Επίσκεψη των μαθητών της Γ γυμνασίου στο 4ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής

 

i2fest2013

Στις 17/10/2013 οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκεφτηκαν το 4ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής, το οποίο πραγματοποιήθηκε στους χώρους του ΤΕΙ Καβάλας. Πρόκειται για ένα φεστιβάλ νέων τεχνολογιών με σκοπό την ανάδειξη της δυναμικής της βιομηχανίας της πληροφορίας και των σημαντικών επιδράσεων της στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή.

 

 

Στο αμφιθέατρο του ΤΕΙ, οι μαθητές ενημερώθηκαν από τους κκ. Δρ. Δημήτριο Πογαρίδη, Δρ. Δημήτριο Καραμπατζάκη, Δρ. Παναγιώτη Παπάζογλου και Δρ. Χρήστο Λυτρίδη, για τη συνεργατική μάθηση και εκπαιδευτική Ρομποτική, την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα android.

Στη συνέχεια στο Περίπτερο Τεχνολογίας (Tech Show) με τη βοήθεια εθελοντών φοιτητών του ΤΕΙ, οι μαθητές ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν για τις εργασίες των σπουδαστών και για τα προϊόντα πληροφορικής. Τον “ΦΕΙΔΙΑ” μια κατασκευή σπουδαστών του ΤΕΙ ΑΜΘ για τρισδιάστατη εκτύπωση – 3D Printing, την ψηφιακή πλατφόρμα Arduino, το IP RFID Door – Σύστημα ελέγχου πρόσβασης με RFID, το KECHA – Κατασκευή πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης στόλου οχημάτων, το Robot Ζαχαροπλάστης, το ATeloM – Αυτόματη ταμειολογιστική Μηχανή, το Μηχανικό Υπόγειο Παρκινγκ Περιστρεφόμενης Κλείστης Διαδρομής, iGreenie – Το Έξυπνο Θερμοκήπιο.

[tn3 origin=”album” ids=”1621″ width=”567″ height=”472″ autoplay=1]

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.