Καλό καλοκαίρι!!!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχεται σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους γονείς και κηδεμόνες ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!

Ευχόμαστε οι μέρες των διακοπών να είναι γεμάτες χαρά, ξεκούραση, όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα και νέες εμπειρίες που θα γεμίσουν τις αποσκευές σας με όμορφες αναμνήσεις.

Με υγεία, αισιοδοξία και ανανεωμένη διάθεση, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά.

eyxes gia kalokairi 1024x576 1

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων