Slow Looking στο σχολείο & το μουσείο – Εκπαιδευτικό σεμινάριο

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε στο 1ο Νηπιαγωγείο Κω εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα το ”Slow Looking”, για εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο συντόνισε η μουσειοπαιδαγωγός και συγγραφέας κυρία Νίκη Κάντζου, η οποία μας γνώρισε βιωματικά τη μέθοδο της προσεκτικής παρατήρησης έργων τέχνης και εκθεμάτων. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και συζήτηση, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους το μουσείο μπορεί να γίνει ένας ζωντανός χώρος μάθησης και έκφρασης για τα παιδιά.

Ήταν μια όμορφη και εμπνευσμένη εμπειρία, γεμάτη ιδέες, συνεργασία και νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις!

Ευχαριστούμε θερμά τη Νίκη Κάντζου για την εξαιρετική παρουσίαση, την έμπνευση και τη θετική ενέργεια που μας μετέδωσε!!!

 ed04a75b f3f8 4e69 89b5 7c5d2461ddc7b0100b19 46d5 4d83 b1bd 097f7d4098e0

Επιμορφωτική ημερίδα του κέντρου ”Αρωγή” σε συνεργασία με το σχολείο μας

Με χαρά υποδεχτήκαμε στο 1ο Νηπιαγωγείο Πυλίου Κω το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου Εξειδικευμένης Μαθησιακής Υποστήριξης, Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ”Αρωγή”. Η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 28/2 είχε την εξής θεματολογία:

1) Μεταβάσεις στις σχολικές βαθμίδες

2) Σχολική ετοιμότητα

3) Πότε απευθυνόμαστε σε ειδικούς;

Στην ημερίδα συμμετείχαν ενεργά γονείς και εκπαιδευτικοί, η συζήτηση που έγινε ήταν πλούσια και τα συμπεράσματα υπήρξαν ιδιαίτερα βοηθητικά. Η επιμορφωτική αυτή συνάντηση ανέδειξε για ακόμη μια φορά την ανάγκη για περισσότερες τέτοιες δράσεις  σε τοπικό επίπεδο.

Ευχαριστούμε πολύ το κέντρο ”Αρωγή” και ανανεώνουμε το ραντεβού μας σε μια επόμενη ζεστή και εποικοδομητική συνάντηση!!!

5bcd6d0e 8c5a 4b1c b23d a0d836318aec 8b7da385 4ea2 4ff8 9413 884365f659e4 76d2bc01 ee6b 4e8c bd59 d7892d1eed76

 

 

Ημερίδα

Σας προσκαλούμε στην πρώτη φετινή ημερίδα!

Οι ψυχολόγοι του κέντρου μας Άννα Γεωργαντή και Γιάννα Πισσάρη σε συνεργασία με την ψυχολόγο Κοντέσσα Καλύβα θα αναλύσουν το φαινόμενο του bullying και του σχολικού εκφοβισμού!Pyli 16.11.25

Ψυχική Ανθεκτικότητα & Ενδυνάμωση!

Το 1ο Νηπιαγωγείο Πυλίου Κω διοργάνωσε με επιτυχία το σεμινάριο με τίτλο “Ψυχική Ανθεκτικότητα & Ενδυνάμωση”  στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πόλεως Κω, τους οποίους και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου ήταν η κα. Ψωμαθιανού Αλεξάνδρα, Ψυχολόγος (MSc) του Τμήματος Πρόληψης και Ευαισθητοποίησης Παιδιών, Γονέων και Εκπαιδευτικών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Η κα. Ψωμαθιανού ευχαρίστησε τους διοργανωτές για την παρουσία της στο νησί, την κα Κυπραίου Κατερίνα και την Σβύνου Κωνσταντίνα, και εξήγησε στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τον σκοπό της δημιουργίας και της φιλοσοφίας που έχει το Χαμόγελο του Παιδιού.

Στην συνέχεια και χωρίς την παρουσία των τοπικών ΜΜΕ ξεκίνησε η ανάλυση, εξήγηση και συζήτηση με τους παρευρισκόμενους. 

Ο σκοπός του σεμιναρίου είχε κυρίως διαδραστικό χαρακτήρα και ανταλλαγή απόψεων με βασικό θέμα την ψυχική ανθεκτικότητα και ενδυνάμωση.

Πηγή: https://www.kostv.gr/nea/topika/41630-seminario-psyxikis-anthektikotitas-apo-to-1o-nipiagogeio-pyliou