Το παιχνίδι προτείνεται από πολλά σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών καθώς θεωρείται το μέσο με το οποίο τα παιδιά μπορούν να ανακαλύψουν και να εμπλακούν σε μια ποικιλία εμπειριών και καταστάσεων – παιχνίδι και μάθηση είναι συμπληρωματικές διαστάσεις της ζωής του παιδιού.
Αυθόρμητο παιχνίδι στα κέντρα μάθησης της τάξης:
1/ Παιχνίδι χειρισμού αντικειμένων (οικοδομικό υλικό & άλλα υλικά κατασκευών). Καλλιεργεί τη δημιουργικότητα των παιδιών αλλά και τη φαντασία τους.
2/ Καλλιέργεια προφορικού λόγου μέσα από αυτοσχέδιες ιστορίες με τίτλο ”Τα ζωάκια στο δάσος”
Αφήστε μια απάντηση