Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα ονόματά μας. Ψάξαμε και βρήκαμε το όνομά μας στον πίνακα που κρεμάμε τις ζωγραφιές μας, στην πόρτα μας επάνω στα αστεράκια που περιμένουν τη φωτογραφία μας, στα πουλάκια στο παρουσιολόγιό μας και στα συρταράκια μας. Εντοπίσαμε το αρχικό μας γράμμα και το ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας.
Φτιάξαμε ομάδες με τα αρχικά μας!
Παίξαμε παιχνίδια με στεφάνια με το αρχικό μας γράμμα. Τοποθετήσαμε στεφάνια στο χώρο και μέσα στο κάθε στεφάνι βάλαμε ένα γραμματάκια. Κάθε παιδάκι έψαχνε να βρει το στεφάνι με το αρχικό του γράμμα για να μπει μέσα όταν η μουσική σταματούσε.
Φτιάξαμε τα ονόματά μας με τουβλάκια. Δίπλα στην καρτέλα του κάθε νήπιο έβαζε τόσα τουβλάκια όσα και τα γράμματα που είχε το όνομά του. Έτσι μετρήσαμε τα γράμματα και είδαμε και ποιος έχει το όνομα με τα περισσότερα.
Φτιάξαμε και τρένα!
Παίξαμε παιχνίδια αναγραμματισμού. Πήρε το κάθε νήπιο την πλαστικοποιημένη καρτέλα με το όνομά του και τα γράμματα μεμονωμένα. Με οδηγό την καρτέλα του έβαλε τα γράμματα στη σωστή σειρά και έφτιαξε το όνομά του.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το ατομικό αυτό παιχνίδι και ζήτησαν να το πάρουν και στο σπίτι να το παίξουν με τους γονείς τους. Έτσι το παιχνίδι μεταφέρθηκε και στο σπίτι μαζί με οδηγίες προς τους γονείς.
Το παιχνίδι αναγραμματισμού της προηγούμενης ημέρας, έγινε φύλλο εργασίας με χρωματιστά γράμματα τα οποία και κόλλησαν και στη συνέχεια ζωγράφισαν την εικόνα.
Μιλήσαμε για τα πράγματα που χρειαζόμαστε στο σχολείο, τα εντοπίσαμε στο χώρο, τα αναγνωρίσαμε και τα κυκλώσαμε σε φύλλο εργασίας.
Είδαμε τις τσάντες μας και μιλήσαμε για τα πράγματα που φέρνουμε στο σχολείο κάθε μέρα και σε φύλλο εργασίας τα κόψαμε και τα κολλήσαμε!
































