ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ: «ΣΠΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ»

Το νηπιαγωγείο μας την Τετάρτη 06/03/24 έλαβε μέρος στην πανελλήνια εκδήλωση «Σπάμε τη σιωπή» κατά του σχολικού εκφοβισμού. Η δράση διοργανώθηκε με αφορμή την Ημέρα κατά της βίας στο σχολείο από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων.

Μιλήσαμε για το σχολικό εκφοβισμό.

IMG 20240306 092743 1

Φτιάξαμε τις ατομικές μας κατασκευές.

IMG 20240306 093852 1

IMG 20240306 095028

Φουσκώσαμε μπαλόνια και τα σκάσαμε στην αυλή «σπάζοντας» την σιωπή!

IMG 20240306 110148

IMG 20240306 110157

IMG 20240306 110212 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 20204-2025

 Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-

προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των

κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας

συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου

μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του

άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το

Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο

των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο

Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι

συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να

υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο

που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-

προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με

ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο

σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από

το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

 δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό

Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

 ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη

σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

 Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

 α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

 β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής

του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι

 γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

 «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

 Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).__

Ενδοσχολική επιμόρφωση: «Πρώτες βοήθειες»

Ενημέρωση με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες διοργανώθηκε στις 06/02/2024 στο Νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Η επιμόρφωση διάρκειας τριών ωρών πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου με ομιλητές τους κ. Μουζακίτη Ανδρέα και κ. Χειμαριό Σπυρίδωνα. Στην ενημέρωση παρευρίσκονταν αρκετά μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, αλλά και το διδακτικό προσωπικό.

Ευχαριστούμε θερμά τους ομιλητές μας για την εξαιρετικά σημαντική ενημέρωση που μας παρείχαν, αλλά και τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών που στήριξαν με την παρουσία τους τη διοργάνωση και την υλοποίηση του γεγονότος.

2            1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ζω καλύτερα-Ευ Ζην

Υποθεματική- Τομέας: Υγεία-Διατροφή και άσκηση

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ -ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Βασική επιδίωξη του προτεινόμενου προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των νηπίων σχετικά με τις σωστές διατροφικές συνήθειες και με τη σημασία της άσκησης για την υγεία τους.

« Οι ντετέκτιβ της διατροφής»

Ενημερώνουμε τα παιδιά ότι στο e-mail του σχολείου ήρθε ένα μήνυμα από το ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητάει τη βοήθειά τους στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Δείτε το βίντεο πατώντας τον σύνδεσμο: https://www.voki.com/site/pickup?scid=18811116&chsm=488c9a08504fba6d881d3afa09c80c45

 

IMG 20240109 111834

IMG 20240109 111825

Μιλήσαμε για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής στο σώμα και την υγείας μας, τις βιταμίνες και τη γυμναστική.

IMG 20240109 111328

 

IMG 20240109 111338

Για να τον βοηθήσουν γίνονται ντετέκτιβ αναζητούν στοιχεία.

IMG 20240109 112508

IMG 20240110 092850

IMG 20240110 092856

Ζωγραφίσαμε το πρωινό μας και το φωτογραφίσαμε.

IMG 20240109 114454

IMG 20240117 100234

IMG 20240117 100300

IMG 20240117 100412

IMG 20240117 100200

IMG 20240117 100216

IMG 20240117 100223

Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να προτείνουν λύσεις στον κ. Βανς για να βοηθήσει τα παιδιά του, αφού νωρίτερα μάθαμε για την πυραμίδα της διατροφής και ζωγραφίσαμε μια δική μας.

IMG 20240117 095245

IMG 20240117 093101

IMG 20240117 094748

IMG 20240117 094817

IMG 20240117 094907

IMG 20240117 094949

IMG 20240117 112410 1

IMG 20240117 112404 1

Κάναμε γυμναστική και μιλήσαμε για τα οφέλη της.

IMG 20240109 094943

IMG 20240109 094917

IMG 20240109 094927

IMG 20240109 094931

Μάθαμε για τα φρούτα, τα φάγαμε και τα στύψαμε για να πιούμε το χυμό τους.

IMG 20240110 095211

IMG 20240110 095357

IMG 20240110 100512

IMG 20240110 100639

Ακούσαμε το παραμύθι «Η ντοματούλα και ο Κρεμμυδάκης».

IMG 20240119 094113

IMG 20240119 094055

Φτιάξαμε ομαδική εργασία: Την «Κυρία Υγιεινούλα».

IMG 20240119 113037

IMG 20240119 112318

IMG 20240119 112431

 

Φτιάξαμε τη δική μας βασιλόπιτα, διαβάσαμε τη συνταγή, εντοπίσαμε τα υλικά στην πυραμίδα της διατροφής και διαπιστώσαμε πώς από υγιεινά υλικά (π.χ. αλεύρι, χυμός πορτοκαλιού, γάλα) μπορούμε να φτιάξουμε ένα σπιτικό γλυκό που στην πραγματικότητα είναι υγιεινό!

IMG 20240125 113836

IMG 20240125 114130

IMG 20240125 114140

IMG 20240125 114256

<>

3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ –

Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη -Ανθρώπινα Δικαιώματα

Θέμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Συμπερίληψη»

Τίτλος: << ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ>>

Διάρκεια: 7 εβδομάδες ( 7 εργαστήρια 3 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο
νηπιαγωγείο.IMG 20231113 105415

Στόχοι είναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές
ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

DSC05331 DSC05335
Στα εργαστήρια μέσα από ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιούνται τεχνικές θεάτρου,
δραματοποίηση, φύλλα εργασίας, κατασκευές, εικόνες και θεατρικό παιχνίδι.DSC05349 DSC05348

IMG 20231101 112715

IMG 20231101 114409

IMG 20231101 115303

IMG 20231107 111959

DSC05365DSC05364

Το εργαστήρι ξεκινά με εισαγωγικά παιχνίδια για την προθέρμανση και τη συγκρότηση ομάδας. Ακολουθούν δραστηριότητες ανίχνευσης, διδασκαλίας, εμπέδωσης αξιολόγησης και μεταγνώσης.

Προσδοκώμενα μαθησιακά
αποτελέσματα

-Να επικοινωνήσουν μέσα από την κίνηση και μη λεκτική επικοινωνία

-Να καταγράψουν τους κανόνες εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας

-Να εκφράσουν τις αρχικές τους ιδέες μέσα από το σχέδιο και την προφορική παρουσίαση των σχεδίων.
-Να αναστοχαστούν και να αξιολογήσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και συνεργασίας
που αξιοποιούν.

-Να επικοινωνήσουν μέσα από διάφορες συμβάσεις με: κινήσεις, ήχους, γλώσσα του σώματος ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς χωρίς οπτική επαφή.

-Να προβληματιστούν σε καταστάσεις διαφωνιών και συγκρούσεων, να παρατηρήσουν, να πουν
απόψεις και να συζητήσουν πάνω στο αυτό το πρόβλημα δίνοντας εναλλακτικές ιδέες για το πώς μπορεί να επιλυθεί μία διαφωνία.

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης Συντονιστής
Ομάδας Δράσης
1
Σκοπός του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου μας
είναι η οργάνωση και ο εμπλουτισμός της σχολικής
βιβλιοθήκης.
Οργάνωση της βιβλιοθήκης του σχολείου και
εμπλουτισμός της με σύγχρονα βιβλία, με βιβλία ,που
να προάγουν την συναισθηματική νοημοσύνη, με
βιβλία ελκυστικά για τα παιδιά, ώστε να καλλιεργηθεί
η φιλαναγνωσία και να εξυπηρετηθεί η εκπαιδευτική
διαδικασία.
Εμπλουτισμός και Οργάνωση
της σχολικής βιβλιοθήκης
ΦΑΚΙΟΛΑ
ΒΑΡΒΑΡΑ