Η άνοιξη στο νηπιαγωγείο μας
Ήρθε η άνοιξη για τα καλά! Η φύση «ξύπνησε» κι εμείς τη χαρήκαμε με παιχνίδι και διάφορες δραστηριότητες.
Ήρθε η άνοιξη για τα καλά! Η φύση «ξύπνησε» κι εμείς τη χαρήκαμε με παιχνίδι και διάφορες δραστηριότητες.
Με κατασκευές, πρόβες, τραγούδια, γιορτή και παρέλαση το νηπιαγωγείο μας τίμησε τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου.
Η κυρα Σαρακοστή ήρθε και φέτος κοντά μας για να μας θυμίσει να προετοιμαστούμε για τον ερχομό του Πάσχα.
Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε..
6 Μαρτίου: ημέρα κατά της σχολικής βίας και εκφοβισμού και τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας μέσα από τραγούδια, παραμύθια, ομαδικές εργασίες αλλά και παρουσίαση ψηφιακής αφήγησης, ήρθαν σε επαφή με το φαινόμενο, ενίσχυσαν την ενσυναίσθησή τους και ανακάλυψαν τρόπους αντιμετώπισής του.
Η τρελούτσικη γιορτή της αποκριας έκανε την εμφάνισή της και δε θα μπορούσαμε να απουσιάζουμε από τη δημιουργία τρελών και πολύχρωμων κατασκευών.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα χαρακτηριστικά της εποχής και ανακαλύπτουν τα υπέροχα στοιχεία της.
Τα παιδιά έχουν άλλη αντίληψη για τον χρόνο…Όμως μέσα από παιχνίδι, πειράματα και ανάλογο εκπαιδευτικό υλικό, με τα νήπια μπορέσαμε να αντιληφθούμε την κυκλική μορφή της μέρας με της νύχτας αλλά και την εναλλαγή των εποχών…