Ενημερωτική δράση με θέμα: ”Απολαμβάνουμε τη θάλασσα με ασφάλεια ,ας Προστατεύσουμε και ας Περιφρουρήσουμε τους Εαυτούς μας και τις Ακτές μας”,πραγματοποιήθηκε στις 2 Ιουνίου 2026 στον αύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου Ξυλαγανής. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο προγραμμάτων περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης από την συμμετοχή του Δήμου Μαρωνείας Σαπών στο πρόγραμμα με τίτλο:Γαλάζια Σημαία.Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ανάδοχο εταιρεία ναυαγοσωστικής κάλυψης και με τη στήριξη του Κέντρου Κοινότητας με παράρτημα Ρομά του Δήμου.
Παρουσιάστηκαν πρακτικές οδηγίες για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών και τις βασικές αρχές παροχής πρώτων βοηθειών δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να απκτήσουν πούτιμες γνλωσεις για την προσωπική τουυς ασφάλεια.
Μέσα από βιωματικές παρουσιάσεις και διαδραστικές δραστηριότητες, οι μαθητές/τριες εξοικειώθηκαν με δεξιότητες που συμβάλλουν στην προστασία της ανθρώπινης ζωής και στην καλλιέργεια κουλτούρας πρόληψης και υπευθυνότητας.
Στην εκδήλωση παραβρέθγκαν η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής ,Πολιτισμου,Τουρισμού,και Αθλητισμου, Κα Ελισάβετ Ξανθοπούλου και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Κος Ανταβίδης Σταύρος.Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Μαρωνείας Σαπών και τους υπέροχους ναυαγώστες καθώς και τους συναδέλφους του Δημοτικού σχολείου Ξυλαγανής για αυτήν την υπέροχη δράση και για την συνεργασία.