Πρόγραμμα Crocus

images (3)Η περιβαλλοντική ομάδα του 3ου Γυμνασίου Κομοτηνής με υπεύθυνη τη Διευθύντρια Δρ. Κερατσώ Γεωργιάδου την Τετάρτη 17/12/2013 φύτεψε κρόκους τους οποίους είχε παραλάβει από το Εβραϊκό Μοuσείο της Ελλάδος. Το Μουσείο σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό για το Ολοκαύτωμα της Ιρλανδiας υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Crocus”, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 11 έως 18 ετών και αποτελεί δραστηριότητα σε πολλά σχολεία παγκοσμίως.

Το πρόγραμμα Crocus είναι ένας απτός τρόπος να γνωρίσουν οι νέοι άνθρωποι το θέμα του Ολοκαυτώματος και να ενισχυθεί η γνώση τους σχετικά με τους κινδύνους των διακρίσεων, των προκαταλήψεων και της μισαλλοδοξίας. Ο Οργανισμός παρέχει τις κατάλληλες κατευθύνσεις και πληροφορίες οι οποίες μπορεί να βοηθήσουν τους δασκάλους κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας. Αυτοί οι πόροι συμπληρώνουν το υπάρχον υλικό σχετικά με τον ρατσισμό και τη διαφορετικότητα. Η ανάμειξη των παιδιών στη φύτευση των βολβών και παρακολούθηση των λουλουδιών να αναπτύσσονται, ενθαρρύνει τη συνεχή επιμόρφωση σχετικά με τη σημασία της ανεκτικότητας και του σεβασμού. Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός για το Ολοκαύτωμα στην Ιρλανδία παρέχει στα σχολεία βολβούς κίτρινου κρόκου για να φυτευτούν το Φθινόπωρο στη μνήμη του 1,5 εκατομμυρίου Εβραιόπουλων και των χιλιάδων άλλων παιδιών που πέθαναν στο Ολοκαύτωμα.

[tn3 origin=”album” ids=”1886″ width=”567″ height=”472″ autoplay=1]

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.