Κοπή βασιλόπιτας 2026 Ευχαριστούμε τον Κ. Ιωάννη Γκέλο γονέα μαθητή του Νηπιαγωγείου μας ο οποίος προσέφερε την βασιλόπιτα την οποία έκοψαν και χάρηκαν οι μαθητές μας. Επίσης τον ευχαριστούμε και για την δωρεά ενός πλαστικοποιητή για την χρήση του στο σχολείο μας.