Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο, επισκεφτήκαμε σήμερα το “μεγάλο σχολείο” όπως το αποκαλούν τα νήπια. Οι μαθητές της πρώτης τάξης μας υποδέχτηκαν με χαρά, μας μίλησαν για την καθημερινότητά τους στο σχολείο, μας έδειξαν την τάξη τους, τα βιβλία τους και μας χάρισαν υπέροχες κάρτες που ετοίμασαν με αγάπη