ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μου παιδιά,
Έφτασε η στιγμή να σας αποχαιρετήσω. Για πέντε ολόκληρα χρόνια αυτό το Νηπιαγωγείο ήταν το δεύτερο σπίτι μου. Εδώ μοιράστηκα μαζί σας αμέτρητες στιγμές χαράς, δημιουργίας και συγκίνησης. Γνώρισα υπέροχα παιδιά και οικογένειες. Φεύγω έχοντας την καρδιά μου γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη. Ένα κομμάτι μου θα μείνει για πάντα εδώ.
