ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ !
Σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπο μας, που δημιουργήθηκε ως παράθυρο επικοινωνίας με τους γονείς και τους μαθητές μας.
Καλή Πλοήγηση!
Σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπο μας, που δημιουργήθηκε ως παράθυρο επικοινωνίας με τους γονείς και τους μαθητές μας.
Καλή Πλοήγηση!
Καλή Χρονιά, καλωσορίζουμε το 2025.
Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας να γράφουμε το 2025 και το Β,β όπως βασιλόπιτα.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας.
Τυχερή για το 2025 ήταν η Πολυξενη , που κέρδισε το φλουρί και ένα όμορφο δωράκι προσφορά του ΔΣ.
Να είσαι πάντα τυχερή στη ζωή σου Πολυξένη!
Ήρθαν τα Χριστούγεννα,Γιορτή γεμάτη μεγαλείο.Η ατμόσφαιρα στην τάξη μας έγινε γιορτινή.
Διακοσμήσαμε το νηπιαγωγείο μας , στολίσαμε το δένδρο μας, διαβάσαμε Χριστουγεννιάτικα παραμύθια, τραγουδήσαμε χριστουγεννιάτικα κάλαντα, γράψαμε γράμμα στον Αι Βασίλη και όλοι θα περιμένουμε τα δωράκια μας από τον αγαπημένο μας Άγιο Βασίλη.
Οι κατασκευές μας!
Φύλλα εργασίας
Οι δράσεις μας :
Επίσκεψη στην πρωτοποριακή έκθεση της Simoneta Gasparini στο κοινοτικό κατάστημα Ν.Σιλάτων.
28η Οκτωβρίου
Μέσα από εικόνες ,βιβλία και video που διαδραματίζουν τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου μαθαίνουμε για το έπος του 40
https://www.youtube.com/watch?v=XBhPi1ShGms
Κατασκευές
Γιορτή Σημαίας
Την 27η Οκτωβρίου γιορτάζουμε και τιμούμε την Ελληνική Σημαία.
Η Σημαία μας μιλάει
Πόσες ειναι οι γραμμές
Ποιες συλλαβές σε κάθε γραμμή
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Τα παιδιά τιμούν την 28η Οκτωβρίου με ποιήματα τραγούδια και παρέλαση
«Oι πιτσιρίκοι»
είναι αυτοτελές τμήμα από το μεγάλο ομότιτλο σπονδυλωτό αφήγημα του Δημήτρη Ψαθά, το οποίο αναφέρεται στην Εθνική αντίσταση, και ιδιαίτερα στη συμμετοχή των παιδιών σ’ αυτή. Στο απόσπασμα μια παρέα παιδιών κάνει σαμποτάζ σε γερμανικό φορτηγό
Ενα μικρό απόσπασμα:
— Τάκενσεν!
— Εν-τά-ξει!
— Μπράβο, ρε Χιτλερία. Τα ’μαθες το ρωμέικα. Αφίτερζεν.
— Αφίτερζεν.
Κι ο Κύκλωπας με το χαμόγελο στο κρύο του πρόσωπο κοιτά τον πιτσιρίκο που χάνεται μες στο σκοτάδι. Ύστερα ετοιμάζεται πάλι να ξαναρχίσει τις βόλτες του γύρω απ’ το αυτοκίνητο.
Αλλά όταν φτάνει στο πίσω μέρος, γουρλώνει τα μάτια. Κομμάτια ξεβιδωμένα, λάστιχα κατατρυπημένα, κομμάτια που λείπουν, σωστή καταστροφή. Και τότε μόνο καταλαβαίνει:
Σκετς με φιγούρες μαριονέτες από το απόσπασμα όπου οι πιτσιρίκοι κάνουν σαμποτάζ
Παρακολουθούμε με πολύ ενδιαφέρον video με ένα μικρό απόσπασμα από την ταινία
https://www.youtube.com/watch?v=8p1iaLg88jM
Δραματοποίηση
CODE WEEK
Τα παιδιά θα βοηθήσουν τον Τσέστερ, το ρακούν, «Ένα φιλάκι στο χεράκι» να βρει το αγαπημένο του μολύβι που του χάρισε η μαμά του για να το έχει πάντα μαζί του ώστε να τη νιώθει κοντά του. Για να οδηγηθούν στη λύση θα πρέπει να λύσουν γρίφους. Σε αυτή τη δραστηριότητα οι γρίφοι έχουν την μορφή αινιγμάτων. Χρησιμοποιούνται τόσα αινίγματα όσα αντιστοιχούν στον αριθμό των ομάδων της τάξης. Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες των 2 ατόμων. Τα αινίγματα είναι συνδεδεμένα σε QR codes, τα οποία είναι εκτυπωμένα και τοποθετημένα σε σημεία διαφορετικά μέσα στη τάξη. Πίσω από κάθε αίνιγμα βρίσκεται ένας συμμαθητής του Τσέστερ, δηλαδή ένα ζωάκι του δάσους. Δημιουργείται μία επιδαπέδια τετραγωνισμένη διαδρομή με χαρτοταινία η οποία θα οδηγεί στα qrcodes.
Παιχνίδι με την bee bot και τον Τσέστερ το Ρακούν
Κάνουμε ιστόγραμμα για να ανιχνεύσουμε τις απόψεις των παιδιών για το τι σημαίνει η λέξη ο εαυτός μου!
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και συνθέτω το pazzl της τάξης μου!
Ακρόαση του τραγουδιού << Εγώ είμαι εγώ>> Αναπαριστούν τα λόγια με μιμητικές κινήσεις.
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Αχ γιατί να είμαι γάτα”
Διαδοχή του παραμυθιού
Δραματοποίηση παραμυθιού
Διαδοχή του παραμυθιού
Δραματοποίηση παραμυθιού
Με αφορμή το παραμύθι ”Αχ γιατί να είμαι γάτα” Ζωγραφίζω: Αν δεν ήμουν παιδάκι τι θα ήθελα να ήμουν
Φύλλα εργασίας: Πόσο χρονών είμαι , Ποια εποχή έχω γενέθλια, Αποτύπωμα χεριού ποδιού Σειροδετώ από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
Μαθαίνω το όνομα μου.
Αναγνωρίζω το όνομα μου ,το τοποθετώ με αλφαβητική σειρά, μετρώ τον αριθμό των γραμμάτων που έχει το όνομα μου Βρίσκουμε τη λίστα μετά ονόματα της τάξης μου
Δείτε τις υπόλοιπες δραστηριότητες για τον εαυτό μου και για το εργαστήριου δεξιοτήτων ¨Νηπίων παιδεία Το πρώτο βήμα στην δημοκρατία¨ Στο παρακάτω sway
Ένα μαγικό φιλάκι – The kissing hand
https://www.youtube.com/watch?v=FivPoYnhG_M
Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο παρέα με τον Τσέστερ και με παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας !
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση, πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός του νηπιαγωγείου μας για τη νέα σχολική χρονιά.
Στις 11 Σεπτεμβρίου, μαθητές, γονείς και δάσκαλοι συγκεντρωθήκαμε στον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου,
Η τελετή ξεκίνησε με την υποδοχή των παιδιών, τα οποία με χαμόγελα και ενθουσιασμό συμμετείχαν στη διαδικασία.
Ο ιερέας, με τις ευλογίες του, αγίασε τους μικρούς μας μαθητές , τους γονείς και το εκπαιδευτικό προσωπικό,
ευχόμενος μια χρονιά γεμάτη γνώση, χαρά και δημιουργικότητα.
Καλή σχολική χρονιά!!!
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του διδακτικού έτους στο νηπιαγωγείο μας, με ένα ξεχωριστό αφιέρωμα στον νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη. Η εκδήλωση ήταν γεμάτη χρώμα, μουσική και χορό, καθώς οι γονείς παρακολούθησαν τα παιδιά τους να αποδίδουν με ενθουσιασμό μελοποιημένα τραγούδια του μεγάλου ποιητή.
Τα μικρά μας αστέρια χόρεψαν και τραγούδησαν το “Μενεξέ ,την “Ποδηλάτισσα”, τα “Τζιτζίκια” και το “Ντούκου ντούκου μηχανάκι”, προσφέροντάς μας στιγμές ανεπανάληπτης χαράς και συγκίνησης. Το “Θαλασσινό Τριφύλλι” μας ταξίδεψε σε γαλάζια ακρογιάλια, ενώ το “Τρελοβάπορο” μας συγκίνησε βαθιά με την όμορφη απόδοση των παιδιών.
Σας ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας σε αυτή την όμορφη εκδήλωση και σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι!
Οι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εκπαιδευτική πορεία των παιδιών. Η σχολική ετοιμότητα, η οποία περιλαμβάνει την ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών, γνωστικών και κινητικών δεξιοτήτων, είναι καθοριστική για μια ομαλή και επιτυχημένη είσοδο στην επόμενη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Μέσα από το παιχνίδι, τις διαδραστικές δραστηριότητες και τη συνεργασία, τα παιδιά προετοιμάζονται κατάλληλα ώστε να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις και απαιτήσεις του δημοτικού σχολείου. Στην επιμορφωτική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, η Αθανασία Εμμανουηλίδου μας μίλησε για τις καλύτερες πρακτικές και στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να ενθαρρύνουμε την αυτοπεποίθηση, την ανεξαρτησία και την αγάπη για μάθηση στα παιδιά μας, διασφαλίζοντας έτσι μια ομαλή και επιτυχημένη μετάβαση για κάθε παιδί.