβουλο ΔΕ Μαγνησίας κλ. ΠΕ 06 κ. Βασιλική Παπαϊωάννου και τον υπεύθυνο Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων ΔΔΕ Μαγνησίας κ. Α. Πλαγερά με τη συνεργασία του Κέντρου Διάγνωσης και θεραπείας διαταραχών ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.
Η δράση θα λάβει χώρα το απόγευμα (17.00 – 19.00), τη Δευτέρα 22.1.2018 στο αμφιθέατρο του 3ου Γυμνασίου Βόλου, Κύπρου 9, 38221, στο Βόλο (ώρα προσέλευσης 16.45).
- Επιμορφωτές θα είναι οι:
• Γεράση Ευα – παιδοψυχίατρος,
• Τίγκα Ελευθερία – ψυχολόγος, συστημική ψυχοθεραπεύτρια και
• Πιτοπούλου Μαρία – Λογοθεραπεύτρια.
Κάτω από : ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - TEACHER TRAINING, Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών αγγλικής | | Δεν υπάρχουν σχόλια »
An evaluation of an etwinning project
TOP 100 tools for learning
Κάτω από : ΤΠΕ - ICT | Με ετικέττες ICT - ΤΠΕ | Δεν υπάρχουν σχόλια »
etwinning introductions
eTwinning 2012-13 Larissa – Messina- Vlasotince
Introducing Larissa to our eTwinning friends
Κάτω από : Ε-TWINNING | Με ετικέττες eTwinning | Δεν υπάρχουν σχόλια »
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: ΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ, ΠΩΣ; Εγώ μπορώ;
Εθελοντής μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε. Και στη χώρα του και στο εξωτερικό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι θέληση, αγάπη για τον πλησίον και προθυμία να εργαστεί και να μάθει πράγματα από τα άτομα μιας συγκεκριμένης κοινότητας.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους κάποιοι αποφασίζουν να γίνουν εθελοντές. Συνήθως για να προσφέρουν στην κοινωνία και να φανούν χρήσιμοι στους άλλους.
Ανεξάρτητα από το πότε θα αποφασίσετε να γίνετε εθελοντής, ή τι θα αποφασίσετε να κάνετε, ο εθελοντισμός σάς προσφέρει αμέτρητα οφέλη. Και με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να φανείτε χρήσιμοι στους άλλους, στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε νέους ανθρώπους, ενώ ταυτόχρονα θα ευαισθητοποιηθείτε περισσότερο στα προβλήματα της κοινωνίας.
Μια εθελοντική εμπειρία μπορεί επίσης να αποβεί επωφελής για την επαγγελματική σας σταδιοδρομία, δεδομένου ότι θα αποκτήσετε νέες κοινωνικές, τεχνικές και άλλες δεξιότητες, καθώς και δεξιότητες συνεργασίας σε ομαδικό επίπεδο και επίλυσης προβλημάτων.
«Η ομορφιά του εθελοντισμού έγκειται στο ότι όταν προσφέρεις, τα οφέλη που αποκτάς είναι απείρως περισσότερα».
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για να γίνει κάποιος εθελοντής, όπως:
να νιώσει την ικανοποίηση της εθελοντικής προσφοράς
να ταξιδεύει στον κόσμο με χαμηλό κόστος
να γνωρίσει νέους ανθρώπους από διαφορετικές χώρες
να βελτιώσει το επίπεδό των Αγγλικών, Ισπανικών, Ιταλικών ή ότι άλλο τραβά η όρεξή του
να γνωρίσει της συνήθειες άλλων λαών
να αποκτήσει νέους φίλους από όλη τη Γη
να ανακαλύψει νέες πτυχές και δυνατότητες του εαυτού του
να χρησιμοποιήσει τη συμμετοχή σου σε ένα workcamp για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού του με “non formal education”
να διασκεδάσει
Ποια είδη εθελοντισμού είναι διαθέσιμα για σένα μόλις κλείσεις τα 18 σου χρόνια;
1. Κατασκηνώσεις εργασίας:
Έχετε ακούσει για τις κατασκηνώσεις εργασίας; Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται για καταναγκαστικά έργα! Εάν είστε 18 ετών και άνω, οι κατασκηνώσεις αυτές μπορεί να είναι μια καλή ευκαιρία για να βοηθήσετε μια τοπική κοινότητα που έχει ανάγκη ανακαλύπτοντας παράλληλα την κουλτούρα και τα έθιμά της.
Κατασκήνωση εργασίας είναι μια ομάδα 8-20 εθελοντών από πέντε περίπου διαφορετικές χώρες, οι οποίοι συνεργάζονται ώστε να βοηθήσουν μια τοπική κοινότητα για διάστημα 2-4 εβδομάδων. Οι κατασκηνώσεις αυτές διοργανώνονται από τις τοπικές κοινότητες, από ειρηνευτικές οργανώσεις, περιβαλλοντικές ομάδες, ομάδες αλληλεγγύης, ομάδες κοινοτικής δράσης, μη κερδοσκοπικές ενώσεις, ή άλλους φορείς που ενδιαφέρονται για την απήχηση που μπορεί να έχει μια διεθνής ομάδα σε τοπικό επίπεδο. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε νέους φίλους, να φέρετε εις πέρας ένα σημαντικό έργο και να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των άλλων.
Προσοχή όμως! Οι κατασκηνώσεις εργασίας δεν είναι κατασκηνώσεις διακοπών, γι’ αυτό σκεφθείτε καλά προτού αποφασίσετε!
Τι θα κάνετε;
Σε μια κατασκήνωση εργασίας, οι εθελοντές εργάζονται περίπου 30 ώρες την εβδομάδα σε δραστηριότητες που είναι προς όφελος της τοπικής κοινότητας ή του περιβάλλοντος. Πρόκειται συνήθως για εργασίες σε αγροτικές ή αστικές περιοχές, οι οποίες δεν απαιτούν ιδιαίτερες δεξιότητες. Συχνά συμμετέχουν και οι ντόπιοι στις εργασίες αυτές. Τον ελεύθερο χρόνο σας μπορείτε να ξεκουραστείτε, να ετοιμάζετε γεύματα ή να συζητάτε, καθώς και να λαμβάνετε μέρος σε διάφορες δραστηριότητες και εκδρομές μαζί με τους κατοίκους και τους άλλους εθελοντές.
Θα πρέπει να είστε σε θέση να ζείτε και να εργάζεστε με συλλογικό τρόπο σ’ ένα περιβάλλον όπου οι συνθήκες διαβίωσης δεν είναι πάντα εύκολες και όπου η εργασία μπορεί να είναι κουραστική, αλλά ταυτόχρονα ευχάριστη και ανταποδοτική. Συνήθως, σας παρέχεται τροφή και στέγη. Θα χρειαστεί μόνο να καλύψετε τα έξοδα του ταξιδιού σας, το τέλος αίτησης για τη διοργανώτρια οργάνωση καθώς και κάποια χρήματα για τα καθημερινά σας έξοδα.
2. Εθελοντής μέσω Διαδικτύου
Θέλετε μήπως να γίνετε εθελοντής, αλλά δεν μπορείτε να πάτε οπουδήποτε; Μήπως ο ελεύθερος χρόνος σας είναι σε μη συμβατικές ώρες; Δοκιμάστε να γίνετε «διαδικτυακός εθελοντής» και διαθέστε τον χρόνο και τις δεξιότητές σας για να φανείτε χρήσιμος στην κοινωνία μέσω του Διαδικτύου.
Αυτού του είδους ο εθελοντισμός είναι μια καλή λύση για όσους δυσκολεύονται να προσφέρουν επιτόπου εθελοντικές υπηρεσίες λόγω αναπηρίας, οικογενειακών υποχρεώσεων, δυσκολιών μετακίνησης ή ωραρίου εργασίας. Αν διαθέτετε υπολογιστή, διαδικτυακή σύνδεση και τις κατάλληλες δεξιότητες, αυτό μπορεί να σας ενδιαφέρει.
Τα καθήκοντά σας ως διαδικτυακού εθελοντή θα εξαρτηθούν από τις δεξιότητες και τις γνώσεις σας. Μπορείτε να σχεδιάζετε φυλλάδια, να διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο, να μεταφράζετε κείμενα, να επεξεργάζεστε βίντεο, να δημιουργείτε βάσεις δεδομένων, να διαχειρίζεστε κοινωνικά δίκτυα ή να δημιουργείτε κωδικούς για λογισμικά. Μπορείτε επίσης να παρέχετε απλώς συμβουλές εμπειρογνώμονα (για παράδειγμα, στον νομικό ή τον εκπαιδευτικό τομέα), να απαντάτε στα ηλεκτρονικά μηνύματα μιας οργάνωσης ή να διεξάγετε έρευνα.
Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι ο διαδικτυακός εθελοντισμός αποτελεί πραγματικό εθελοντισμό, ο οποίος απαιτεί πραγματικό χρόνο και δέσμευση και συνεπάγεται την τήρηση ορισμένων προθεσμιών. Αν και είναι πολύ εύκολο να πείτε ναι στον διαδικτυακό εθελοντισμό, σιγουρευθείτε ότι διαθέτετε πραγματικά τον χρόνο που απαιτείται για να φέρετε εις πέρας αυτά που σας ανατίθενται.
Ο διαδικτυακός εθελοντισμός δεν αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τον επιτόπου εθελοντισμό, συνεπώς μπορείτε να κάνετε και τα δύο, εφόσον διαθέτετε τον απαιτούμενο χρόνο.
3. Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία – EVS
Η Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (European Voluntary Service – EVS) αποτελεί τη Δράση 1 του προγράμματος της Ε.Ε.»ERASMUS+». Προσφέρει τη δυνατότητα σε νέους 18-30 να ζήσουν σε μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα προσφέροντας εθελοντική εργασία, από 2 ως 12 μήνες σε τομείς όπως το περιβάλλον, ο πολιτισμός, οι τέχνες, η κοινωνική πολιτική για νέους, η αναπηρία, η πληροφόρηση νέων και άλλα (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, η επαφή με τις οργανώσεις φιλοξενίας πρέπει να γίνουν τουλάχιστον 2-3 μήνες πριν την προθεσμία υποβολής αιτήσεων, ώστε να προετοιμαστούν τα απαραίτητα έγγραφα που υποβάλλονται στην ΕΕ.)
Οι ευκαιρίες που έχεις για να γίνεις εθελοντής στην Ελλάδα είναι πάρα πολλές:
Είτε στο Δίκτυο Μεσόγειος SOS – Περιβαλλοντική Οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα -(http://medsos.gr/medsos/) , είτε στη ELIX (http://www.elix.org.gr/index.php/el/), είτε στη WWF (http://www.wwf.gr/).
Όπου κι αν αποφασίσεις να γίνεις εθελοντής, είναι απαραίτητο να γνωρίζεις μία ξένη γλώσσα σε ικανοποιητικό επίπεδο (Β2 και πάνω) προκειμένου να μπορείς να συνεννοείσαι με ανθρώπους από άλλες χώρες, να ανταλάσσεις απόψεις, να ζητάς πληροφορίες και γενικά να μπορείς να επιβιώνεις και να εκμεταλευτείς την εμπερία που σου δίνεται.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
https://europa.eu/youth/country/76/theme/45_en (Ευρωπαϊκή Δικτυακή Πύλη της Νεολαίας: Πληροφορίες και ευκαιρίες για τους νέους όλης της Ευρώπης). (πρόσβαση 05/02/2014)
http://www.elix.org.gr/index.php/el/ (Προγράμματα εθελοντικής εργασίας)
http://www.europeanvoluntaryservice.com/
Βασιλική Παπαϊωάννου
ΠΕ06
Κάτω από : ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Με ετικέττες volunteering, Εθελοντισμός | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Language Quizzes for senior high school classes– European Day of Languages, 26th September
A Sex and Relationships Health Education project in a Greek senior high school
A Sex and Relationships Health Education project in a Greek senior high school
Key words: Health education, sexual health, adolescents, Greek education
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: πρόγραμμα αγωγής υγείας, διαφυλικές σχέσεις, σεξουαλική αγωγή, μελέτη περίπτωσης, έφηβοι
Κάτω από : Αγωγή Υγείας, ΑΡΘΡΑ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ | Με ετικέττες ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο A Sex and Relationships Health Education project in a Greek senior high school
Opportunities and Challenges in youth work
Opportunities and Challenges in youth work
Report of the study session held by ICYE European Association
in co-operation with
the European Youth Centre Budapest
of the Council of Europe
European Youth Centre Budapest
16 – 22 February 2009
Κάτω από : ΣΥΝΕΔΡΙΑ CONFERENCES | Με ετικέττες ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Christmas projects – 10ο ΓΕΛ ΛΑΡΙΣΑΣ
Celebrating EDL in 10o Lykeio Larissas
Celebrating EDL in 10o Lykeio Larissas.
Κάτω από : European Day of Languages (EDL) | Με ετικέττες (EDL: European Day of Languages) | Δεν υπάρχουν σχόλια »
Tα δικαιώματα των μαθητών! Greek students’ rights
Ο παρών οδηγός συντάχθηκε με βάση την εκπαιδευτική νομοθεσία, όπως
ισχύει μέχρι τον Μάρτιο του 2013. Ευχαριστούμε την σχολική σύμβουλο
Φιλολόγων Πειραιά, κα. Χρυσάνθη Κουμπάρου, για τις πολύτιμες συμβουλές και τον Δημήτρη Μαστόρο για τα σκίτσα, τα οποία είχε σχεδιάσει ως μαθητής για το περιοδικό «Schooligans»
Κάτω από : ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ - LEGISLATION | Με ετικέττες ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ | Δεν υπάρχουν σχόλια »
ΘΕΣΣΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EUROSCOLA
http://www.larissanet.gr/2013/02/12/eurovouleutes-gia-mia-mera/
Μια πολύ σημαντική εμπειρία βίωσαν οι 24 μαθητές και οι 2 συνοδοί τους εκπαιδευτικοί από σχολεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας μετέχοντας στις εργασίες της ημερίδας Euroscola, που πραγματοποιήθηκε στο Στρασβούργο. Οι επιλεγέντες μαθητές, ύστερα από σχετικό διαγωνισμό, ταξίδεψαν με άλλους 480 συνομίληκούς τους από 20 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην έδρα του Ευρωκοινοβουλίου, κάθησαν στα έδρανα των ευρωβουλευτών, συζήτησαν φλέγοντα θέματα της Ενωμένης Ευρώπης, υπέβαλαν ερωτήσεις και ψήφισαν σχετικές προτάσεις.
Τους έφηβους μαθητές Λυκείου, κυρίως από ιδιωτικά και δημόσια σχολεία της Λάρισας και των Τρικάλων, και τις συνοδούς καθηγήτριες κ. Βασιλική Κάκλα και Βασιλική Παπαϊωάννου υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη εγκαρδιότητα στο κτίριο Louise Weiss του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο κ. Ευάγγελος Γκιντέρσος, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο και Θεσσαλός στην καταγωγή μαζί με άλλους ευρωπαίους αξιωματούχους, οι οποίοι τους ξενάγησαν στους διάφορους χώρους του Ε.Κ., τους ενημέρωσαν για θέματα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος και απάντησαν με προθυμία και σαφήνεια στις απορίες και ερωτήσεις των μαθητών. Οι ευρωπαίοι έφηβοι στη συνέχεια οδηγήθηκαν στην κεντρική αίθουσα Συνεδριάσεων του Ε.Κ. όπου την τελευταία εβδομάδα κάθε μήνα μεταφέρονται οι 700 και πλέον Ευρωβουλευτές από τις Βρυξέλλες στο Στρασβούργο για την Ολομέλεια, όπου εκεί υπογράφονται όλες οι αποφάσεις. Εκεί, οι μαθητές έμαθαν για τον τρόπο λειτουργίας του Ε.Κ. και ψηφοφορίας των ευρωβουλευτών, ενώ έθεσαν και διάφορα ερωτήματα που τους απασχολούν και σχετίζονται με την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως για την οικονομική κρίση, τις δυνατότητες ενίσχυσης της έρευνας και της τεχνολογίας, το μέλλον των νέων στην Ευρώπη, τις δυνατότητες ανάπτυξης μιας Ένωσης με διαφορές κουλτούρας, ιδεών, νομισμάτων κ.α.. Τα ερωτήματα αυτά ανέλαβε να απαντήσει ο Γερμανός αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου κ. Rainer Wieland.
Το μεσημέρι, οι μαθητές άρχισαν τη συνεδρίασή τους στις αίθουσες των επιτροπών. Δύο ώρες μετά, οι συντάκτες της κάθε ομάδας παρουσίασαν τις εργασίες μέσα σε διαδικασία κοινοβουλευτικής πρακτικής, τις οποίες ακολούθως ψήφισαν οι αντιπρόσωποι των συμμαθητών τους. Ανάμεσα στους έξι εισηγητές, που εκπροσώπησαν τις αντίστοιχες ομάδες εργασίας, ήταν και ο μαθητής λυκείου από τα Τρίκαλα Στέργιος Κουτσιούμπας.
Στο τέλος του προγράμματος ο κ. Γκιντέρσος απένειμε τους επαίνους συμμετοχής και συγχάρηκε τους μαθητές της ελληνικής αποστολής για την άρτια προετοιμασία τους και συμμετοχή στις συζητήσεις των θεμάτων εργασίας καθώς και για την εν γένει εξαιρετική παρουσία τους.
Το πρόγραμμα της θεσσαλικής αποστολής χαρακτηρίστηκε απόλυτα επιτυχημένο δεδομένου ότι οι μαθητές απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση, βίωσαν τον τρόπο ζωής στο Στρασβούργο, γνώρισαν περιοχές της Γερμανίας και δημιούργησαν ισχυρούς δεσμούς συνεργασίας και φιλίας τόσο μεταξύ τους, όσο και με άλλους μαθητές της Ευρώπης.
Κάτω από : ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | | Δεν υπάρχουν σχόλια »