Τους μήνες Φεβρουάριο-Μάρτιο επεξεργαστήκαμε μαζί με τα παιδιά το θέμα της υγείας και διατροφής από το θεματικό κύκλο :Ζω καλύτερα-Ευ ζην με στόχο να ευαισθητοποιηθούν οι μικροί μας μαθητές στο θέμα της υγιεινής διατροφής. Ο Ρούλης Τροφούλης συστήθηκε στα παιδιά και και ακολούθησε συζήτηση για της διατροφικές τους προτιμήσεις καθώς και τις ομάδες τροφίμων που θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην ημερήσια διατροφή μας.

Ομαδοποιήσαμε τις τροφές και φτιάξαμε τα σπιτάκια με την κάθε ομάδα τροφίμων(δημητριακά, ψωμί, ρύζι, φρούτα και λαχανικά., γαλακτοκομικά, κρέας και θαλασσινά λίπη και έλαια.)


Μιλήσαμε για την αξία του υγιεινού πρωινού και κατασκευάσαμε ένα πίνακα καταγραφής των πρωινών γευμάτων που φέρναμε στο σχολείο για μια εβδομάδα. Τα παιδιά με τα περισσότερα υγιεινά πρωινά βραβεύτηκαν με το μετάλλιο του υγιεινού πρωινού. Το κάθε παιδί επίσης ζωγράφισε σε σχετικό φύλλο εργασίας το αγαπημένο του πρωινό.



Κατασκευάσαμε την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής.


Μιλήσαμε για τα εποχικά φρούτα και λαχανικά και παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια σχετικά με τα φρούτα. Μάθαμε τραγούδια και ποιήματα όπως το χοντρό μπιζέλι, για τα πατα πατάτα, η παρέλαση των φρούτων και φτιάξαμε το μήλο με το ποιηματάκι της υγιεινής διατροφής.

Στο τέλος του εργαστηρίου τα παιδιά αποτύπωσαν τις γνώσεις τους σε σχετικά φύλλα εργασίας.

