Οι πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο !!!
Για τα μικρά παιδιά οι πρώτες μέρες στο σχολείο, οι πρώτες μέρες μακριά από το σπίτι και τους γονείς τους είναι από μόνη της μία αγχωτική διαδικασία.
Προκειμένου τα παιδιά να νιώσουν άνετα και να τα βοηθήσουμε να «σπάσει ο πάγος» των πρώτων ημερών, δώσαμε έμφαση κυρίως στα παιχνίδια γνωριμίας. Με το τρόπο αυτό πέτυχαμε τα παιδιά να χαλαρώσουν από το αρχικό σάστισμα και να έρθουν σε επαφή με σημαντικές αξίες, όπως ομαδικότητα, ευγένεια και αποδοχή και σταδιακά να δημιουργήσουν τις πρώτες φιλίες της ζωής τους.
Μερικά από τα παιχνίδια γνωριμίας με τα οποία ασχοληθήκαμε: Θυμάμαι τα ονόματα, κυνήγι θησαυρού, βρες της καρδίας μου το άλλο μισό, μουσικές καρέκλες αλλιώς κ.α.


Ακόμη αυτές τις πρώτες μέρες χορέψαμε, διαβάσαμε παραμύθια αλλά και πήραμε και την πρώτη μας κατασκευή με την πρώτη τους ζωγραφιά… ’’ Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα σε αυτόν’’.

Εκτός από τα παιχνίδια γνωριμίας που κυριάρχησαν τις πρώτες μέρες ….στο νηπιαγωγείο μας δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις…
Αρχικά το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε ο Μπόνι- Λόνι το ντροπαλό μπαλόνι και ζήτησε να μάθει το όνομά μας, το αγαπημένο μας χρώμα ή το όνομα της μαμάς κ.α.. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσω του παιχνιδιού αυτού να βρουν το θάρρος να μιλήσουν μπροστά στην ομάδα και να διασκεδάσουν.
Εκτός από τον Μπονι – Λονι επισκέφτηκε την τάξη μας και ο ΤΣΕΣΤΕΡ το ρακούν και μας βοήθησε να νιώσουμε λίγο καλύτερα μέσα από την ιστορία του. Ο ΤΣΕΣΤΕΡ διηγήθηκε στα παιδιά πως κατάφερε να προσαρμοστεί στο σχολείο και ζήτησε και από τα παιδιά να του προτείνουν και άλλους τρόπους. Μερικά από αυτά που πρότειναν είναι: να αγκαλιάσει την κυρία κάθε φορά που θα του λείπει η μαμά του, να κάνει μια ζωγραφιά για την μαμά του, να φτιάξει κάτι με πλαστελίνη κ.α
Η ιστορία του Τσέστερ άρεσε πολύ στα παιδιά γι’ αυτό αφού ζωγραφίσαμε κι εμείς το χεράκι μας …βάλαμε στο κέντρο του το μαγικό φιλάκι μας για τη μαμά και την πήραμε σπίτι μας σε μορφή κάρτας.

Επίσης ζητήσαμε από τις μανούλες να μας στείλουν κι αυτές το μαγικό φιλάκι τους ένα τρυφερό μήνυμα αγάπης για το παιδί τους έτσι ώστε να συντροφεύει τα παιδάκια τους τις ώρες που είναι στο σχολείο.

Ακόμη ο ΤΣΕΣΤΕΡ μας βοήθησε να γνωρίσαμε το νηπιαγωγείο μας, τους χώρους το αλλά και τα υλικά που χρησιμοποιούμε μέσα από τα αποτυπώματα που άφησε σε κάθε γωνία.
Με την βοήθεια του ΤΣΕΣΤΕΡ ακόμη μιλήσαμε για τους πρώτους βασικούς κανόνες, για τους κανόνες καλής και κακής συμπεριφοράς αλλά και τους κανόνες της παρεούλας. Αφού τους γνωρίσαμε αποφασίσαμε να φτιάξουμε και το συμβόλαιο με τους κανόνες της τάξης μας.

Ακόμη ο ΤΣΕΣΤΕΡ μας βοήθησε να βρούμε και μάθουμε το αρχικό γράμμα του ονόματος μας…. μέσα από τις αποστολές που μας έβαζε κάθε φορά… τα παιδιά κατάφεραν να αναγνωρίζουν, να σχηματίζουν με το σώμα τους το γράμμα των συμμαθητών τους και τέλος να το γράφουν.












