Προσφορά βιβλίων στο νηπιαγωγείο μας.

Στην προσπάθεια μας να εξοπλίσουμε το νηπιαγωγείο μας με παιδικά βιβλία-παραμύθια κατάλληλα για παιδιά προσχολικής ηλικίας ,ώστε να ξεκινήσουμε την δανειστική μας βιβλιοθήκη απευθυνθήκαμε στο 16οΝηπιαγωγείο Λάρισας, το οποίο προσφέρθηκε να χαρίσει στο σχολείο μας παραμύθια, τα οποία συγκέντρωσε με τα παιδιά και τους κηδεμόνες του την περίοδο των Χριστουγέννων στα πλαίσια του εθελοντισμού. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και τα παιδιά του 16ου Νηπιαγωγείου Λάρισας για την αξιέπαινη αυτή δράση να χαρίσουν στα παιδάκια μας παραμύθια που είχαν στο σπίτι καθώς και στο νηπιαγωγείο τους.

δωρεα βιβλιωνδωρεα βιβλιων2

δωρεα βιβλιων5δωρεα βιβλιων4ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ-ΔΩΡΕΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ.

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μας μονάδας τη φετινή χρονιά 2024-2025 ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης και την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στους μικρούς μας μαθητές. Στην προσπάθεια μας να εξοπλίσουμε το νηπιαγωγείο μας με δυο ξύλινες βιβλιοθήκες απευθυνθήκαμε στην Εταιρεία Κοινωνικής Προσφοράς και Ελληνισμού Συνένωσις στο διάστημα Νοεμβρίου -Δεκεμβρίου ,ώστε να δωρίσουν στο σχολείο μας δυο ξύλινες επιτοίχιες βιβλιοθήκες. Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα μας και αμέσως μετά το άνοιγμα των σχολείων από τις διακοπές των Χριστουγέννων απέστειλαν τα έπιπλα καθώς και παιχνίδια στο νηπιαγωγείο μας.

βιβλιοθηκη 1βιβλιοθηκη3βιβλιοθηκη 5

Τα παιδιά ,οι εκπαιδευτικοί και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Νηπιαγωγείου ευχαριστούμε θερμά τους Έλληνες εφοπλιστές  για την πολύτιμη συμβολή τους στην οργάνωση της δανειστικής μας βιβλιοθήκης.

 

Κοπή βασιλόπιτας στο νηπιαγωγείο μας.

Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου τηρήσαμε το έθιμο και κόψαμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα μας την οποία προσέφερε στο νηπιαγωγείο μας ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου δημοτικού σχολείου-νηπιαγωγείου Παλαμά. Ο σύλλογος δώρισε και μια κάρτα με χρηματικό έπαθλο για την αγορά δώρου από βιβλιοπωλείο της περιοχής στον τυχερό του νηπιαγωγείου μας .

βασιλοπιτα 2βασιλοπιτα 3

Ο τυχερός ήταν ο Παναγιώτης Βαϊτσης, ο οποίος κέρδισε το φλουρί και ένα παιχνίδι για δώρο. Του ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερός, χαρούμενος και γεμάτος όρεξη για μάθηση.

κοπη βασιλοπιτας.jpg τυχερος

Καλή χρονιά σε όλους μας με υγεία και ευτυχία!!

Ιανουάριος, καλώς ήρθες χειμώνα.

Υποδεχτήκαμε τον  πιο κρύο μήνα του χρόνου, μιλήσαμε για τον χειμώνα ,φτιάξαμε γαντάκια και απλώσαμε την μπουγάδα του Χειμώνα

ιανουαριος1

Φτιάξαμε το δικό μας χιόνι και δημιουργήσαμε χιονάνθρωπο με σόδα και αφρό ξυρίσματος.

χιονανθρ σοδα2χιον σοδα6χιον σοδδα5χιον σοδα8

Διαβάσαμε το παραμύθι<<Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει>>γνωρίσαμε το γράμμα χ και δημιουργήσαμε χιονάνθρωπους με ζωγραφική με διάφορους τρόπους(τύπωμα παλάμης, χαρτοκοπτική)με τους οποίους διακοσμήσαμε την τάξη μας.

ζωγραφικη χιοναωθρωπου στο χαρτιχιανθρωπακια με παλαμηχιονανθρωποι χειμωνας

Διαβάσαμε τις ιστορίες:<<Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο>>από το ανθολόγιο Α΄τάξης του ΟΕΔΒ ,μιλήσαμε για τα πουλάκια που δυσκολεύονται να βρουν τροφή το χειμώνα και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τις δικές μας ταΐστρες ,τις οποίες θα κρεμάσουμε στα δέντρα της αυλής του νηπιαγωγείου μας.

ταιστρες1ταιστρες2ταιστρες3ταιστρες4

Δεκέμβριος, ο αγαπημένος μήνας μικρών και μεγάλων.

Δεκέμβριος, ο μήνας των γιορτών…ο μήνας με τα φώτα, τα στολίδια ,τις κατασκευές, τα δώρα…ευχαριστούμε τα υπέροχα παιδάκια μας για τις όμορφες δημιουργίες τους, τις άψογες εκτελέσεις των ρόλων τους στην χριστουγεννιάτικη γιορτή,τους γονείς για την υποστήριξη σε ότι κάναμε και ιδιαίτερα το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας για τα δώρα που χάρισαν στα παιδιά .Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του 1ου Ν νηπιαγωγείου  Παλαμά σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη στις  καρδιές σας και το Νέο Έτος να σας φέρει δώρα υγείας, αγάπης ,ψυχικής γαλήνης και ευτυχίας προσωπικής και οικογενειακής.

17349774142641734977414268

173497741425917349769978301734976997838

17349769978491734976997843

17349768422321734976842241

1734976842237

Παράσταση κουκλοθεάτρου στο Νηπιαγωγείο μας.

Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου  τα παιδιά μας  παρακολούθησαν την παράσταση << Ο Παπουτσής και οι Καλικάντζαροι,by artista Xanthie and her puppets.Σε ένα κόσμο που χρειαζόμαστε τα παραμύθια, τις κούκλες και μια αγκαλιά ,να ανταλλάξουμε δυνάμεις. Στιγμές του Παπουτσή, των Καλικάντζαρων και του κοινού στο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

παρασταση 3

παρασταση

παρασταση 2

παρασταση4

Περάσαμε υπέροχα με την κα. Ξανθή Ταβουλαρέα  και τις κούκλες της.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ(Οκτώβριος -Νοέμβριος)

Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων ήταν από τη θεματική ενότητα<<Φροντίζω το περιβάλλον-φυσικές καταστροφές>> και συγκεκριμένα από την Υποθεματική :<<Σεισμός και τώρα τι κάνω >>και στόχος μας ήταν να γνωρίσουν τα νήπια τι κάνουμε σε περίπτωση σεισμού .Αρχικά παρακολουθήσαμε βίντεο με θέμα τους φυσικούς κινδύνους και ζωγραφίσαμε  φυσικές καταστροφές

ζωγραφ.φυσικες καταστροφές

Στο 2ο εργαστήριο γνωρίσαμε το φυσικό φαινόμενο του σεισμού μέσα από βίντεο ,το ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας και το φτιάξαμε με πλαστελίνη.

εργαστ2 εσωτερικο γηςεργ2 πλαστελινη γη

εργ2 ομαδικη πλαστελινη

Αναπαραστήσαμε το σεισμό και της πλάκες της γης με υλικά του νηπιαγωγείου.

2ο εργ πλακες γης

Στο 3ο εργαστήριο παρακολουθήσαμε  τον αρχαίο ελληνικό μύθο για το ποιος ήταν ο Εγκέλαδος και έπειτα από συζήτηση τα παιδιά ζωγράφισαν πως φαντάζονται τον Εγκέλαδο.

3ο εργ.ζωγραφικη εγκελαδος

Στο 4ο εργαστήριο μιλήσαμε για τη σωστή και λάθος συμπεριφορά σε περίπτωση σεισμού μέσα από βίντεο  και συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας. κατασκευάσαμε  το βαλιτσάκι του σεισμού και γνωρίσαμε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

εργ 4ο σωστη και λαθος συμπεριφορα σεισμου4ο εργ τηλεφωνα εκτακτης ααγκης

Στο 5ο εργαστήριο παρακολουθήσαμε βίντεο από το φωτόδεντρο με τίτλο:<<Οι κίνδυνοι σε περίπτωση σεισμού>> και γνωρίσαμε βιωματικά τον σεισμό μέσα από άσκηση σεισμού.

5ο εργ ασκκηση σεισμουασκηση σεισμου2ασκηση σεισμου 3

Ζωγραφίσαμε τι κάνουμε κατά τη διάρκεια του σεισμού.

5ο εργ τι κανω κατα τη διαρκεια του σεισμου

Τέλος συμπληρώσαμε και φύλλο αξιολόγησης σχετικά με το θέμα του σεισμού.

φυλλο αξιολογησης

 

Συμμετοχή στην code week (17-24 Οκτωβρίου).

Παιχνίδι με θέμα <<Το χρωματιστό φιδάκι>>.Χρησιμοποιήσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με ενσφηνώματα   .Δώσαμε μια κάρτα με συγκεκριμένο κώδικα και τα παιδιά προσπάθησαν να τον αντιγράψουν.

ebdom kvdika

Κάναμε γυμναστική και χορέψαμε ακολουθώντας τους αλγόριθμους. παιδιά μας συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και το χάρηκαν πολύ.

βδομαδα κώδικα

Η Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στο νηπιαγωγείο μας.

Το νηπιαγωγείο μας   απήγγειλαν ποιήματα ,τραγούδια, δημιουργήσαν με τον δικό τους τρόπο την ειρήνη και τις αξίες που μας προσφέρει  (ευτυχία ,φιλία ,σεβασμό ,αγάπη )και συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις του δήμου μας  με την κατάθεση στεφάνου από μαθητή του νηπιαγωγείου μας καθώς και στην παρέλαση.

σκηνικοδημιουργουμε την ειρήνηIMG 20241029 074105

Κατάθεση στεφάνου και απαγγελία ποιήματος στο Ηρώο του δήμου μας από μαθητή του νηπιαγωγείου μας.

καταθεση απο παιδιακαταθεση στεφανουποιημα πλατεια

Στιγμές από την παρέλαση την ημέρα της επετείου.

παρελαση

παρελαση 2παρελαση 3