“Μ’ ανοιχτά πανιά”

Με την καλοκαιρινή μας γιορτή την Πέμπτη 11 Ιουνίου,
σαλπάραμε για νέες θάλασσες γεμάτες όνειρα και προσδοκίες!
“Μ’ ανοιχτά πανιά “
τα αγαπημένα μας ναυτάκια ξεκίνησαν για ένα ταξίδι στα ανοιχτά
κι έκλεισαν με τον πιο όμορφο τρόπο μια χρονιά γεμάτη γνώση,
παιχνίδι, δημιουργία και αγάπη, στο Νηπιαγωγείο Πατουλιάς Τρικάλων.
Με τραγούδια, χαμόγελα και πολλή συγκίνηση αποχαιρετάμε το σχολείο μας
κι αρμενίζουμε για όπου μας πάνε τα όνειρά μας!
.

.

.

 

Καλό καλοκαίρι…
Όμορφα ταξίδια από ‘δω και πέρα!