Χριστούγεννα
Η πιο μαγική γιορτή πλησιάζει κι εμείς την περιμένουμε ανυπόμονα!!
Στολίζουμε το σχολείο μας…
Η πιο μαγική γιορτή πλησιάζει κι εμείς την περιμένουμε ανυπόμονα!!
Στολίζουμε το σχολείο μας…
Το αστέρι της ευχής στο νηπιαγωγείο μας! ” Ήλιοι και αστέρια σε έναν ουρανό”. Αποδοχή, σεβασμός, διαφορετικότητα, αγάπη! Κι εμείς είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα βοηθήσουμε να γίνει η ευχή ενός παιδιού πραγματικότητα.
Οι γονείς, όπως πάντα συνεργάτες και βοηθοί μας! Κι αφού πλησιάζουν Χριστούγεννα, δε μας χάλασαν το χατίρι και ήρθαν να βοηθήσουν να φτιάξουμε γούρια για τη νέα χρονιά, αλλά και χριστουγεννιάτικα γλυκάκια! Ευχαριστούμε πολύ τις γλυκές μανούλες, την κα Δέσποινα και την κα Αναστασία!
Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει το σεβασμό στον Εαυτόν και στον Άλλον καθώς και την έννοια και την αξία της διαφορετικότητας. Επιδιώκεται τα παιδιά να κατακτήσουν γνώσεις, να καλλιεργήσουν δεξιότητες και να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού στη διαφορετικότητα στον καθημερινό τρόπο ζωής και τη συμπεριφορά τους. Προσεγγίζονται οι έννοιες όπως ομοιότητες, διαφορές, διαφορετικότητα στη φύση
Με αφορμή τις αυτοδιοικητικές εκλογές , μιλήσαμε για την έννοια της Δημοκρατίας, διαβάσαμε ανάλογα παραμύθια και αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές, όπως κάνουν και οι μεγάλοι! Με λίστα των ονομάτων μας, με γραμματέα, ψηφοδέλτια κλπ. Μας άρεσε όλη η διαδικασία και τελειώσαμε με θέατρο, από το παραμύθι “στο δάσος”, της Σοφίας Ζαραμπούκα.
Το αμπέλι μας είναι έτοιμο! Τώρα μένει να κάνουμε ότι μάθαμε.
Μαζεύουμε τα σταφύλια…
Μια καινούρια σχολική χρονιά αρχίζει! Ευχόμαστε να είναι χαρούμενη, δημιουργική, να μάθουμε πολλά, να κάνουμε φίλους και να περάσουμε καλά! Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!!!
Με χρώματα και όμορφες ζωγραφιές στολίστηκε το νηπιαγωγείο μας, χάρη στις ακούραστες κυρίες του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Με μια κουβέντα ανέλαβαν δράση, όπως πάντα άλλωστε, που είναι δίπλα μας όποτε τις χρειαζόμαστε! Σας ευχαριστούμε πολύ! Έγιναν όλα πολύ όμορφα!!
» Διαβάστε όλο το άρθρο
Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος! Με πολλές και όμορφες αναμνήσεις! Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για την προσφορά του, τη Σχολική Επιτροπή και την κ. Ι. Βέργου για τη συνεργασία, τον κ. Σ. Αράτζα για τη βοήθειά του και φυσικά όλους τους γονείς που σταθήκατε δίπλα μας όλη τη χρονιά! Σας αποχαιρετούμε με φωτογραφίες