ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ !
Σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπο μας, που δημιουργήθηκε ως παράθυρο επικοινωνίας με τους γονείς και τους μαθητές μας.
Καλή Πλοήγηση!
Σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπο μας, που δημιουργήθηκε ως παράθυρο επικοινωνίας με τους γονείς και τους μαθητές μας.
Καλή Πλοήγηση!
Η επέτειος της 25ης Μαρτίου
Ασχοληθήκαμε και μάθαμε για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, τι είναι και τι γιορτάζουμε ποιους τιμούμε, γιατί κάνουμε παρέλαση
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, κατασκευές, ζωγραφική, τραγούδια και ανάγνωση
βιβλίων και παραμυθιών, προβολή βίντεο τιμήσαμε την επέτειο της 25ης Μαρτίου
Δημιουργούμε ιστοριογραμμή
Ευαγγελισμός της Θεοτόκου
Εικοσιπέντε του Μαρτιού
το Αγγελούδι εκείνο,
κατέβηκε στην Παναγιά
της έδωσε τον κρίνο.
Την ίδια μέρα διάλεξαν
οι Έλληνες και πάλι,
τα άρματα αρπάξανε
σηκώσαν το κεφάλι.
Διπλή είναι σήμερα γιορτή,
διπλή και η χαρά,
γιορτάζει η πατρίδα μας
μαζί και η Παναγιά.
Κατασκευή
Φύλλο εργασίας Σημαία
Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου. τα παιδιά μαθαίνουν για την παραδοσιακή ενδυμασία. (Τσολιά- Ελληνοπούλα)
Βίντεο κατασκευή Τσολιάς (ΣΤΟΛΗ ΤΣΟΛΙΑ)
Φύλλο εργασίας Τσολιάδες και Ελληνοπούλες
Κατασκευή
Διαβάζουμε το παραμύθι τα Ελληνάκια της
Ε. Φακίνου
Κατασκευή χαλάκι με αφορμή το παραμύθι
Μαθαίνω για την φιλική Εταιρία
Ο θούριος του Ρήγα Φεραίου
Κατασκευή
Οι ήρωες της επανάστασης του 1821 μας μιλούν
Το σκηνικό για την γιορτή μας!!!
Παραδοσιακή γωνιά στην τάξη μας!!!
Μήλο μου κόκκινο παραδοσιακός χορός
Αυτό το λόγο θα σας πω, δεν έχω άλλο κανένα
Μεθύστε με το Αθάνατο Κρασί του Εικοσιένα!
Μία ενδιαφέρουσα παράσταση για τα παιδιά μας
Πλούσια σε περιβαλλοντικά μηνύματα, από την θεατρική ομάδα “Μαρμίτα”
Ευχαριστούμε θερμά τον σύλλογο για την οικονομική συνεισφορά του στις εκπαιδευτικές μας εξορμήσεις τόσο στην Τρίγλια όσο και στο Λάκκωμα
Ας γνωρίσουμε τον Αρλεκίνου
Διαβάζουμε και παρακολουθούμε το παραμύθι του Αρλεκίνου της Ζωρζ Σαρή
ΚΛΟΟΥΝ
Αγαπημένοι γελωτοποιοί μικρών και μεγάλων έχουν την τιμητική τους
Ζωγραφίσαμε βήμα βήμα την ιστορία του παιδιού της Αποκριάς ενώ παράλληλα την παρακολουθούσαμε
Παιχνίδι μνήμης ( Memo)
Έχασα την μύτη μου και ψάχνω να την βρω!
ΕΧΑΣΑ ΤΗ ΜΥΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΤΗ ΒΡΩ της Άννης Θεοχάρη.
Ταραντέλα – Ιταλικός παραδοσιακός χορός
Μας άρεσε και χορέψαμε στον ρυθμό της
Το σταυρόλεξο της Αποκριάς
Μαθαίνω να λύνω σταυρόλεξο
Οι Κατασκευές μας!
Λογοτεχνία και 4 εποχές
Διαβάζουμε τα παραμύθια (Όταν ο χρόνος ζωγραφίζει της Ελένη Χρυσαφίνη, η κυρά καλή και οι δώδεκα μήνες της Χρυσάνθης Καραίσκου και ο Παππούς Χρόνος της Πόπη Διακαίνισάκη
Οι 4 εποχές και οι 12 μήνες
Εποπτικό υλικό
Οι 4 εποχές μέσα από την τέχνη
Κάποιος πήρε από τους πίνακες ζωγραφικής με τις 4 εποχές τα χρώματα
Μπορούμε να ζωντανέψουμε τους πίνακες βάζοντας δικά μας χρώματα;
Μαθαίνω για τις 4 εποχές ( εκπαιδευτικό video)
Συνθέτω τις λέξεις των 4 εποχών
Μέρα -νύχτα
Παρακολουθούμε το εκπαιδευτικό video Μέρα- Νύχτα
Εποπτικό υλικό
Φύλλα εργασίας οι 4 εποχές
Κατασκευή οι 4 εποχές
Με μία φωτογραφία μετατρέπεται η ζωγραφιά μου από μέρα σε νύχτα
Η Αλκυόνη, σύμφωνα με την παράδοση, είναι ένα πανέμορφο Θαλασσοπούλι με μακρύ και δυνατό ράμφος για να μπορεί να πιάνει την τροφή της. Έχει μπλέ χρώμα στο κεφάλι και στη πλάτη, λευκό χρώμα στο λαιμό της και πορτοκαλοκόκκινο χρώμα από πούπουλα στο στήθος για να ξεχωρίζει από το γαλανόλευκο ουρανό και τη θάλασσα.
Διαβάζουμε τον μύθο της Αλκυόνης
ΑΝΑΖΗΤΟΎΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η κατασκευή μας
Το τραγούδι του Χειμώνα και τα φωνήεντα
Μαθαίνουμε τα φωνήεντα (Διαφοροποιημένη διδασκαλία)
Παρακολουθούμε το video και φυσικά μαθαίνουμε το τραγούδι αμέσως!
Διαβάζουμε στην ολομέλεια και το εικονόλεξο
Βρίσκουμε λεξούλες και τις καταγράφουμε ανάλογα με το φωνήεν
Φύλλα εργασίας
Εκμάθηση φωνηέντων (διαφοροποιημένη)
Δημιουργούμε κέντρα ενδιαφέροντος και τα παρουσιάζουμε.
Δημιουργούνται οι ομάδες που θα απασχοληθούν τα παιδιά
Γιορτή 3 Ιεραρχών
30 Ιανουαρίου
Καλώς ήρθες Χειμώνα
Δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο μας για τον Χειμώνα
Καλωσορίζουμε το 2024 με κατασκευή μόμπιλε
Διαβάζουμε το παραμύθι << Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει>>
Βάζουμε στη σωστή σειρά την ιστορία .
Ζωγραφίζουμε ότι μας έκανε εντύπωση,
Δραματοποίηση του τραγουδιού οι 5 χιονάνθρωποι
Τραγούδι για μουσικοκινητική /ψυχοκινητική αγωγή . Τα παιδιά χορεύουν και ένα ένα ‘λιώνουν’ όπως οι χιονάνθρωποι.
Ψεύτικο χιόνι στο νηπιαγωγείο
Με αφορμή τον χιονάνθρωπο που δεν ήθελε να λιώσει μιλήσαμε για την Τήξη – Πήξη
Πείραμα Τήξη- Πήξη
Φτιάχνω χρωματιστά παγάκια και ζωγραφίζω με αυτά
Αξιοποιώ τις ζωγραφιές με τα χρωματιστά παγάκια και δημιουργώ κολλάζ
Ζωγραφική με θέμα ο Χειμώνας με την τεχνική τέμπερα και λαδοπαστέλ
Φύλλα εργασίας για τον Χειμώνα
Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει.
Μαθαίνω το γράμμα Χ όπως χιονάνθρωπος Το σχηματίζω με το χέρι μου στον αέρα , το κάνω με το σώμα μου ,
το φτιάχνουμε με ταινία στην μοκέτα και παρατηρούμε πόσες γραμμές χρειαζόμαστε, το γράφουμε ομαδικά σε κάνσον, βρίσκουμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα χ
Πως φτιάχνω έναν χιονάνθρωπο Βάλε στον χιονάνθρωπο κουμπιά (μαθηματικά)
Διαβάζουμε το παραμύθι << Μια χιονισμένη μέρα>>( The Snowy Day) του Ezra Jack Keat’s
βάζουμε την ιστορία στην σωστή σειρά
The Snowy Day” is a Caldecott Medal Award winning book by Ezra Jack Keats that details Peter’s adventures on a snowy day.
βάζουμε την ιστορία στην σωστή σειρά
Ο Peter στο χιόνι κάνει πατημασιές , παίζει με το ραβδί κάνει γραμμές , κάνει αγγελάκια
χιόνι με αφρό ξυρίσματος και ατλακόλ ( κατασκευή)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:
Α΄ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ – ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΙΤΛΟΣ: Ο Ρούλης ο τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής
Επίσκεψη κούκλας μασκότ
Το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε ο Ρούλης ο Τροφούλης και τα παιδιά τον
υποδέχθηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό.
Αναρωτήθηκαν γιατί κρατάει ένα καλάθι με φρούτα
Ο Ρούλης ο Τροφούλης με εφόρμηση τις ερωτήσεις των παιδιών τους είπε
ότι τους επισκέφθηκε γιατί θα προσπαθήσει να τους βοηθήσει μέσα από διάφορες
δραστηριότητες να συνειδητοποιήσουν τη σημαντικότητα της διατροφής στην υγεία
μας και να τους μάθει τη σωστή επιλογή τροφίμων με υψηλή διατροφική αξία και
φυσικά την αποφυγή τροφίμων με χαμηλή διατροφική αξία
Τα παιδιά μαθαίνουν για τις 8 ομάδες τροφίμων
ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Παρουσίαση του βιβλίου «ο βασιλιάς ο ΕΥΤΡΑΦΗΣ και η χαρά της ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
το οποίο λειτουργεί ως προ οργανωτής ώστε να εμπλέξει τους μαθητές άμεσα στο περιεχόμενο του προγράμματος
Διαβάζουμε το παραμύθι και το εικονογραφούμε
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
https://sway.cloud.microsoft/znUYNU7JGaX7lVVr