Android Studio

Σκοπός – Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη web εφαρμογών με χρήση γλώσσας προγραμματισμού Java. Επίσης, να
μάθουν να χρησιμοποιούν τα Google API και να κατανοήσουν τη λειτουργία των αισθητήρων και άλλων συσκευών
και την αλληλεπίδρασή τους με Android εφαρμογές.
Περιεχόμενο του Μαθήματος:
 Java και Android
 Εφαρμογές(app) και Android
 Εξοικείωση με εργαλείο ανάπτυξης παιχνιδιών όπως το LibGDX ή το AndroidStudio
 Εξοικείωση με το περιβάλλον UI (userinterface) του Android
 Εξοικείωση με τη σχεδίαση UI του Android
 Δομή σχεδιασμού ενός UI
 Δημιουργία animation με Java
 Δημιουργία νήματος (Thread) και γραφικά
 Android και Widget (UI objects, παλέτεςκλπ)
 Αλληλεπίδραση με πληκτρολόγιο
 Αλληλεπίδραση με ποντίκι
 Αλληλεπίδραση με touchscreen
 Διαχείριση μεγάλης ποσότητας πληροφοριών
 ArrayList
 Πολυμορφισμός
 ListView
 BaseAdapter
 Αποθήκευση πληροφοριών σε Android
 Animation σε Android
 Προσαρμοστικότητα εφαρμογής σε κάθε μικροσυσκευή (Layouts)
 Διαχείριση ήχου
 Android και κάμερα
 Χρήση Xml αρχείων
 AndroidManifest.xml αρχείο
 Διασύνδεση Android με βάσεις δεδομένων (προτείνεται SQLite)
 Διαχείριση συστημάτων γεωγραφικού προσδιορισμού (GPS-Global Position System)
 Σύνδεση εφαρμογής με μέσα κοινωνικής δικτύωσης (δυνατότητα δημιουργίας ανάρτησης μέσα
από την εφαρμογή, διαχείριση προφίλ χρήστη κλπ)
 Δημιουργία απλού ολοκληρωμένου παιχνιδιού σε Android
 Δημοσίευση εφαρμογών από Android (APKfiles).

ΕΝΤΟΛΕΣ XML

ΕΝΤΟΛΕΣ JAVA

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΣΑΝ EMULATOR ΣΤΟ ANDROID STUDIO

Files.Settings.Appearance Behavior.New Ui uncheck

 

 

implement members1 1

implement members2

 

implement members2

import class View

 

import Button Class

 

 

AltEnter

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

3

ΜΑΘΗΜΑ 2