ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μου παιδιά,
Έφτασε η στιγμή να σας αποχαιρετήσω. Για πέντε ολόκληρα χρόνια αυτό το Νηπιαγωγείο ήταν το δεύτερο σπίτι μου. Εδώ μοιράστηκα μαζί σας αμέτρητες στιγμές χαράς, δημιουργίας και συγκίνησης. Γνώρισα υπέροχα παιδιά και οικογένειες. Φεύγω έχοντας την καρδιά μου γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη. Ένα κομμάτι μου θα μείνει για πάντα εδώ.

Φέτος παιδιά μου, περάσαμε μια όμορφη χρονιά γεμάτη παιχνίδι, γέλια, αγκαλιές, τραγούδια, παραμύθια. Σας ευχαριστώ που γεμίσατε την κάθε μου μέρα με αμέτρητες όμορφες στιγμές. Μαζί παίξαμε, δημιουργήσαμε και κάναμε το Νηπιαγωγείο μας μια μεγάλη οικογένεια. Αυτές οι αναμνήσεις θα έχουν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Να συνεχίσετε να είστε χαρούμενα και να πιστεύετε πάντα στον εαυτό σας.

Με πολλή αγάπη καλωσορίζω τη κυρία Βάσω, που θα είναι από εδώ και πέρα η δική σας νηπιαγωγός. Της εύχομαι να ζήσει μαζί σας όμορφες στιγμές, να δημιουργήσετε υπέροχες αναμνήσεις και να γεμίσετε την τάξη με ακόμα περισσότερα χαμόγελα και όνειρα.

Σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι, γεμάτο παιχνίδια, βουτιές, παγωτά, γέλια και όμορφες οικογενειακές στιγμές. Να ξεκουραστείτε, να παίξετε όσο περισσότερο μπορείτε και να επιστρέψετε τον Σεπτέμβρη γεμάτα με όρεξη για νέες περιπέτειες.

Όπου κι αν βρίσκομαι, θα σας θυμάμαι πάντα με αγάπη. 

Η κυρία Κατερίνα