ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Με ιδιαίτερη χαρά παραλάβαμε το αναμνηστικό συμμετοχής μας στο δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα και την Κύπρο. Στο χθες, στο σήμερα, στο αύριο!».

Το φετινό μας πρόγραμμα είχε τίτλο: «Τα προσκυνήματα του τόπου μας!».

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις υπεύθυνους/ες του δικτύου, καθώς και τα σχολεία της υποομάδας μας, για την εξαιρετική συνεργασία και την πολύτιμη συμβολή τους!