Το κουδούνι χτύπησε… καλοκαίρι!
Γι’ αυτό κι εμείς αφήνουμε πίσω μας μια όμορφη σχολική χρονιά
και υποδεχόμαστε το καλοκαίρι με χαμόγελο
.
Καιρός για διακοπές γεμάτες φως,
παιχνίδι, αγκαλιές, θάλασσα και μικρές στιγμές
που γίνονται μεγάλες αναμνήσεις
.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

