ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ

Το Νηπιαγωγείο Περιγιαλίου συμμετέχει στο Διεθνές Δίκτυο ” Οικολογικά Σχολεία” της ΕΕΠΦ ( της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης).

Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται με την διαμόρφωση και την εφαρμογή του «Οικοκώδικα» (ένα σύνολο κανόνων περιβαλλοντικής συμπεριφοράς), καθώς και την εφαρμογή ενός Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης (αφορά τον περιβάλλοντα σχολικό χώρο και την μετατροπή του σε καθαρό, όμορφο, ανθρώπινο και φιλικό).

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑΣΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑΣ ΑΦΙΣΑ

Πάζλ του Οικοκώδικα

Συμμετοχή σε δράση της ΕΕΠΦ, να μεταφέρουν τα αισιόδοξα μηνύματα των μαθητών και των μαθητριών για το περιβάλλον, την κλιματική αλλαγή και την προστασία της φύσης, στον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, για ένα σημαντικό  Παγκόσμιο γεγονός «τη διάσκεψη κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα στο Ντουμπάι».

Κάρτα προς τον Πρωθυπουργό docx

Συμμετοχή στις παγκόσμιες μέρες δράσεις του δικτύου FEE(LET’S GET CLIMATE READY!)

GLOBAL 1 1

GLOBAL 4GLOBAL 2 1

GLOBAL 2

global 3

GLOBAL 5 1CERTIFICATE GLOBAL

Συμμετοχή  στον Εθελοντικό καθαρισμό της Helmepa

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

ICC 2023 Certificate GR_ΝΓ Περιγιαλίου (2)

 

Συμμετοχή του σχολείου στον  μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής με τίτλο: «Μην ψαρώνεις! Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες, που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος «HELMEPA».

post social media 2

HELMEPAΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ 2

20240513 145507

Συμμετοχή στον  μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής με τίτλο: «Η θάλασσα που θέλω να έχω!» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης

ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ

 

Πραγματοποίηση βιβλιοπαρουσιάσεων – βιωματικά εργαστήρια, στο χώρο του νηπιαγωγείου.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ 2

 

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑΣ

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑΣ 2

 

Διοργάνωση και συμμετοχή του σχολείου σε Ευρωπαϊκά προγράμματα e Twinning (European School Education Platform) με θέμα «Recyclable Christmas».

E TWINNING

 

Συμμετοχή στην  πανελλαδική σχολική ενέργεια ενάντια στην Ενδοσχολική Βία –  ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.


ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 23 24 2

ΕΠΑΙΝΟΣ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 2024 (1)

 

Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 2

 

Παρακολούθηση κουκλοθέατρου, με θέμα «Τα μυστικά της θάλασσας» (φροντίζω το περιβάλλον), από το κουκλοθέατρο της  Αναστασίας Ξηρομερίτου.

Screenshot 20240514 213620 Facebook 2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

Το Νηπιαγωγείο Περιγιαλίου συμμετέχει στο Διεθνές Δίκτυο ” Οικολογικά Σχολεία” της ΕΕΠΦ ( της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης).

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν δράσεις που αποβλέπουν στην ευαισθητοποίηση των παιδιών,  την εκπαίδευση, την συμμετοχή και την αλλαγή στάσης των νηπίων σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον.

 

Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Θέμα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα».

Ενδεικτικός Τίτλος: «Φροντίζω κι ενεργώ για ένα περιβάλλον καθαρό»

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον

  Θέμα: Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση.

Ενδεικτικός τίτλος: «Κατανοώ, Παρατηρώ, Μηδενίζω, Ανακυκλώνω, Δημιουργώ»

ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ

ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΑΟΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΥΛΙΚΑΧΑΡΤΙΠΛΑΣΤΙΚΟΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

ΓΥΑΛΙ

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ 1ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

ETWINNING

ΡΥΠΑΝΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΕΙΛΕΣΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 1ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 1ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

ΜΠΛΟΥΖΑΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Θέμα: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

Ενδεικτικός τίτλος: «Κουκλοπαίζουμε»

Συμμετοχή στο διαγωνισμό κουκλοπαίζουμε 5

ΕΠΑΙΝΟΣ

 

ΚΟΥΚΛΕΣ 1ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΒΙΝΤΕΟ
1
23

καλοκαιρινη γιορτη

Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Θέμα: STE(A)Μ.

Ενδεικτικός τίτλος: Το ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης.

ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ



Λήψη αρχείου

IMG 437af16932b6d53a5daeecd157d5e8a0 V

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Διευκολύνοντας τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό

Επίσκεψη στην Α’ Δημοτικού και πραγματοποίηση επιδαπεδίου παιχνιδιού, στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά Προσχολικής και πρώτης Σχολικής Ηλικίας.

IMG 20221205 101843IMG 20221205 101548 IMG 20221205 102935IMG 20221205 104732 1IMG 20221205 103116IMG 20221205 104624

Επίσκεψη στον εξωτερικό χώρο της Α’ Δημοτικού και πραγματοποίηση παιχνιδιού σε αυτοσχέδια πίστα- μακέτα με την αξιοποίηση συστήματος ρομποτικής (beebot) για τον κύκλο του νερού.

IMG 20230228 102702

IMG 20230228 103703IMG 20230228 101933 1 2

Επίσκεψη στην τάξη της ΣΤ’ Δημοτικού. Παρουσίαση video, αφίσας και πραγματοποίηση ψηφιακού παιχνιδιού για την εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής αγωγής και της διασύνδεσης με το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος της ΣΤ’ Δημοτικού.

16848702066492

 

168487020645216848702065891684870206537 1.png 3 11684870206488

Πραγματοποίηση στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου, εξωτερικού κιναισθητικού παιχνιδιού στο πλαίσιο της κυκλοφοριακής αγωγής, παρουσία της σχολικής τροχονόμου. Επίσκεψη των μαθητών της Α’ Δημοτικού στο Νηπιαγωγείο.

16848626332321684862633392

Από κοινού παρακολούθηση παράστασης κουκλοθέατρου (Ο Σίμος και ο σεισμός) στο χώρο του νηπιαγωγείου.

1681918060061.jpg 51681918059733.jpg 41681918059971.jpg 4.png 5

Επίσκεψη στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού: οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου και της Α’ Δημοτικού παρακολούθησαν από κοινού το μάθημα της Γυμναστικής.

16850805634311685080563516168508056370816850805637421685080563816

Επίσκεψη στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με μαθητές διαφορετικών τάξεων του Δημοτικού συμμετείχαν στην παρουσίαση παραδοσιακών χορών

2 2

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Συμμετοχή των παιδιών σε δράσεις

Συμμετοχή στην πανελλαδική σχολική ενέργεια ενάντια στην Ενδοσχολική Βία –  «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»

ΝΕΟ
IMG 20230210 121459.jpg 2

Συμμετοχή σε επετειακή εκδήλωση του Δήμου Κορινθίων: “Οι Έλληνες στον δρόμο της Ελευθερίας, Μάρτιος 1821, η Κορινθία στην επανάσταση”.

20230323 094049

 

20230323 142611.jpg 1

Συμμετοχή στον μαθητικό διαγωνισμό «Το Κλίμα αλλάζει …αλλάζω ζωή», που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού –ΕΛΛΕΤ για το σχολικό έτος 2022-2023.

1681917098111

ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΦΙΣΑ 1

Συμμετοχή  στον  6o Πανελλήνιο σχολικό διαγωνισμό με τίτλο Bravo Schools «Δημιουργούμε έναν Καλύτερο Κόσμο».

ΝΗΠ. ΠΕΡΙΓΙΑΛΙΟΥ

20230404 123516

 

20230505 085440.jpg 1

Συμμετοχή στην υλοποίηση δραστηριοτήτων που αφορούν το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning: The joy of Christmas,  για το σχολικό έτος 2022-2023στην πλατφόρμα του προγράμματος (European School Education Platform).

20230524 151315kindergarten of perigiali 1kindergarten of perigiali 2Untitled

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 05 24 150623Υλοποίηση βιβλιοπαρουσίασης-βιωματικό εργαστήρι του παιδικού βιβλίου “Παίζοντας με τον Αίσωπο. Μια διασκευή του μύθου “Ο Λαγός και η χελώνα”.

Αντίγραφο του 1681919026478.jpg 216819190276451681919029279 1.png 1 1

Παρακολούθηση κουκλοθέατρου – βιωματικού εργαστήριου, στο χώρο του νηπιαγωγείου«O Σίμος και ο σεισμός», από το εκπαιδευτικό  κουκλοθέατρο Τεχνόπολης.

1681918059733.jpg 41681918060061.jpg 5

Παρακολούθηση κουκλοθέατρου και βιωματικού παιχνιδιού : «Κυκλοφορώ με χαμόγελο», από το εκπαιδευτικό  κουκλοθέατρο της Άννας  Ξηρομερίτου.

1684870654889 1684870654928

1684870654791.png 2 1684870654839.jpg 3

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στο Θέατρο Περιγιαλίου με θέμα: «Η χήνα με τα χρυσά φτερά».

1 2 1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εργαστήρια δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2022-2023

Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.

Θέμα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα».

Ενδεικτικός Τίτλος: «Πρόγραμμα ανάπτυξης του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά Προσχολικής και πρώτης Σχολικής Ηλικίας».

Βασικοί στόχοι:

  • Αυτοσεβασμός: Τα παιδιά μαθαίνουν να εκτιμούν την αξία τους ως άτομα μοναδικά, πολύτιμα, ικανά που αξίζουν και είναι σημαντικά στη ζωή.
  • Σεβασμός προς τους άλλους: Τα παιδιά μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται την ύπαρξη του άλλου ως άτομο εξίσου πολύτιμο και ότι οι άνθρωποι είναι μεταξύ τους ίδιοι και διαφορετικοί
  • Σεβασμός προς το περιβάλλον: Τα παιδιά μαθαίνουν ότι ο πλανήτης γη με όλα τα έμβια και άβια όντα του, αξίζει σεβασμό.

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος.

1671143705471.jpg 3 IMG 20221124 093334IMG 20221122 120116

Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Θέμα: STE(A)Μ.

Ενδεικτικός τίτλος: STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού.

Βασικοί στόχοι:

  • ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων
  • Ενθάρρυνση  δημιουργίας κατασκευών που αναδεικνύουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες.

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος.

IMG 20230111 095437

 

 

IMG 20230112 121428 IMG 20230124 120552 IMG 20230113 123147 20230112 09025820230112 092326IMG 20230206 111625IMG 20230117 122829

20230124 092323 IMG 20230113 090902.png 2

Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον

Θέμα: Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση.

Ενδεικτικός τίτλος: «Την ενέργειά μου πίσω παρακαλώ».

Βασικοί στόχοι:

  • Κατανόηση της έννοιας της ενέργειας.
  • Ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής, την προσαρμογή, τη μείωση των επιπτώσεων και την έγκαιρη προειδοποίηση.
  • Υπολογισμός του ενεργειακού αποτυπώματος και ανάπτυξη  της «ενεργειακής» και «περιβαλλοντικής» συνείδησης.

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος-Μάρτιος.1681917098111ΝΗΠ. ΠΕΡΙΓΙΑΛΙΟΥ

20230505 085011.png 120230405 083939 120230404 123516

Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Θέμα: Αυτομέριμνα, Ασφάλεια και πρόληψη, Ψυχική Υγεία.

Ενδεικτικός τίτλος: Τρέχω, παίζω και γελώ και τον κώδικα τηρώ».

Βασικοί στόχοι:

  • Εισαγωγή των παιδιών στο θέμα της οδικής ασφάλειας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, με τρόπο απλό, κατανοητό και ευχάριστο.
  • Εκμάθηση  κανόνων, για να κυκλοφορούν με ασφάλεια στην πόλη, στους δρόμους ως  πεζοί, επιβάτες και ποδηλάτες.

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος.

20230529 08573620230529 0855561684862633310.jpg 1

168486263329916848626332451684862633572

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ

IMG 91f2ceeef4b793a36d219564c7470978 V

Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι!!!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Συμμετοχή σε δράσεις

Στα πλαίσια εφαρμογής εργαστηρίων  δεξιοτήτων και  στα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και πολιτιστικών θεμάτων το νηπιαγωγείο συμμετείχε:

Στην πανελλαδική ετήσια εκστρατεία ενάντια στο φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και τον εκφοβισμό: « Μίλα Τώρα».

ΠΕΡΙΓΙΑΛΙΟΥ

Στον πανελλήνιο  διαγωνισμό Ζωγραφικής της Παιδικής HELMEPA με θέμα « Ο γλάρος της HELMEPA: 40 χρόνια ΟΧΙ σκουπίδια, ΟΧΙ πλαστικά στις θάλασσές μας».

ΠΕΡΙΓΙΑΛΙΟΥ 120220610 162109

Στον πανελλαδικό διαγωνισμό ζωγραφικής του Οργανισμού «Χαμόγελου του Παιδιού» με θέμα: …..αν ενωθούμε όλοι θα τα καταφέρουμε».

20220614 080736

ενωθούμε όλοι θα τα καταφέρουμε 1 1

Στην αντιπολεμική δράση για την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στη Δημοτική Βιβλιοθήκη/Πινακοθήκη του Δήμου Κορινθίων (στολισμός του “δέντρου ειρήνης”).

ημέρα παιδικού βιβλίου 2

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εργαστήρια δεξιοτήτων 21ου αιώνα

Στο Νηπιαγωγείο Περιγιαλίου ολοκληρώθηκαν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (μάθησης, ζωής, νου, τεχνολογίας και επιστήμης) με τις θεματικές ενότητες να αφορούν την κοινωνία των πολιτών, την σύγχρονη τεχνολογία, το ευ ζην το περιβάλλον.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων υλοποιήθηκαν  δράσεις και από τους 4 θεματικούς κύκλους, ενώ η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου είχε οριστεί σε 7 εβδομάδες.

Συγκεκριμένα

Στην θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: «Αξίες ζωής στην εκπαίδευση».

Βασικοί στόχοι του προγράμματος ήταν η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η οργάνωση δραστηριοτήτων που ενίσχυσαν τη συνεργασία, το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης, υπευθυνότητας, τιμιότητας, μέσα στην τάξη  και η ανάπτυξη μιας γενικότερης κουλτούρας σεβασμού των δικαιωμάτων.

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος.

Ζωής ΑΓΑΠΗ 2

 

αγάπης

ΣΕΒΑΣΜΟΣ

Στην Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική «Μικροί μετεωρολόγοι»

Βασικοί στόχοι ήταν η καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα, η ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού, η κατανόηση των καιρικών συνθηκών και μεταβολών του καιρού, η  σύνδεση των καιρικών φαινομένων με τις κοινωνίες και το περιβάλλον, η ενθάρρυνση  δημιουργίας κατασκευών που ανέδειξαν  τις μεταβολές του καιρού μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες.

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

 

2

 

20220608 121912 120220608 123450

Στην Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην / Αυτομέριμνα και πρόληψη, Ψυχική Υγεία, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα «Το παπάκι πάει……»

Βασικοί στόχοι ήταν καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης, η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, η ανάπτυξη  ικανότητας αυτοπροστασίας και αυτομέριμνας.

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος-Μάρτιος.

τίτλο

 

 

20220606 102149 1 1

Στην Θεματική Ενότητα:  Φροντίζω το περιβάλλον/ Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: «Γνωριμία με τα υλικά : Διαχείριση απορριμμάτων / ανακυκλώσιμα απορρίμματα»

Βασικοί στόχοι ήταν η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η κατανόηση στις διαφορετικές κατηγορίες σκουπιδιών και τη συμπεριφορά τους στο χώμα (αποικοδόμηση), η σύνδεση στις διαφορετικές κατηγορίες σκουπιδιών με διαφορετικούς κάδους και διαφορετική διαχείριση, η αντιμετώπιση της ανακύκλωσης ως σωστή περιβαλλοντική συμπεριφορά, η αξιολόγηση των σταδίων της λύσης του προβλήματος.

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

31654598815668165459870190220220608 083111 2

 

απο άχρηστο υλικό 1

20220601 08295220220610 110629

20220614 174036 3BAZAAR.jpg20220602 124714IMG b94089ef8673ff2a8a640259a42af777 V20220610 161116

20220614 173340

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλωσήρθατε