Εργαστήρια Δεξιοτήτων « Σκάκι και φαντασία »

1ο Εργαστήριο:  “Δεξιότητες στόχευσης του προγράμματος. Ενδυνάμωση  ομάδας – έναυσμα ενδιαφέροντος. Το σκάκι”

  1. Παρακολουθήσαμε το βίντεο “Μια φορά κι έναν καιρό ήταν το σκάκι” δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το σκάκι. Συζητήσαμε σχετικά με την ιστορία που παρακολουθήσαμε και μιλάμε για τις φιγούρες του παιχνιδιού
  2. Δείξαμε στα παιδιά μια παρουσίαση που περιλαμβάνει τις φιγούρες που έχει το σκάκι και συζητήσαμε για τα ονόματά τους και τα χαρακτηριστικά τους που τις διαφοροποιούν (ο βασιλιάς έχει σταυρό στο κεφάλι ενώ η βασίλισσα κορώνα). Στο τέλος της παρουσίασης υπήρχε παιχνίδι ερωτήσεων σχετικά με τις φιγούρες 
  3. Ζητήσαμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν την αγαπημένη τους φιγούρα -πιόνι.
    IMG 20250406 234255 1 IMG 20250406 225527

IMG20250326124306

2ο Εργαστήριο:  “Σχεδίαση σκακιέρας. Βιωματική επαφή των μαθητών” 

  1. Δείξαμε στα παιδιά εικόνες με σκακιέρες και συζητήσαμε για τη μορφή τους (σχήματα και χρώματα που υπάρχουν στη σκακιέρα) .
  2. Σε  ένα φύλλο εργασίας όπου υπήρχε ένα κενό πλέγμα, παροτρύναμε τα παιδιά να κολλήσουν χρωματιστά χαρτάκια ώστε να σχηματιστεί μια σκακιέρα.

IMG 20250406 234828

3ο Εργαστήριο:  “Εκμάθηση κανόνων σκακιού” 

  1. Παρακολουθήσαμε το βίντεο “η Κάτια και ο Άρης μας μαθαίνουν σκάκι” και συζητήσαμε για τις ονομασίες και τις κινήσεις που μπορούν να κάνουν τα πιόνια
  2. Δώσαμε στα  παιδιά ένα φύλλο εργασίας στο οποίο ήταν αποτυπωμένη μια σκακιέρα με τα πιόνια στη μια πλευρά. Τους ζητήσαμε να κολλήσουν στην απέναντι πλευρά του σκακιού τα αντίστοιχα πιόνια ώστε να στηθεί η σκακιέρα (άσκηση συμμετρίας) .

IMG 20250407 102706

4ο Εργαστήριο:  “Κατασκευή σκακιστικών κομματιών. Εικαστικές   δημιουργίες με θέμα το σκάκι” 

  1. Δημιουργήσαμε ένα εικαστικό έργο που μας θυμίζει το σκάκι. Με υγρή κόλλα ή πιστόλι σιλικόνης σχεδιάσαμε πλέγματα όπως αυτά που έχει το σκάκι και ζητήσαμε από τα παιδιά να τα χρωματίσουν με κηρομπογιές χρησιμοποιώντας όποιο χρώμα τους αρέσει 
  2. Εκθέσαμε τα έργα των παιδιών σε κάποιο σημείο της τάξης και ζητήσαμε από κάθε παιδί να μας παρουσιάσει το δικό του έργο.  

IMG 20250407 103032

 

5ο Εργαστήριο:    “Παίζουμε σκάκι σε σκακιέρες, σε ομάδες με τους   συμμαθητές μας” 

 Χρησιμοποιήσαμε το bee-bot ώστε να αναπαράγουμε τις κινήσεις που κάνουν τα πιόνια στο σκάκι. Επάνω στη ρομποτική μέλισσα τοποθετήσαμε καρτέλες με τα πιόνια και τα παιδιά  προγραμμάτισαν τη “μέλισσα” ώστε να κινηθεί με τα σωστά βήματα επάνω στη σκακιέρα 

  1. Καλέσαμε τα παιδιά της Ε’ και Στ’ Δημοτικού, από το Δημοτικό σχολείο Παπαδατών σε ένα παιχνίδι σκάκι. Παίξαμε σκάκι σε ομαδικό κλίμα με δύο αντιπάλους: Παιδιά του Νηπιαγωγείου εναντίον παιδιά του Δημοτικού .
IMG 20250407 104151 IMG 20250407 104710

IMG20250328151511 1

Διδακτική επίσκεψη στην Παιδική Βιβλιοθήκη Αγρινίου

Την Παρασκευή 21 Μαρτίου διοργανώσαμε σε συνεργασία με το Δημοτικό σχολείο
Παπαδατών μια επίσκεψη στην παιδική βιβλιοθήκη Αγρινίου. Με αφορμή και το σχέδιο
δράσης που έχει ξεκινήσει από την αρχή της σχολικής χρονιάς και αφορά την
“Φιλαναγνωσία” , θέλαμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με το παιδικό βιβλίο. Η υπεύθυνη
της βιβλιοθήκης μας υποδέχτηκε και μίλησε στα παιδιά για τον φανταστικό κόσμο των
βιβλίων. Μας ανέλυσε τα είδη και τις κατηγορίες των βιβλίων καθώς και τα δομικά τους
μέρη (εξώφυλλο, οπισθόφυλλο). Επίσης, μιλήσαμε για τη διαδικασία του δανεισμού των
βιβλίων. Στο τέλος, μας διηγήθηκε ένα βιβλίο και άφησε τα παιδιά να επεξεργαστούν τα
βιβλία που ήταν διαθέσιμα στην βιβλιοθήκη

IMG20250321094414 IMG20250321091626 IMG20250321091619
IMG20250321091604 IMG20250321091854 IMG20250321100822
IMG20250321091346 IMG20250321095645 IMG20250321095315

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-26

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο, για το νέο σχ.έτος  2025-2026, είναι  από 5 Μαρτίου έως τις 24 Μαρτίου 2025.

Οι αιτήσεις εγγραφών στο νηπιαγωγείο θα υποβάλλονται, από τους γονείς ηλεκτρονικά και στη συνέχεια η αίτησή τους θα προωθείται στο νηπιαγωγείο.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι το 2021.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει η Προϊσταμενη του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

 

Διδακτική επίσκεψη: Έκθεση «Ολυμπιακά Ενθυμήματα» στο 5ο Γυμνάσιο Αγρινίου

Την Τρίτη  25/02/2025 πραγματοποιήθηκε μαζί με το Δημοτικό Σχολείο, διδακτική επίσκεψη  στο 5ο  Γυμνάσιο Αγρινίου, όπου φιλοξενείται η έκθεση του κ. Διονύση Μπαμπαρούτση με τίτλο “Ολυμπιακά Ενθυμήματα”. Οι μαθητές  είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σπάνια αντικείμενα και κειμήλια που έχουν σχέση  με την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Πολύ σημαντική ήταν η παρουσίαση της έκθεσης από τον κ. Μπαμπαρούτση που με την αφήγησή του κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών μας. Τον ευχαριστούμε θερμά για την παρουσίασή του. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τις Αθλητικές Εγκαταστάσεις «Ελπίδες» .

IMG 20250425 105700 IMG 20250425 105609 IMG 20250425 105454
IMG 20250425 105343 1 IMG 20250425 105046

Δράση υγείας από την 2η ΤΟΜΥ Αγρινίου

Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε σήμερα 10 Φεβρουαρίου εκπαιδευτική δράση με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε σημαντικά θέματα υγείας. Η δράση υλοποιήθηκε  από την κα. Σπαή Παναγιώτα,  επισκέπτρια υγείας από τη Β’ ΤΟΜΥ Αγρινίου, με θέμα «Διατροφική Αγωγή- Τρώω έξυπνα νιώθω καλά» .Με διαδραστικό  και παιχνιώδη τρόπο προσέγγισε τους μικρούς μαθητές, συζητώντας μαζί τους για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η υγιεινή διατροφή στην υγεία τους. Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, απαντώντας σε ερωτήσεις και συμπληρώνοντας στο τέλος σχετικό με το θέμα φύλλο εργασίας. Ευχαριστούμε θερμά την εκπρόσωπο της Β΄ ΤΟΜΥ Αγρινίου για την πολύτιμη συμβολή της!

IMG20250210101839 IMG20250210101901
IMG20250210102955 IMG20250210103619
IMG20250210122046

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- Καραβάνια δίχως σύνορα. Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας

1ο Εργαστήριο

Χωρίς νερό, τροφή και στέγη μας χρειάζονται.

1) Προβάλλουμε στα παιδιά ένα power point με εικόνες παιδιών που αντιμετωπίζουν φτώχεια, πείνα, δεν έχουν σχολείο, σπίτι, υγεία κ.α., όπως και αντίστοιχες κάρτες από τη unicef. Ακολουθεί συζήτηση για τις ανάγκες αυτών των παιδιών, τις ομοιότητες και διαφορές τους, με σκοπό να διαπιστώσουμε πως από όπου και  να προέρχονται, όπου και αν ζουν , όποιες διαφορές και αν έχουν μεταξύ τους, έχουν ΌΛΑ τις ίδιες ανάγκες.

2) Δίνουμε φύλλο εργασίας στα παιδιά, με εικόνες που δείχνουν τα δικαιώματα των παιδιών. Ζωγραφίζουμε μόνο τα βασικά δικαιώματα για την επιβίωση του ανθρώπου.

3)Δημιουργούμε έναν διπλό εννοιολογικό  χάρτη. Χωρίζουμε τον χάρτη σε δύο μέρη. Στο ένα μέρος  αποτυπώνουμε τις βασικές ανάγκες του ανθρώπου και ζητάμε από τα παιδιά να τις ζωγραφίζουν.

 

IMG 20250210 224853 1 IMG 20250210 224936
IMG 20250211 212549 IMG20250207120829

 

2ο Εργαστήριο

Τα δικαιώματα ανήκουν σε όλους 

1.Παρακολουθήσαμε την ταινία “Η ζωή μέσα από τα μάτια των αδέσποτων ζώων” και συζητήσαμε σχετικά με τις ανάγκες των ζώων και πώς αυτές πρέπει να καλύπτονται ώστε τα ζώα να ζουν με ασφάλεια.  

 2. Ολοκληρώσαμε τον εννοιολογικό πίνακα που είχαμε ξεκινήσει στο προηγούμενο εργαστήριο. Τα παιδιά κατέγραψαν μέσα από τις ζωγραφιές τους τις ανάγκες των ζώων. Αντιπαραβάλαμε τις ανάγκες των παιδιών με αυτές των ζώων ώστε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι οι βασικές ανάγκες (τροφή, νερό, κατοικία, υγεία, αγάπη) είναι κοινές σε όλα τα έμβια όντα. 

IMG 20250216 185302 IMG 20250212 115740

3ο Εργαστήριο

Δικαιώματα του παιδιού 

 Παρακολουθήσαμε την ταινία “Ειρήνη” και συζητήσαμε τους λόγους που οδηγούν τους ανθρώπους να αφήσουν τη χώρα τους (πόλεμος, φτώχεια, φυσικές καταστροφές).

 1.Ζητήσαμε από τα παιδιά να θυμηθούν ποια είναι τα δικαιώματα των παιδιών που καταστρατηγούνται όταν γίνονται πρόσφυγες. Έπειτα δώσαμε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας στο οποίο υπήρχαν εικονογραφημένα τα δικαιώματα των παιδιών σε σχήμα παζλ. Τα παιδιά έπρεπε να ζωγραφίσουν τις εικόνες και να ενώσουν τα κομμάτια του παζλ.

  1. Συζητήσαμε το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια ιδανική πόλη/χώρα όπου θα φιλοξενηθούν πρόσφυγες και ζητήσαμε από τα παιδιά να την ζωγραφίσουν. 
IMG 20250208 233948 IMG 20250216 192803

4ο Εργαστήριο

Οι φόβοι των παιδιών, φόβοι όλων μας 

 1.Διαβάσαμε το βιβλίο “Το σανταλάκι” και συζητήσαμε για τους φόβους που αντιμετωπίζουν οι πρόσφυγες στο ταξίδι της αναζήτησης μιας νέας πατρίδας. 

 2.Ζητήσαμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τους φόβους των ανθρώπων που αναγκάζονται να αφήνουν την πατρίδα τους.

3.Κάναμε δραματοποίηση το ταξίδι ενός πρόσφυγα με αφορμή το βιβλίο “Το σανταλάκι”. Κατασκευάσαμε ένα χάρτινο καράβι και τα παιδιά μεταμορφώθηκαν αρχικά σε πρόσφυγες που ταξιδεύουν στη θάλασσα και έπειτα σε ανθρώπους που δέχονται στη χώρα τους τους πρόσφυγες. Κάποιοι άνθρωποι ήταν θετικοί με τον ερχομό των προσφύγων και κάποιοι αρνητικοί. Τι συναισθήματα μπορεί να ένιωθαν οι ταλαιπωρημένοι πρόσφυγες;

IMG 20250208 233220 IMG 20250216 194048

5ο Εργαστήριο

  Οι φόβοι των παιδιών, φόβοι όλων μας 

 1.Το βαλιτσάκι του πρόσφυγα:  Ανατρέχοντας στο παραμύθι “Το σανταλάκι” ζητήσαμε από τα παιδιά να σκεφτούν ποιες είναι οι πιο βασικές ανάγκες των προσφύγων. Έπειτα, δώσαμε ένα φύλλο εργασίας όπου τα παιδιά ζωγράφισαν τι θα χρειαστούν περισσότερο οι πρόσφυγες στον νέο τόπο που θα ζήσουν (ένδυση, φαγητό, νερό..). 

 2.Η αλυσίδα της φιλίας:  Συζητήσαμε με τα παιδιά τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε τους πρόσφυγες και δώσαμε έμφαση στη φιλική συμπεριφορά με την οποία πρέπει να τους  αντιμετωπίζουμε. Καταγράψαμε τη φιλική συμπεριφορά (σεβασμός, αγάπη, βοήθεια…) που πρότεινε κάθε παιδί σε χάρτινες λωρίδες. Αυτές οι χάρτινες λωρίδες δέθηκαν στα χέρια των παιδιών δημιουργώντας την αλυσίδα της φιλίας. 

 3.Τα παιδιά, έχοντας ενωμένα τα χέρια τους με την αλυσίδα της φιλίας, χόρεψαν σε κύκλο το τραγούδι “Αν όλα τα παιδιά της γης” .

IMG 20250208 232753 IMG 20250208 231930 IMG 20250208 232303

Κοπή Βασιλόπιτας

Το Νηπιαγωγείο μας και φέτος έκοψε μαζί με το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο την καθιερωμένη βασιλόπιτα την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Δημήτριο Βλάχο για τις υπέροχες βασιλόπιτες που μας ετοίμασε! ‘Υστερα από κλήρωση τυχερός ήταν ο μαθητής Β.Χ. Ευχόμαστε καλή χρονιά σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

IMG 20250119 091556 IMG20250117112213

IMG 20250120 124213

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Ο Δεκέμβριος έκλεισε με τη χριστουγεννιάτικη γιορτή στις 23/12. Σε συνεργασία με τους μαθητές των Α-Β Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, παρουσιάσαμε τρία θεατρικά δρώμενα , σχετικά με τη Γέννηση, τα καλικαντζαράκια και το χιονάνθρωπο.

IMG 20250120 224801 IMG20241223105023 IMG 20250120 225941