IMG 20230616 081512

Έφτασε στο τέλος

άλλη μία σχολική χρονιά

κι όμορφα θα χαιρετηθούμε

μ’ αγάπη στην καρδιά.

 

Την Παρασκευή 13 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου

παρουσία γονέων και συγγενών των μικρών μαθητών.

Η καλοκαιρινή γιορτή ήταν σχετική με το θέμα του Σχεδίου Δράσης του Σχολείου που αφορά στην σύσφιξη των σχέσεων των μαθητών και τη φιλία.

 

Τα νήπια με το δικό τους αυθόρμητο και ξεχωριστό τρόπο σε συνδυασμό με την καθοδήγηση των Νηπιαγωγών τους,

παρουσίασαν στο κοινό ποιήματα και τραγούδια σχετικά με τη φιλία, την αγάπη και το σεβασμό, χόρεψαν και έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια.

IMG a559f59275e77192cb929ae26368b05d V IMG 7d211036f8da4b1db31cae8c712a6790 V IMG 578efded89a816e1a244a8ac9aaf2aa7 V IMG 807ccbaf2b84a4994df7ec0930e82ae1 V IMG 5d21a5b9123d184e74f432b57ad0ac1b V IMG 42bf0bd132a2991996823ee9f226b034 V IMG f148c0b99c1396c9a38bda8cc6d47882 V IMG cdab1578d4aa7d56529bd3c97303833a V IMG 2f530ca10d3765ddd5b644a36e80af9e V IMG a6aa5b3c0501bc1e22332c70a6831448 V IMG c3ea8c0bdc17603e41a6a39288669aaf V IMG 447ef9ec5e8cc9f19f309fd281e3413f V IMG 2a3ef0b3ba5bc9e221bab1f10919611b V IMG 9bd5df96033bc3d47a6d1fc38eb8a246 V IMG 6a8fee7b150fd1b63a5235a93e62aebd V IMG 76eb3233cd7c433dfe2da9a226f1a4a0 V IMG 153788bf08377c1b3805d3881ffd5af5 V IMG f7c9ff3a3ad9e7d9539a0fb3cddcc3f0 V

IMG 71dcf15c193002db992ba3acb6300955 V IMG 4aaa5a55f13a637b13cf32b2c863139c V IMG fcfd7245b3283ec7cdd85dfb52638a07 V IMG 71dcf15c193002db992ba3acb6300955 V 1 IMG f4e44118380879c9b503837673840e5e V IMG fe635ab7da9949365f013656490ddb1a V IMG d41115ca1973fabba14ca083a943d61e V IMG e15efecf1165b547be39470392888085 V IMG a48fa0f1b69705799a6ec45d860826bb V IMG 19cb45511199848618f8e4a539e11a0b V IMG a36cd18c5fbb9f0e387867dca4850208 V IMG 7f75ad4165ddb2c2f044e981f978daa3 V IMG ba51f58cabb594c5bef0cb409d049f3f V IMG 6da1773cc4ae929ef1a0e86ceae0b808 V IMG f13954a3a63e5feb9a1b76ec4c6f19c0 V IMG 3c77f05a56e539d2c91e4c0ca9e7a17a V IMG 274de753f39845de55502774f6698618 V IMG f8c398e12015251bc9a46026c6e31922 V IMG 397b18431e11a9cb835c527fa5e80ed9 V IMG b4483f9546bd499b67632a9d5bac0ec0 V IMG 141a6bb393504ed21af1e78185d0c6be V IMG 7da0e4ef003c5b87cfd8e30e2975f127 V IMG c38e69025ac556ec122f1c63e4fd2a40 V IMG 3a0655d82090d706ecdc851fde6f7842 V IMG 5bba916d56c3135b9fe168a3f1236755 V IMG d20985f6b4df7c2764579d4a24f07628 V IMG f7358106fa24429c98d7d3ccd6dc6d13 V IMG 2dc285dcfc7025e9ef3f412a9b400dcd V IMG 7e7ea9674f61c40ff1af8f5f773f41c7 V IMG 98153594be8937a47c55858d138b9f88 V IMG c827f31fbe522e7d8cec551a4bcf323b V IMG 511d611d5bc371b80acda4af3edf9f90 V

 

Επίσης, έγινε ξενάγηση των γονέων στον κήπο με τα βότανα που δημιούργησαν τα παιδιά

και παρουσίαση/έκθεση των ομαδικών εργασιών των παιδιών που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

IMG 1fbb4ba5b889b0f085eef0680ecb7a50 V IMG 4d2a55d3a2d7271b29b26f0ea23a676d V IMG 12f3dec7ec30069e5ff030dc82fc7cc5 V IMG 9d2142cfa89a1b5c5e550cbc1a99774f V IMG 24e5577393ee4340f42b04da99c92ef5 V IMG f1fb29c861730716765e59b8d6d9fcda V IMG 9d5243dace8cdff9432d1883425ab9a2 V IMG 8e9ee18134854f6773d5af658a1c15fd V IMG 1fbc39001b6e4df5c4c2663f68d41c6b V IMG 802c454d7a457f557eca9661dd7a1d44 V IMG 0724b0731b96cb20168fe348f439f205 V IMG 0e0f5dc606f8637c45e63b82e0a29e66 V

 

Στο χορό και στο παιχνίδι μπήκαν και οι γονείς και όλοι μαζί γιορτάσανε τη λήξη αυτής της σχολικής χρονιάς με κέφι και χαρά!

 

                                                                  IMG 80c195d8e3686b5df7ea2d2ba48e8cc8 V IMG 9a29904442aede9cc4de43cb1747cc6c V IMG 5265c61f225232f2022d07c228402d2d V

                                                                                           IMG f4095c51ac7f800816fe9a476154d467 V IMG 7db6f0f69d470eadbfbf2a676bc2f3e2 V

 

Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

20272045 seaside summer holiday background with palm umbrella sunglasses Stock Vector 1

 

 

 

 

images 9

Πλησιάζοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς, το Νηπιαγωγείο μας έκανε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στην Παναγία, την Ελαφιώτισσα.

Οργανωθήκαμε και ξεκινήσαμε…

IMG e8ceaf4af9ed13a4d17ed89a365dcffd V 1

 

 

Φτάνοντας στο χώρο της εκκλησίας…IMG fd3189df3d955bd8c6726d9d2fcdc76a V 1

 

 

Ξεναγηθήκαμε στους χώρους της εκκλησίας κι ανάψαμε τα  κεράκια μας…

IMG 145781ac445527a70fb5f3521eb5376d V

                                                                              IMG a71d799d888372f29c05668dd5e27fbb V IMG 8c615e9be26ca2b0cff826b7131b66cd V IMG e12e7ecc6c06dd730190031149377047 V IMG ceedabbd71cd564dea7a30575a428767 V

                                                                                      

 

Είδαμε τα ελαφάκια…

IMG b48a2d351f4463a91e06464ee7f93d1f V IMG e4ca2ef62d21f15d5aa16bd830baa770 V IMG b77059a9c27aa7ea50801be8d2859bd3 V IMG db92c6606b4f8e2e4fa8371083469738 V IMG 4ad1dbfb51f702da6bc041cd6df6e6ae V IMG 880d627ae670b47ab2821e51ad38a5c6 V

 

Παίξαμε παιχνίδια…

                                                                                                                          IMG 4cea292af82e02a24c2c526522e0f88b V IMG 2d70cdfce2bf533afe861ad730b3f7c0 V IMG 331e949f11dcd29bd23c0a06a9450d2f V

 

Και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής…IMG 3754d3e55cdcabcf147413903e9987e5 V

 

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό • Κέντρο Μελέτης Γραφίδα

Αναγνωρίζοντας τις έντονες αλλαγές στην προσωπικότητα του παιδιού που σηματοδοτεί η μετάβαση από τη μία βαθμίδα στην άλλη

και με στόχο την ομαλή διασφάλισή της πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου.

Με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών του Δημοτικού η πρώτη επαφή των νηπίων με αυτό,

εξελίχθηκε σε μία ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική εμπειρία καλλιεργώντας θετικά συναισθήματα στα παιδιά για την επερχόμενη αλλαγή.

 

Φτάνοντας στο Δημοτικό Σχολείο,  όπου μας υποδέχτηκαν με χαρά!

                                                                                                                             IMG 3a9a53cc78a17d26e10898597ab2329c V IMG d00164f0c087207350b5cf17b6d8fa8a V

 

Τα νήπια ξεναγήθηκαν στο χώρο του σχολείου και εκπαιδευτικός του Δημοτικού

τους μίλησε για το πρόγραμμά του.

                                                                                                                          IMG f944e661253f57866f1f7893c200e02b V IMG b5b737d4a78bb972c23add13dc5619cb V IMG ae79edf90ad452210fc9c5deb8f9ba55 V

                                                                                                IMG cd8a0b59434211e90fa7e61a30fe19df V IMG 8a590f6192e25367889536a1bb8c8373 V IMG d37d74b0e09530f7c53d86599dd19529 V IMG f5bb564fade055e2e2b9a6841f92f356 V

                                                                                                                                       IMG 4d0c3d187d7d0c6f786da80901a36984 V IMG b5fd8ebf21795c82262a2096973bd195 V

 

Μετά την ξενάγηση έπαιξαν στο γήπεδο  μπάσκετ του Δημοτικού Σχολείου,  συνειδητοποιώντας πως το καινούριο τους σχολείο

έχει να τους προσφέρει γνώσεις, αλλά και στιγμές παιχνιδιού και χαράς!

                                                                                          IMG 408f42d54d812df2ebd91c6580eff917 V IMG 5c41a2abbed65233ab171f7df4e57a96 V IMG 5b2ae2073f91e4f17f601ef397595da8 V IMG 1196d5b0242aa20f0f2278f0cf83a1c9 V

IMG d32d9babe294b5db4c8048ff45a3eead V

Ο σημερινός πολίτης καλείται να ανταποκριθεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον,

αναλαμβάνοντας δράση και πρωτοβουλίες για την προετοιμασία των μαθητών, ώστε να είναι ενεργοί πολίτες.

Παράλληλα, δημιουργείται ένα σχολικό περιβάλλον που προάγει τη συνεργασία και την αλληλεγγύη.

 

Το πρόγραμμα σπουδών “Δράσεις ενεργού πολίτη” προωθεί μία ολιστική προσέγγιση,

ενσωματώνοντας τους 17 ΣΒΑ και καλλιεργώντας στους μαθητές και στις μαθήτριες τη δυνατότητα

να αντιμετωπίζουν σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.

Σκοπός του προγράμματος είναι να προετοιμάσει πολίτες με δεξιότητες κριτικής σκέψης,

συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας,

οι οποίοι συμβάλλουν ενεργά στη δημιουργία μίας βιώσιμης κοινωνίας,

βασισμένης στην αειφορία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την περιβαλλοντική προστασία.

 

Τη φετινή χρονιά αξιοποιήσαμε το εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο «Αρωματικά φυτά και βότανα του τόπου μας»

και υλοποιήσαμε δράσεις ενεργού πολίτη

δημιουργώντας βοτανικό κήπο στην αυλή του σχολείου μας.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού:

 

Οι μικροί μας μαθητές επισκέφθηκαν γεωπονικό κατάστημα της περιοχής,

ενημερώθηκαν από γεωπόνο σχετικά με τα βότανα και τα αρωματικά φυτά του τόπου μας

και πληροφορήθηκαν για τις ανάγκες και τον τρόπο φροντίδας των φυτών.

IMG 6707d97f82fc781f29b983d45e534769 V IMG c82f3dbcfb3e753888fb9e70040b64fe V

IMG 705501fa2aef5170c83f522f01897e55 V IMG f3550b8a11f8b4676be72bb40cceaf8f V

 

Προμηθεύτηκαν σπόρους βοτάνων και αρωματικών φυτών, όπως και φυτά για σπορά

και τα φύτεψαν με τη βοήθεια ενηλίκων στον κήπο και στα παρτέρια του σχολείου.

IMG 0cdcd8d622f9696744e24c5d1446ec10 V IMG 78d4d13197ca2ba49bf7e5eec5ed8cef V

IMG 8c47cacc745d5080c44c1ad8d7c21d01 V IMG e408dfebe785c738b6e14b909cb4ead1 V

IMG c7cc610c7a9fef9ab70c2a4766d89df0 V IMG 3d64b9a0a00ce929d27d19bd43910ed5 V IMG 54d28d34d381593b459f0b3ffa2a6465 V

IMG c93ff856a53e8d092430c185095318ec V IMG 60cb4b1eb56d4df978e9209e6c71e996 V IMG bc82e78beb6236362cbb9ecf46425fe6 V

IMG c7503d18c7fc77703dc1381e240b55b3 V IMG 01dec955ef5987fb46ace48343a6feeb V

 

Έφτιαξαν καρτέλες με τα ονόματα των αρωματικών φυτών και βοτάνων που φύτεψαν.

IMG 9e102e11be8d2a42a3a69221c58706d8 V

IMG d80b0315e563572f91a3e1f45109a150 V  IMG c4ba32c53c7b6de82ea8e0c6e64045c9 V

IMG 001be910193d2cc9ce40eca845644ede VIMG e8fead5e549b939a42e96ab7e58303fe V  

 

Έφτιαξαν βιβλιαράκι με τις ιδιότητες και χρήσεις των αρωματικών φυτών και βοτάνων.

IMG e35ac68cb3d81b1ec9f44ded4b7cdecb V IMG d9be3f5522a880ca2eced8a663de5637 V IMG cc79e683a129c4800dc79923b1497207 V 1

IMG b9421abb1fb002e0fbf0e49f5a6826a6 V IMG d3c747ca6d740643d6b7e3f012114683 V 20250327 101255

 

Δημιούργησαν  παραμύθι με τίτλο «Κήπος Βοτανικός» σε έντυπη και ψηφιακή μορφή.

IMG 77d456fb9a11d7424f0699722b5d8242 V IMG ea73497f8d019c09eda71a29443f2ea8 V

 

Ασχολήθηκαν με τη φροντίδα των φυτών τους.

                                                          IMG 50f9fedc558ff53b81674de5e5c488d3 V IMG 9b9ecf618212c7c5a20b60271eb05336 V IMG 8d42db2c1e83de8ea0a9e2555f3bc59d V

 

Την ημέρα της αποχαιρετιστήριας γιορτής του σχολείου

τα παιδιά παρουσιάζουν/ξεναγούν τους γονείς στο βοτανικό κήπο που έφτιαξαν!

 

Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στην πραγματοποίηση των δράσεων.

15

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης με τίτλο

«Εγώ, είμαι εγώ, εσύ είσαι εσύ και μαζί προχωράμε στην τάξη αυτή»

που υλοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας,

ασχοληθήκαμε με την ενότητα «Βελτίωση σχέσεων μεταξύ των μαθητών».

Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών επηρεάζουν καθοριστικά την ποιότητα της σχολικής ζωής,

καθώς και τη λειτουργία της μαθησιακής διαδικασίας. Γι’ αυτό και η υγιής αλληλεπίδραση των μαθητών,

η οποία επιτυγχάνεται μέσω της ενίσχυσης των μεταξύ τους σχέσεων,

μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ένα ακόμα πιο ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης.

Σκοπός του συγκεκριμένου σχεδίου δράσης ήταν η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών,

μέσω της ενίσχυσης της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της εμπιστοσύνης.

Έτσι, κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς,

αφού διασφαλίσαμε την ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών

υλοποιήσαμε δημιουργικές δραστηριότητες, μέσω παιχνιδιών γνωριμίας, ομαδικών εργασιών,

κινητικών και ομαδικών παιχνιδιών, δράσεων φιλαναγνωσίας με σκοπό την ανάπτυξη ικανοτήτων αλληλεπίδρασης

και συνεργασίας, την καλλιέργεια και ενίσχυση του αυτοσεβασμού και του σεβασμού των άλλων,

τη βελτίωση των κοινωνικών σχέσεων και γενικότερα του κλίματος της τάξης,

την αποδοχή και την τήρηση κανόνων καλής συμπεριφοράς και την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων επικοινωνίας

και επίλυσης συγκρουσιακών καταστάσεων με ειρηνικό τρόπο.

IMG 39193a80e87a8eb641155ec7b4223848 V

Αρχικά έγινε ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων της σχολικής μονάδας σχετικά με το Σχέδιο Δράσης,

για τους λόγους υλοποίησης του Σχεδίου, για τους βασικούς στόχους που θέλουμε να πετύχουμε μ’ αυτό

και το παιδαγωγικό όφελος που πιστεύουμε ότι θα αποκομίσουν οι μαθητές μετά το πέρας των ενεργειών του Σχεδίου.

                                                                                                                              20241122 123348 20241122 123303

20250505 122709

 

Συμπληρώθηκαν ερωτηματολόγια από τους γονείς σχετικά με την συμπεριφορά των παιδιών τους στα πλαίσια της ενδοοικογενειακής τους συνύπαρξης,

αλλά και στο πλαίσιο των εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Συλλέχθηκαν πληροφορίες από τα ερωτηματολόγια.

                                                                                                                            20250522 104320 20250522 104338 20250522 104422 1

20250522 104647

 

Δραστηριότητες σχετικά με τη γνωριμία των μελών παιδιών της τάξης (παιχνίδια γνωριμίας, συνεντεύξεις παρουσίασης του εαυτού, τροχός γνωριμίας, παζλ πορτρέτο).

Αποτυπώθηκε εικαστικά το αρχικό γράμμα του ονόματος των παιδιών της ομάδας και «χτύπησαν» τις φωνούλες των ονομάτων τους.

                                                                                                             20240926 085854 20240926 085800 20240926 085742

                                                                                                             20240926 085634 20240926 084736 20240926 084921

                                                                                                                                       IMG 7c9afe24a325ba424e9848a66a8c06ef V IMG d1c5671cc993c8aa9756ce835be348c6 V

                                                                                                                                               IMG 504586d76ba6c330f6b059e190ef3321 V IMG b7937aff47e565916048111f3af632e9 V

                                                                                                                             IMG dc54d00a97ac1daee60e5acfdc7baa18 V IMG 36327ba2ff6b79a64b319e32c31072be V

20241121 092644

 

Θεσπίστηκαν κανόνες μέσα στη σχολική τάξη για τη διαφύλαξη της ομαλής συνύπαρξης και αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιδιών.

Οι κανόνες προέκυψαν με τη βοήθεια των ίδιων των παιδιών στο πλαίσιο της προσπάθειας να παίξουν,

να συζητήσουν και να συμμετέχουν, σε ομαδικές δραστηριότητες του τμήματος.

                                                                                                                                    20241121 103237 IMG 538c768b977c71c4e28f91e6799b52ce V

 

Διαμορφώθηκε το Συμβόλαιο της Τάξης και φιλοτεχνήσαμε βιβλιαράκια με τίτλο «Οι κανόνες της τάξης μου».

20241121 111911

                                               IMG 96d48ee5b764dc11fa70de5845401a44 V IMG d6897773155d1bd9e1375db5eb41b329 V IMG 389c3881a1eaecf347d3eddbf088b82b V IMG 1b0c73de92c2f1b9356e75634fab6365 V                                                                                                                                     IMG 90d2b406beab3cab3411059e0a33922f V IMG 2b18e1064e250c082f3662b77e0173ac V IMG 6be254aa327ba4ba7bda64ec73a49012 V

                                                                                                       IMG 4a62435c210bc4459a487861b97ba52b V IMG f8e99b3858010fcf7b5a34af5ae8daee V IMG 150767e50a4736d7cf6170fac6fd7be6 V

 

Διαβάσαμε το παραμύθι «Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε» και το αξιοποιήσαμε διδακτικά.

Κάναμε ομαδική εργασία προτείνοντας και γράφοντας καλές πράξεις που κάνουν τα χεράκια μας.

IMG 1d83076383607a2292074ac639b2a976 V

                                                                                                                          IMG b66d1ca48d214e218693a28e83b8f642 V IMG c85ef97dc8af18f10cea51898a652490 V

                                                                                                                                             IMG 26eaf1f2677c7a0e332cfc5b8e64657e V IMG a5a22647b389092c19e9c3f4db83d830 V

                                                                                                                          IMG e2db9c97dcf8963b36cc1f8dc1152c40 V IMG fcbe95c822a23545cd17a84c65ab0167 V

                                                                                                                                             IMG ce54b73c4ec95f4c9f0ef14bbb175e9f V IMG 45393454105ab4d46fa60500e7823594 V

IMG f4d5d774011cfeebecde745c55c7e399 V

 

Δημιουργήσαμε το «βάζο με τις ευγενικές λέξεις» και το γεμίσαμε με λέξεις που δείχνουν σεβασμό,

αλληλοεκτίμηση και διάθεση για ειρηνική συνύπαρξη με τους «γύρω» μας, όπως «ευχαριστώ», «συγγνώμη», «παρακαλώ».

                                                                                                                               IMG 2b6b219d875359d87b3f024c4d334927 V IMG 62ef274b578eeee58a3838ae315e3cd8 V IMG 90eede1d01f2e6d1c6272c9913537fb2 V

                                                                                                                                                       IMG 379fee392e44b95d9a270c1c3ec77d91 V 20241121 102016

20241121 101913

 

Κάναμε ομαδική εργασία «τη Νεράιδα Ευγενία και τα ευγενικά λογάκια», βάζοντας στο φουστάνι της αστεράκια με ευγενικές εκφράσεις,

όπως «Μπορείς σε παρακαλώ να μου μιλάς ευγενικά;», «Μου δίνεις σε παρακαλώ αυτό το παιχνίδι;».

                                                                                       20241121 102312 20241121 102546 20241121 102758 20241121 102809

IMG 7e49f650c682950536f91770005f26da V

20241121 102816

 

Διαβάσαμε το παραμύθι “Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε” και το αξιοποιήσαμε διδακτικά.

IMG 1b42215cf296c9f36ce6af52640f68ee V

IMG 93c1c9c059d4731adb2e27e744eb80f8 V IMG b6a35aba464ac922725933aacba85ce4 V

                                                                                                                             IMG 2efa68e7d743a8929a62aeaf660a4909 V IMG a6f69c064a07dfbc089381563b91a56b V

 

Κάναμε ομαδική εργασία με τις λέξεις που πληγώνουν (σε μισώ, δε σε αγαπάω, δε σε παίζω) και τις λέξεις που γλυκαίνουν

και μας ευχαριστούν (σ΄ αγαπώ, σ’ έχω φίλο, συγγνώμη) έτσι ώστε να μπορεί να υπάρχει αλληλεπίδραση ανάμεσα σε όλα τα παιδιά

προσεγγίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα κριτήρια επιτυχίας του συγκεκριμένου σχεδίου δράσης.

                                                                                                                 IMG a93d5e1f99425ecb97a85b2e6a6069f2 V IMG e0a843efaea0788218e9b3317864a98e V IMG 1b1beb68d874817d4b5ef4734a1a8043 V

IMG cf8ebc31cd4039c50b18e8bfb94eb7f5 V

 

Αναγνώσαμε παραμύθια στην ολομέλεια και παρακολουθήσαμε διαδικτυακή αφήγηση παραμυθιών

με θέμα την αποδοχή του διαφορετικότητας και τη συμπόρευση με άτομα διαφορετικά από εμάς.

Οι ιστορίες αξιοποιήθηκαν διδακτικά με εικαστική αποτύπωση και θεατρικό παιχνίδι.

«Έλμερ», «Ο άσπρος κότσυφας και ο μαύρος γλάρος», «Ένας για όλους και όλοι για έναν».

                                                                                                    IMG 507f2bd1d34e557c26577221f2ffcc75 V 20250522 111903 IMG 63f428882580c95d78a2be1da8a9f67d V 

                                                                                                                                         IMG ac9cea78e2daa6c785c0dc0d9ef914fc V IMG a47432f6a185c3c9d040cf6c27ae4728 V

                                                                                              IMG 1a83898c0cc8cb7a090f30a5cb5e6f66 V IMG cd2e7f2d103cbc449b05eed81099ba9e V IMG a2896d005f0a91cf29247c00ad17b7e8 V

                                                                                                                IMG 0534052caafeeb8a7fa2a318eabefe52 V IMG 83a1aa81d8f840dc26c413c9ea8b4e8e V

IMG b653a262874f8d21ed7837aea62bf9ff V IMG ff61226b47db3944e6af25a9c7684fe7 V IMG 2523457064e65917cb48d264f7c6d069 V

 

Παίξαμε παιχνίδια σύνδεσης της ομάδας. Μουσικοκινητικά παιχνίδια με το σώμα, με κορδέλες,

με στεφάνια και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια (το μαντηλάκι, περνά-περνά η μέλισσα, σκυταλοδρομίες).

           IMG e578fd6e7ddd0d48db0b93c51b9ff698 V IMG b8d7a64482ed948d8aada1459eaf9ab4 V IMG 0a84f8ff2dc5095c5d4a14e472d39210 V

           IMG 2a97427c2b2b1c1a524b3ff2ae2cb33f V IMG f3414c7986c21a5d291ad339d27a667a V IMG 902234c00063051803ec730b4d798115 V

           IMG 7e395ac8c3579564bb0934df957a7d59 V IMG a83145f00d293743fabdfe2ec0de9c65 V IMG 8ac1329e8a06e14d38e9349b3dcb4a93 V

           IMG 5ed7d2dc56a4dd9078e09e4ed54b9181 V IMG d691bed2c72d577d1de6a4a02ba12fef V IMG 2e7121ea4debef7541c3643a5360db34 V IMG ac8b07facfc5faf5466f4e7649eba074 V

IMG 838eb68d01a6674af20cf5d20228053c V IMG 85c68e2c2463fb1ea7f7130a8c23117a V IMG d8ea12b0f04803ed8cf9a09eda458dd3 V IMG 09608a634bf5565592643804ba264eee V IMG b359eb5d142ad59959fc05a8e141b547 V IMG 60857c247e344ec917cb4b65fe741d93 V IMG f6b6284f7ab0729f59898ca1d3d3e213 V IMG 3fb95e6b157bf7f51e55739aea0d772d V IMG d84dc095087b0eb36d30917de10d6bf0 V IMG 20269baeb6e63c4897d593ffa3c52b5d V IMG 159efe3cb12986858be6609d16d4270f V IMG cd3859d8da000e0a0bc8800a20ea6207 V

 

Προσκαλέσαμε την συγγραφέα Σταυρούλα Βενιέρη και παρακολουθήσαμε την διαδικτυακή αφήγηση παραμυθιού

με τίτλο «Πατουσάκια ευγενικά ίσα μα και διαφορετικά», που σχετίζεται με την αποδοχή της διαφορετικότητας,

συμμετείχαμε σε βιωματικό εργαστήρι σχετικό με τη δράση και τα παιδιά αποτύπωσαν εικαστικά την ιστορία.

                                                                                                                 Πατουσάκια ευγενικά ίσα μα και διαφορετικά 20250205 114217

                                                                                                                      IMG 7254f534ee2c3429a6f0a967c6890c9a V 1 IMG fce062096e7d9b23ee75c24b603e4631 V 1

 

Φτιάξαμε καρτελάκια με εικόνες (κουκουβάγια, καμηλοπάρδαλη, κάμπια) για τη συνοχή της ομάδας,

τα οποία φορούσαμε όταν χωριζόμασταν σε ομάδες για να ξέρουμε σε ποια ανήκουμε.

IMG 7975affe9d94845b77991a40bf80c51a V

       IMG 7384e223b9eb1dc4d7e2d0f7cffbef38 V IMG e41ad57710bac3c240232ce638d35bf2 V 1 IMG 26d08e2f89d8f18d3f1601eefc215b9c V IMG f29edd0fc3aa7d58a007dd0faa9d52e7 V IMG 20ea2ebd64daca5cc723246af5d25fd8 V IMG f6e221c803f58a7785aa7fb10b998383 V IMG 6d5f739eaab4463ae0a28a3f53f790bd V

IMG 3fa3fdcf62a4bc5e3f3be133e567806e V  IMG f3b0320a3609da7b65acc13d9ca233a0 V IMG 0637be62ee0436fd7bdfcf7737d2322b V IMG c9fd5a12004fc27d0ad6d42cc698f0b6 V 1

 

Υλοποιήσαμε διαφορετικές ομαδικές δράσεις στο πλαίσιο της συνεργασίας

(Δημιουργία Βοτανικού Κήπου, Φυτολόγια, Βιβλίο για βότανα, παραμύθι για βότανα,

βιβλιαράκι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και για τα Δικαιώματα των Παιδιών).

IMG 543e73231c21372c2362cd85b71b7764 V 1 IMG f63d5761243815b4943253c243489088 V 1 IMG 87e7e82a47caeb19373a42f80d6ee681 V IMG 001be910193d2cc9ce40eca845644ede V

IMG 17668679c39fbf24f03c8f18e73affdb V IMG c4ba32c53c7b6de82ea8e0c6e64045c9 V IMG be965aa68b3c9f40beb6a95b08b50b88 V IMG cc79e683a129c4800dc79923b1497207 V 1

IMG b9421abb1fb002e0fbf0e49f5a6826a6 V IMG d3c747ca6d740643d6b7e3f012114683 V IMG d9be3f5522a880ca2eced8a663de5637 V IMG ea73497f8d019c09eda71a29443f2ea8 V 

IMG b2c4aeb9bb9e05eff6f0d339fb6ebaae V IMG aa5009789f58af1ea5c55c7dc80bcfa6 V IMG b638c9ee1c9edefde0d7d4fa357c0935 V

IMG ee471fbc13f5cba350bfe1f89a07b0e4 V 20241120 111933 20250128 103932 

 

 

Υλοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση από την κοινωνική λειτουργό Τσιάκα Φωτεινή

με θέμα τη διαχείριση των ορίων στη συμπεριφορά των παιδιών τόσο στη σχολική, όσο και στην εξωσχολική ζωή

και την καλλιέργεια προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων για ένα ποιοτικό περιβάλλον μάθησης.

                                                                                 20250506 102334 20250506 102542 20250506 102807

                                                                                                                         20250506 102658 20250506 102652

 

Υλοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο από την κοινωνική λειτουργό σχετικό με την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Τα παιδιά καλλιτέχνησαν το πορτρέτο τους και στη συνέχεια τα ενώσαμε και φτιάξαμε την ομάδα μας με σύνθημά μας

«Εγώ, είμαι εγώ!!! Εσύ είσαι εσύ!!! Και όλοι μαζί μια ομάδα δυνατή!!!».

                                                 20250506 095124 20250506 095125 20250506 095208 20250506 095210

                                                                                        20250506 100126 20250506 100212 20250506 100252

                                                                                  20250506 101109 20250506 101132 IMG d1fa45e6e85519a650cbb8f2af29a2e4 V 20250506 101143

20250506 101739

IMG 206ea400a581b9fdc7154628590930d6 V

 

Φτιάξαμε τη βαλίτσα της τάξης μας με τα εφόδια που θα μας βοηθήσουν στη σύσφιξη των σχέσεών μας.

IMG 10f2fd2549ff327d13b17ec2a6c82e19 V

Δημιουργήθηκε Δίκτυο Νηπιαγωγών με όμορα νηπιαγωγεία στο πλαίσιο του οποίου υλοποιήθηκαν ενδοσχολικές επιμορφώσεις και ανταλλαγές απόψεων

σχετικά με διάφορα θέματα που απασχολούν τις σχολικές μονάδες, ένα εκ των οποίων και οι τρόποι σύσφιξης σχέσεων των μαθητών και η διαχείριση του θυμού.

Screenshot 20250522 110152 Samsung Notes

 

Παρακολουθήσαμε διαδραστική/βιωματική παράσταση κουκλοθεάτρου προσκαλώντας και όμορο νηπιαγωγείο

με θέμα “Ο εγωιστής γίγαντας” και καλλιτεχνήσαμε τον κήπο του.

                                           IMG 6fe47e9b1cc680ecd65f26a98190efcf V IMG eebb5d010b8e7354f50e3f23e0035e5a V IMG 894626a76c9e49284d4b07353c75a80d V IMG f8fff4883dcdc7e4858c5b7f63c12cb5 V

                                           IMG 067a74f7a722e3c2156bd2b97a8eb969 V IMG 7e3e6e44cc87cc0466b163efaf0a510c V IMG f39eb2b341ff959e22794bb41470fd68 V IMG 66b0f0d7703ff3522f14d00de73060fa V

                                                    IMG 167e405ad355495a645fa7cb742cd01f V IMG f773ca1a8c6615bb875aa25a68abb0eb V IMG d50ce9a4cc9dbe9d9e541db51e3305a9 V IMG a51139b622fed2c29fdc09b2c3536e5c V

                                                                                                                  IMG 828c594729b96f0b12f72a27e68f28a7 V IMG f1e3e254f9ed0936a26c9068a28e051c V

                                                                                                             IMG ce8f93f1b9a891d3938cc096abc35f22 V IMG 7f190e91d9c6c7d5befca06973d07033 V IMG 3cafb3238c7b243afcd0f96696bd2bcc V

IMG d1b4a69c9670bf9d3f0bdfd79605778b V

 

Δημιουργήσαμε και απονέμαμε βραβεία στα παιδιά που  έδειχναν σεβασμό και αλληλεγγύη τους άλλους, είχαν ευγενική παρουσία

και διαπραγματεύονταν ειρηνικά ενδεχόμενες συγκρούσεις με συμμαθητές, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο την ομαλότερη επίλυση των μεταξύ τους διαφορών.

                                                   IMG 241dd48a34e459753b605a27492bcc5e V IMG d5ed2886f0b8d13d141e616c728be06c V pro KcXiuvVL pro Oy476dGo

 

Χρήση της σκάλας της επιβράβευσης. Τα παιδιά κατεβαίνουν σκαλιά,

όταν δεν έχουν αποδεκτή συμπεριφορά και ανεβαίνουν, όταν δείχνουν θετική συμπεριφορά.

Bbb

 

Δημιουργήσαμε τη γωνιά της διαπραγμάτευσης και προσπαθήσαμε να επιλύσουμε τις διαφορές με ειρηνικό τρόπο.

                                                                                                                          IMG 6fdc13e9da9130c915dfcd702d31a018 V 1 IMG 0842dd8176d65eac1cd41dda09ce6fd4 V 1  

Εφαρμόσαμε την τεχνική των δύο καρεκλών «ακούω – μιλάω» και το φανάρι του θυμού «στάσου – σκέψου – πράξε»,

ώστε να καθόμαστε ήρεμα και να συζητάμε τις διαφωνίες μας.

                                                                                 IMG 24362a35375bbf0a00b49765fb4fab84 V 1 IMG 80e252d3bf494c4740e636066aa83d75 V 1 IMG 0716c9d35371e354b73ffc13b4073e73 V 1  

                                               

Στο τέλος της χρονιάς, κάναμε γιορτούλα που είχε ως θέμα τη φιλία με σχετικά ποιήματα, μουσικοκινητικές δραστηριότητες, ομαδικά παιχνίδια και τραγούδια.

Έγινε παρουσίαση/ έκθεση των ομαδικών εργασιών της σχολικής χρονιάς.

         IMG 692cc0b30f6e60b1c7dcb7ef5656ac59 V IMG 5259850c4647b3e3ee55e1e1976b1194 V IMG 5216a95b9ebfa1e2dcfcd3977483a749 V                                        IMG a234b814240fc618ce1a74e5bb40f757 V IMG 05c082b4849097c0f5fd2260f93c57c7 V IMG 4f7b8d6f865c0086b022d6f4777fc8d0 V IMG 4bc6a1329e1f896678cecc39accb9cf7 V                                                                                                 IMG d0c7543abb3d0814f2f305ce012557e8 V IMG 8b1cbb0ac3d027f50fcb547b0ebdc59d V

1 2

aromatika 2

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα “Αρωματικά φυτά και βότανα του τόπου μας”

υλοποιήθηκε η σπορά τους και δημιουργία του βοτανικού μας κήπου.

 

Πρώτα παρακολουθήσαμε πώς προετοιμάζεται το έδαφος για τη σπορά κι έπειτα πιάσαμε δουλειά.

                                                         IMG e278d1bd428e71eb352f04802eff608a V IMG 5a05c1f7ec7167303ee75f3eb2871d22 V IMG 4d9b067ad5e448f4620b2e1b3d33d413 V

                                                         IMG a4b9e4fa9741140afe2a246bdffe01c9 V IMG 3b30f1ba265eb156b95da401fb6a3a1b V IMG e823b4b4414115ae9f85ba0f0f8d2b8f V

 

Φυτέψαμε στα παρτέρια μας: βασιλικό πλατύφυλλο και σγουρό, θυμάρι, δυόσμο,

μέντα, δεντρολίβανο, λεβάντα και λεμονοθύμαρο.

          IMG c7cc610c7a9fef9ab70c2a4766d89df0 V IMG d8e263186cd93191e0104ea757da978c V IMG 644492aed35d5c162376f0d06d513110 V  IMG 3d64b9a0a00ce929d27d19bd43910ed5 V

                    IMG c93ff856a53e8d092430c185095318ec V IMG 325182b68a1e593ca479ef0b5413d9b5 V IMG 54d28d34d381593b459f0b3ffa2a6465 V IMG 50f9fedc558ff53b81674de5e5c488d3 V

                                             IMG 0027c3f6cbbdbad50f62aad7ce303c45 V  IMG 8d42db2c1e83de8ea0a9e2555f3bc59d V IMG 9b9ecf618212c7c5a20b60271eb05336 V IMG 5bfc6aaa8ae2f8fc15429367449b654b V

                                              IMG a89d696c054013f73a7157267e70b78f V IMG 8994c33686fade79070943c0b9a44060 V IMG c7506a3c285f46ba9f4598c8b57b8b5c V IMG 13544841521b6868b6cc11f21e16d7c7 V

 

Έπειτα, φυτέψαμε σπόρους στον κήπο μας: βασιλικό, δεντρολίβανο, ρίγανη, φινόκιο, δυόσμο και χαμομήλι.

                                                                                                                 IMG 8c47cacc745d5080c44c1ad8d7c21d01 V IMG e408dfebe785c738b6e14b909cb4ead1 V

                                                          IMG 60cb4b1eb56d4df978e9209e6c71e996 V IMG bc82e78beb6236362cbb9ecf46425fe6 V IMG 6281c3043dcdd1fe8f061778eba9ee5b V

                                                          IMG 01dec955ef5987fb46ace48343a6feeb V IMG c7503d18c7fc77703dc1381e240b55b3 V IMG 0747ba021d1584ed2dbaf07092fd0480 V

 

Φτιάξαμε καρτελάκια με τις ονομασίες τους.

IMG 9e102e11be8d2a42a3a69221c58706d8 V

                                                        IMG d80b0315e563572f91a3e1f45109a150 V IMG 3cfd4c3929e433b3c491862698244933 V IMG 7dd11d897d981a472f21b12b38b87a7b V IMG 76b0bcfbed810600eb54cd9e9b9493f2 V

                                              IMG 2cb06aac079e0ae8547609ed81de540c V IMG be965aa68b3c9f40beb6a95b08b50b88 V IMG e8fead5e549b939a42e96ab7e58303fe V IMG c4ba32c53c7b6de82ea8e0c6e64045c9 V

                                                                                         IMG 87e7e82a47caeb19373a42f80d6ee681 V IMG 927c9f0fa5cab08d17c61a1742bfaa66 V IMG c2be6ffda9d8ac7e9d3c94a11146a606 V IMG 001be910193d2cc9ce40eca845644ede V

 

Δεσμευτήκαμε να φροντίζουμε τα φυτά μας

κι επισημάναμε ξανά ότι χρειάζονται χώμα, ήλιο, νερό, φροντίδα και αγάπη.

Το Νηπιαγωγείο μας βραβεύτηκε για τη συμμετοχή του στο Bravo Schools 2025!

images

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια παραλάβαμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής, την ευχαριστήρια επιστολή

και τον έπαινο για τη συμμετοχή του σχολείου μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Bravo Schools 2025.

 

Το Νηπιαγωγείο Προαστίου συγκαταλέγεται πλέον ανάμεσα στους Πρεσβευτές των 17 Παγκόσμιων Στόχων και τιμάται για τις εξαιρετικές δράσεις των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών του που εργάστηκαν με αφοσίωση και έμπνευση.

Παράλληλα, η διάκριση αυτή σηματοδοτεί και την ένταξη του σχολείου μας στο Δίκτυο των “in action SDG Schools Club”.

 

Με την ένταξή μας στο Δίκτυο καλούμαστε να καταγράψουμε και να κοινοποιήσουμε την καλή πρακτική μας

στο παγκόσμιο δίκτυο του “World’s Largest Lesson”, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό

τη σύνδεση της εκπαίδευσης με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

images 1

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας!

 

ΕΠΑΙΝΟΙ

                                                            IMG c7a286ae3ad7c3e4cee6b70538520490 V IMG 23289fdba682b88973d7ce56004403e8 V   

Στο 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με την Εκπαιδευτική Ρομποτική

μέσα από τον κύκλο του Νερού θα ασχοληθούμε

και αρχικά το ενδιαφέρον των παιδιών κινητοποιούμε.

                                                                                                         images 1 nero2

                                                                                                             nero3 nero4

IMG 4291bdd58a6315b1e2d1bc0523cd2011 V

 

Βίντεο για τον κύκλο του νερού βλέπουν τα παιδιά

και ενημερώνονται για του νερού  το ταξίδι σχετικά.

                                                                                                 IMG 231a7ddf51c2e0428fdc336348d34a0f V IMG 0ab463f48221ab4683fd4b609529a1a8 V

 

Έπειτα δημιουργούμε χάρτη εννοιολογικό

για να δούμε ποιες είναι οι γνώσεις τους γύρω απ’ το θέμα αυτό.

                                                                                                 IMG 7b50572cf29a0465f1a4d67fc69e2061 V IMG 0d71cd8458741e7aafda2eb82f7edb56 V

 

Διαβάζουμε το παραμύθι “Πέφτει, πέφτει η σταγόνα ” στα παιδιά

κι έπειτα το αποτυπώνουν καλλιτεχνικά.

                                                                                                              IMG b80c5f59bffde6e3a6c5114b960994cf V IMG e1b80c516d8e415bcf05069846b3b945 V

 

                                                                                                              IMG d665022884e3df723ce97714d6891931 V IMG ee6ab2dcfbdb87a5652c8b6392e21c1d V

 

Ακούμε και βλέπουμε το εικονογραφημένο ποίημα

του Ζαχαρία Παπαντωνίου “Από που είσαι ποταμάκι”

και έπειτα κάνουμε δραματοποίηση του ποιήματος.

                                                                IMG 4b395e36a517235347f71155ac3df85b V IMG f12de927fb04b478780efd5aa5686ae4 V IMG 32df7b43ee175ade3a4356dae736e494 V

                                                                                                     IMG a98bd23d1fd01752766c7dae9f1fd549 V IMG aa40dc18eef44ac1e8e7efd88a687e57 V

 

Βλέπουμε σε βίντεο το παραμύθι “Οι σταγόνες”.

Έπειτα κάνουμε σταγονούλες όλα τα παιδιά

με χρώματα ωραία, όμορφα, πλουμιστά

κι ύστερα  δραματοποιούμε με όρεξη πολλή

την ιστορία που ακούσαμε όλοι στη στιγμή.

https://youtu.be/iVpGY733UDo?si=ylBYRyZGwi5Cik2x

  IMG 7a8294c682caa0a4379156e9f155da50 V IMG c96f6729624017a6850dcf09d54e00f1 V

 

IMG 2b104887af3c0cfc37c31344436fbf0a V IMG b75b154bf839529b729d02617bb2f34a V

                                                                         IMG e47961e0d07f0677b32fb659cbe3bb26 V IMG 26eeb056c6b9d877d6ea4d7edd0f3dbb V IMG 00cb07c544cb8a2ce9557452c3ca58c2 V

                                                                 IMG 5a2a5aaf89b412633404a140a3217984 V IMG b2eabdc377753f55a528b19b2d3e2406 V IMG 7edb4aa4d3d8a825560faf95aa642ae6 V

 

Το παραμύθι  ακούμε “Δεν φοβάμαι το νερό”

και ύστερα καλλιτεχνικά το αποτυπώνω εγώ.

                                                                                                             nero5 IMG c9a0a1bb2db48f9ab42c9529b5ea258b V

IMG 4524caf6701698335f43bb416d197ffd V IMG 5aae47a42ce9fae3e8a1d80d0c36f0be V

 

Ακούμε και μαθαίνουμε τραγούδι για τον κύκλο του νερού σχετικό

και διασκεδάζουμε ευχάριστα μ’ αυτό.

 

Έπειτα ζωγραφίζουμε κάνοντας εργασία ατομική

με τον κύκλο του νερού να είναι σχετική.

                                                                                                              IMG 726bcd51dea56e350ef44e817148b3a0 V IMG d81810548c0aa9498e93d54225152479 V

 

Φύλλα εργασίας σχετικά με το νερό κάνουν τα παιδιά

τηρώντας τις οδηγίες πολύ προσεχτικά.

                                                                                                          IMG 39b70fb50c1b6ace04b44ca5a8d82760 V IMG 5a05738b1cabfaa5bff8c0b8e53c7a93 V

                                                                                                      IMG 16b6248ec46b3041d7547e6aa87867f8 V IMG 6aa1e1b2e5e17139f89e6c6f1b11bdf1 V

 

Δημιουργούμε αφίσα ομαδική

με τον κύκλο του νερού να είναι σχετική.IMG 2e65582667efb3a8e44cb65233def8b0 V

 

Ψηφιακά παιχνίδια παίζουν τα παιδιά

με τον κύκλο του νερού όλα σχετικά.

                                                                                                            IMG d2bc8957ee2d4ba0292cfcffe2784ea9 V IMG a628cb9a1dc91bea7f04ba6af3752584 V

                                                                                                 IMG 00f609a35b308fc8640ea085d6674710 V IMG f8ad46bea740ac56e1997ffa0aa95d0d V

 

Πειράματα κάνουμε με τα παιδιά σωρό

για να καταλάβουν τις ιδιότητες που έχει νερό.

                       IMG f802679dc8e3e36d4c9275aca49d8b43 V  IMG 259b660965da34851ad9a01f8b8003cd V IMG e71a7648150423caa2020e6b44cbab37 V IMG 117ae934c3d3be7add26e546df529e7f V nero6

                                                     IMG 64843a850058b77a3b18e86aaff73fe9 V IMG ddff235a8935a443ef006dd0b5f82d4a V IMG a9b7a0190107ba71f0da275c1a2b222f V

                                                                                            IMG b5a60b54be423eb5e41f04bea51b9433 V nero7

 

Έπειτα φύλλα εργασίας κάνουν τα παιδιά

για να εμπεδώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα πειράματα.

                                                                                                         IMG 5ef01044ae95d9b5eb3ad1c98f5d0ef6 V IMG 7abceecb82686e29eb4f07b27ad07bc0 V 1

                                                                                                 IMG 562d874d332aad851e13b7833309269b V IMG 9e28709886d1c57609ddb578179421a5 V

 

Το οικοδομικό υλικό συναρμολογούνε τα παιδιά,

συνεργάζονται, πειραματίζονται

και κατασκευάζουν για το νεράκι φράγματα.

                                                     IMG c66ccf33f4ac4a2a470d620b84e129c1 V IMG 2c0aba680d25b05ef50de05aca0c9468 V IMG 38fbef320339e9a508d926dd45064722 V IMG 81f4f9b3fa22de81b5f1e3e55355967d V

 

Μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε το ρομποτάκι

και το ρυθμίζουμε να κάνει ταξιδάκι.

Κωδικοποιούμε και χρησιμοποιούμε την μακέτα του νερού

στέλνοντας το ρομποτάκι κάθε φορά κι αλλού.

                                                                                                            nero8 nero9

                                                                                    nero10 nero11 nero12

 

Κουκλοθέατρο βλέπουν τα παιδιά

με τον Λαλού και τον Τραλαλού

που μας μιλάνε για τον κύκλο του νερού.

                                                                           IMG ddb38b570c65a8fa9ed67f62ec6fb336 V IMG 325e0a5ff7f3ab5244cf2a5beb558e6a V IMG f0d566604497b499536bac05ea220925 V

 

Τέλος φτιάχνουμε χάρτη εννοιολογικό

για να δούμε τις γνώσεις που απέκτησα  για το θέμα αυτό

και τον συγκρίνω με τον αρχικό.

                                                                                                 IMG 3e680acfbc034e546de7870e6b50d9e1 V IMG f26e753c968ec2f94b10dd6956431735 V

miteras

 

Δεύτερη Κυριακή του Μάη, γιορτάζουν σε όλο τον κόσμο οι μανούλες και εμείς δε θα μπορούσαμε να τις ξεχάσουμε…

Πριν πολλά χρόνια και συγκεκριμένα στις 9 Μαΐου του 1914 καθιερώθηκε στην Αμερική η ημέρα της μητέρας,

ως εθνική εορτή και αποφασίστηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μάη.

 

Όλα τα παιδιά σε όλες τις εποχές, είχαν και έχουν ανάγκη τη φροντίδα της μητέρας.

Είδαμε σχετικές εικόνες με μητέρες και τα παιδιά τους από διάφορες εποχές.

mhteres palia

mhteres shmera

 

Μιλήσαμε όμως και για τα ζώα και για το πως και σε αυτά παρατηρούμε την ίδια στοργή και τρυφερότητα.

mhteres zoakia me ta mikra toys

 

Συζητήσαμε με τα παιδιά για το πόσα πολλά πράγματα κάνει για ένα παιδί η μητέρα και τους δείξαμε σχετικούς πίνακες αναφοράς.

                                                                                                   Kanei h mama 4 Kanei h mama 3

                                                                                                   Kanei h mama 2 Kanei h mama 1

 

Ρωτήσαμε τα παιδιά τι θα πρέπει να κάνουμε για τη μητέρα μας για να είναι χαρούμενη και να καμαρώνει για τα παιδιά της

και δείξαμε τον ανάλογο πίνακα αναφοράς.Kanei h mama 5

 

 

Κάναμε φύλλο εργασίας και γράψαμε τη λέξη “ΜΗΤΕΡΑ”.

                                                                                                      20250509 110051 20250509 101707

 

Μάθαμε ποίημα για τη γιορτή της μητέρας και γράψαμε “ΜΑΝΟΥΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ”.

                                                                                                          20250509 101544 20250509 105614

 

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικό με τη γιορτή της μητέρας.

https://youtu.be/RyEko_HXFmM?si=TiNBY5bvuOtpfIom

 

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Της μανούλας η αγκαλιά”.

 

Φιλοτεχνήσαμε το πορτρέτο της μητέρας μας.

20250509 115858

Ετοιμάσαμε ένα βραβείο για τη μητέρα μας.

                                                                                                    20250509 105557 20250509 101609

                                                                                                               20250509 110138 20250509 114202

 

Φτιάξαμε ένα γλαστράκι με λουλούδια για να το χαρίσουμε στη μητέρα μας για τη γιορτή της!

                                                                                    IMG 8fc81ce0209ba6b58b2c227cc000531e V IMG 4844bcfaaeb484dc25486186d81d12eb V IMG df37a49f492bdafd86908513c3736f62 V

                                                                                                         IMG bcecac5055d7d619117992b90f745974 V 20250509 115105

 

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

Wish Star 2018 JPG GR A 1 800x800 1

 

Έπαινος για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Προαστίου από το Make-A-Wish Greece (Κάνε-Μια -Ευχή Ελλάδος)

για την συμμετοχή τους στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής 2024-25 στην κατηγορία Δημιουργική γραφή – δοκίμιο!

Epainos 1266 NHPIAGOGEIO PROASTIOY KARDITSAS 1 page 0001 1

IMG b92b7a6dd423fdd4c792175d89d308f1 V IMG 6bf05955162b2efd1da5be79b48c8de3 V

Έπαινος_1266_ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (1)

 

Η συμμετοχή μας…

20241217 204950

Μπράβο σε όλους τους μαθητές μας!