Καλοκαιρινή γιορτή

Με μια πολύ όμορφη γιορτή στο νηπιαγωγείο, κλείνει και η φετινή σχολική χρονιά! “Πού χάθηκε το καλοκαίρι;” Όχι δε χάθηκε! είναι εδώ! Έφτασε! Μας το λένε ο ήλιος, τα λουλούδια, οι πεταλούδες, τα φρούτα, ο παγωτατζής με τα παγωτά, το κύμα της θάλασσας… σας περιμένει να το χαρείτε!

Νιώθουμε λοιπόν την ανάγκη, να πούμε ένα

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Τα καπάκια μας

Τα καπάκια συγκεντρώθηκαν! Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις  ευχαριστίες μας για την ενεργή συμμετοχή όλων, παιδιών, γονέων, συγχωριανών και την πολύτιμη συμβολή σας στη δράση συλλογής πλαστικών καπακιών του νηπιαγωγείου μας. Η συμμετοχή σας απέδειξε για άλλη μια φορά ότι η αλληλεγγύη και η αγάπη για τον συνάνθρωπο δεν έχουν όρια.

Ενεργοί πολίτες “Ομορφαίνω την αυλή του σχολείου μου”

Πώς φαντάζομαι την αυλή του σχολείου μου;

-Με παιχνίδια, με κούνιες, με χώρο να παίζουμε μπάλα, με χώμα για τα κουβαδάκια μας… και η φαντασία οργιάζει!

Αυτή που έχουμε μπορούμε λίγο να την ομορφαίνουμε; Πώς; Ποιοι θα μας βοηθήσουν;

Ξεκινήσαμε καθαρίζοντας τα σκουπίδια…

IMG 9668 anonymized » Διαβάστε όλο το άρθρο