ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ-ΦΙΛΟΖΩΙΑ-ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων ”Υπεύθυνα παιδιά -Υπερασπιστές των ζώων”, τις Δράσεις Ενεργού Πολίτη ”Νοιαζόμαστε για τα ζώα -Φροντίζουμε τα αδέσποτα” και την συμμετοχή μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning ”Little Voices Big Connections”, ενεργοποιηθήκαμε ως σχολική μονάδα αναφορικά με τα αδέσποτα.

Πιο συγκεκριμένα, η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου, διάβασε στα παιδιά το Ουκρανικό παραμύθι το γάντι,σαν μια πρώτη αφόρμηση στο θέμα.Δημιούργησε με τα παιδιά μια ομαδική εργασία.

 

Στη συνέχεια συζήτησαν με τα παιδιά την περιπέτεια του μικρούλη χιμπαντζή στον ζωολογικό κήπο της Ιαπωνίας, και έγινε εκτενής συζήτηση για τις ανάγκες των ζώων , όχι μόνο σε τροφή και στέγη αλλά και σε αγάπη και φροντίδα.
Η απόφαση ήταν ομόφωνη. Με το ποσό που συγκεντρώθηκε από την πώληση των ημερολογίων μας τα Χριστουγεννα και την συμβολή του Συλλογου Γονέων και Κηδεμόνων, ένα μέρος θα το διαθέταμε στην αγορά τροφής για τα αδέσποτα της γειτονιάς μας.
Στόχος μας να εξασφαλίσουμε τροφή και να ταισουμε την αδέσποτη γατούλα που τριγυρνάει στην γειτονιά του σχολείου μας. Η δράση αυτή εντάχθηκε και στο ευρωπαϊκό e-twinning Little Voices Big Connections ,ως δράση καλοσύνης που μας υπέδειξε ,συνεργαζομένο,στο πρόγραμμα σχολείο.
Ήταν πραγματικά μια μοναδική εμπειρία για εκπαιδευτικούς και παιδιά.

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Η πιο πολύχρωμη και φαντασμαγορική γιορτή των μικρών παιδιών. Χρώματα και μεταμφιέσεις συνθέτουν μια μοναδική εορταστική περίοδο χαράς ,ξεφαντώματος και διασκέδασης. Συζητήσαμε για τις Απόκριες, δημιουργήσαμε καλλιτεχνικές συνθέσεις, παίξαμε, και φυσικά ντυθήκαμε μασκαράδες,μικροί μεγάλοι στην αποκριάτικη γιορτή του σχολείου μας.

Όλα αυτά τα υπέροχα και μοναδικά,πάντοτε σε συνεργασία με τους αγαπημένους συναδέλφους του Δημοτικού σχολείου Ξυλαγανής , που υποστηρίζουν και συνεργάζονται με εμάς,χωρίς ποτέ να μας εξαιρούν από τις υπέροχες δράσεις τους.

Η έκπληξη από τους συναδέλφους του Δημοτικού σχολείου. Παιχνίδι, λοιπόν, με τα γλειφιτζούρια και τους εκπαιδευτικούς της όμορης σχολικής μονάδας. Τους ευχαριστούμε ολόψυχα!

 

Και οι υπέροχες εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας , με την κοινωνική λειτουργό μας να δίνει ένα δυναμικό παρόν,επιβεβαιώνονντας την υπέροχη και αρμονική συνεργασία των εκπαιδευτικών του σχολείου.

 

Τα νόστιμα εδέσματα ήταν προσφορά των γονέων των μαθητών/τριών μας και έδωσαν μια γευστική νότα στην γιορτούλα μας.
Οι Απόκριες επιβεβαιώσαν το πνεύμα σύμποιας,συνεργασίας και εκτίμησης μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία ,δηλαδή εκπαιδευτικούς ,μαθητές και γονείς.
                                                                                                            ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!