Στις ενέργειες υλοποίησης του σχεδίου δράσης ακολουθήθηκε μια διαδικασία που περιλάμβανε εκτός των ενδοσχολικών επιμορφώσεων και την ετεροπαρατήρηση ως εργαλείο αλληλεπίδρασης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα χρησιμοποιήθηκε:
Ανάρτηση ερωτηματολογίων προς τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και αντίστοιχα του Δημοτικού μετά την υλοποίηση κοινών δραστηριοτήτων από τα εργαστήρια δεξιοτήτων, που συνδέουν τα δύο αναλυτικά προγράμματα και δημιουργούν μία συνέχεια από τη μια βαθμίδα στην άλλη.