ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΔΙΚΤΥΟ Π.Φ.Π.Ο.
Δίκτυο Σχολείων της Πανελλαδική Φιλοζωική Περιβαλλοντική Ομοσπονδία, Π.Φ.Π.Ο.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο Δίκτυο Σχολείων της Πανελλαδική Φιλοζωική Περιβαλλοντική Ομοσπονδία, Π.Φ.Π.Ο. , μια πρωτοβουλία της Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία. Το δίκτυο βασίζεται σε εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και έχει ως στόχο την καλλιέργεια της αγάπης, του σεβασμού και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στα ζώα.
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, παιχνίδια, συζητήσεις και δράσεις ευαισθητοποίησης, τα παιδιά γνωρίζουν τις ανάγκες των ζώων συντροφιάς, μαθαίνουν για την υπεύθυνη κηδεμονία και αναπτύσσουν αξίες, όπως η ενσυναίσθηση, η συνεργασία και ο εθελοντισμός.

