Με μια πολύ όμορφη γιορτή στο νηπιαγωγείο, κλείνει και η φετινή σχολική χρονιά! “Πού χάθηκε το καλοκαίρι;” Όχι δε χάθηκε! είναι εδώ! Έφτασε! Μας το λένε ο ήλιος, τα λουλούδια, οι πεταλούδες, τα φρούτα, ο παγωτατζής με τα παγωτά, το κύμα της θάλασσας… σας περιμένει να το χαρείτε!
Νιώθουμε λοιπόν την ανάγκη, να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς για την άψογη συνεργασία και την εμπιστοσύνη τους όλο αυτό το διάστημα.
Στα «μεγάλα» μας νήπια που ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό, ευχόμαστε καλή πρόοδο και καλό ξεκίνημα στο νέο τους ταξίδι!
Σε όλα τα παιδάκια μας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο παιχνίδι καλοκαίρι!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλους!!!





















