Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μας μονάδας, οι μαθητές δημιούργησαν ένα ξεχωριστό βιβλίο αφιερωμένο στη Γιορτή της Μητέρας. Αφού άκουσαν την ιστορία, τα παιδιά την εικονογράφησαν με φαντασία, ζωγραφίζοντας σε κάθε σελίδα όσα έλεγε το κείμενο.
Η ιστορία αφορά μία μητέρα με τέσσερα παιδιά, που στα γεράματά της είχε δίπλα της μόνο τη μικρότερη κόρη της, τη Μέλισσα, η οποία τη φρόντιζε με αγάπη και αφοσίωση. Συγκινημένη από τη στάση της, η μητέρα την ευλόγησε. Από τότε, η Μέλισσα έγινε γνωστή σε όλους μέλισσα, ως σύμβολο καλοσύνης και προσφοράς.