Συντήρηση του κτιρίου του Νηπιαγωγείου
Μια εβδομάδα πριν το άνοιγμα των σχολείων, έγιναν εργασίες στο νηπιαγωγείο μας που περιλάμβαναν ελαιοχρωματισμό των αιθουσών και του εξωτερικού του κτιρίου, υδραυλικές επισκευές, επισκευή στέγης, καθαριότητα της αυλής, κλάδεμα των δέντρων. Ευχαριστούμε θερμά τη δημοτική αρχή που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας για την εκτέλεση των παραπάνω έργων!



» Διαβάστε όλο το άρθρο