Όπως κάθε χρόνο, και φέτος πραγματοποιήθηκε η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο νηπιαγωγείο μας!Μια ημέρα κίνησης,άθλησης και χαράς και ξενοιασιάς για τους/τις μικρούς/ές μαθητές/τριες του σχολείου μας. Ένα μεγάλο μέρος του ααθλητικού και ψυχοκινητικού εξοπλισμού μας στήθηκε στην αυλή και οι δραστηριότητες μας ξεκίνησαν.Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και με σύνθημα την συνεργασία και την φιλία,επιδόθηκαν σε ποικίλες δραστηριότητες άθλησης!
Πριν βγούμε έξω στην αυλή παρακολουθήσαμε στον διαδραστικό δίαφορα αθλήματα και σπουδαίους Έλληνες αθλητές που διαπρέπουν και εκπροσωπούν επάξια την χώρα μας!
Τα δικά μας μετάλλια ήταν έτοιμα για την απονομή μετά το πέρας των δραστηριοτήτων.
Για φέτος η δραστηριότητα που κέρδισε την ψυχή των παιδιών ήταν το μεγάλο χρωματιστό αερόστατο.Η χαρά των παιδιών έκδηλη.Το ευχαριστηθηκαν πάρα πολύ.
Μετά από μια υπέροχη ημέρα ήρθε και η λωρα της απονομής για τους ολόχρυσους μικρούς πρωταθλητές μας.