Περί χειμώνα ο λόγος και τα έργα!!!
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε για το χειμώνα.
Διασκεδάσαμε με τους χιονάνθρωπους και φυσικά κάναμε όμορφες κατασκευές.
Το Φεβρουάριο μιλήσαμε για τη νυφούλα του χιονιά.
Ακούσαμε τραγούδια.
Περί χειμώνα ο λόγος και τα έργα!!!
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε για το χειμώνα.
Διασκεδάσαμε με τους χιονάνθρωπους και φυσικά κάναμε όμορφες κατασκευές.
Το Φεβρουάριο μιλήσαμε για τη νυφούλα του χιονιά.
Ακούσαμε τραγούδια.