Το πρώτο χιόνι του χρόνου
Την Παρασκευή 9-1-2026 το πρώτο χιόνι του χρόνου ήρθε στην αυλή του σχολείου μας.
Με μεγάλη χαρά είδαμε την αυλή μας να είναι στρωμένη με το απαλό πέπλο του χιονιού.
Τα παιδιά χαρούμενα έτρεξαν να χαρούν το χιόνι και με ζωντάνια έπαιξαν με την καρδία τους γελώντας και τρέχοντας στην αυλή.





