Άνοιξη, επιλογή σωστής διατροφής, υλικά κ δημιουργία…κάνω το καλύτερο που μπορώ,συμμετέχω κ δημιουργώ
Δράσεις ενημέρωσης κ προβληματισμού
Στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού έλαβαν χώρα δύο υπέροχες δράσεις την Πέμπτη κ Παρασκευή 4+5 Απριλίου με την συμμετοχή κ του Νηπιαγωγείου.
Η πρώτη αφορά την επίσκεψη του κυρίου Σπύρου Βολτση από το κέντρο “Ορφέας” της Κομοτηνής ,όπου συζήτησε, προβλημάτισε κ καθοδήγησε τους μαθητές στο θέμα “επιλέγω κ προσέχω την χρήση της οθόνης’.
Ακολούθως έγινε η δράση για την προστασία των αδέσποτων ζώων, με τους μαθητές να καταθέτουν την εμπειρία τους για τα αδέσποτα,να συζητούν για την σωστή κ λάθος συμπεριφορά των αρμόδιων φορέων κ των πολιτών απέναντι στα ζώα που υποφέρουν καταλήγοντας στο συμπέρασμα , πως έχουν όλοι δικαίωμα στην ζωή. Διαβάστηκε το παραμύθι ” τα Αδεσποτάκια ” της Γιολάντα Τσορώνη Διαμαντή των εκδόσεων Σαββάλας, με παιχνίδια κ αναδιήγηση του παραμυθιού από τους μαθητές.
Action aid Μαθητική Εβδομάδα δράσης
Θα συμμετέχουμε στην Μαθητική Εβδομάδα Δράσης της action aid με την υποστήριξη της lidl με τίτλο ” Η δύναμη στο πιάτο σου” παίζοντας παιχνίδια, συζητώντας για την διατροφική δικαιοσύνη(food justice),μιλώντας κ βρίσκοντας λύση για τα όμορφα κ άσχημα λαχανικά,φιλοτεχνώντας την δική μας αφίσα κ συμπληρώνοντας στον χάρτη της Ελλάδας τοπικά προϊόντα του νομού μας.
Ολη η δράση διερευνά τον στόχο 1+2 των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης για την μηδενική φτώχεια κ την μηδενική πείνα.


ΣΠΟΡΙΤΕΣ 2024
Συμμετέχουμε στους <<Σπορίτες Θράκης 2024 >>για την διατήρηση και εξάπλωση των παραδοσιακών ποικιλιών της Θράκης και όχι μόνο.
Με σύμμαχο τον καλό καιρό βγήκαμε στην αυλή, συζητήσαμε, παρατηρήσαμε, σηκώσαμε μανίκια και γίναμε μικροί σπορίτες εν δράσει.. αναμένουμε τα αποτελέσματα της ντοματοπιπεριάς, του κατιφέ , του ντίκι Ιάσμου, της ντομάτας τσερόκι και του πλατύφυλλου βασιλικού..












































































































