2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων, “Σεισμός! και τώρα τι κάνω;”
Στο σχέδιο δράσης με τίτλο «Σεισμός! Και τώρα τι κάνω;», μέσα από τις δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα, δεξιότητες Ζωής, δεξιότητες του Νου και ψηφιακές δεξιότητες, βασικός στόχος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.
Αρχικά προσδιορίσαμε τι είναι