Έφτασε ο Δεκέμβρης και τα παιδιά ετοιμάζονται για την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση!!! Θα καλέσουμε όλους τους γονείς για να παίξουν, να δημιουργήσουν, να χορέψουν και να διασκεδάσουν με τα παιδιά τους!
Ξεκινήσαμε με τον στολισμό του δέντρου:
Προσαρμόσαμε το σχολείο σε “κέντρο χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων” όπου μικροί και μεγάλοι θα διασκεδάσουν παρέα!
Και ετοιμάσαμε τα δώρα!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!












