Καλοκαιρινή γιορτή αφιερωμένη στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο!!!

ΣΑΝ ΠΑΛΙΟ ΣΙΝΕΜΑ

IMG 20250621 162712

Η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της με τη διοργάνωση της καλοκαιρινής μας γιορτής. Το θέμα της ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος , μια ιδέα εμπνευσμένη από  το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων μας που είχε ως τίτλο ¨Τα επαγγέλματα στο χρόνο!¨.

Με πολύ κέφι και χαρά  τα παιδιά ανέλαβαν να υποδυθούν ηθοποιούς , χορευτές,
τραγουδιστές του παλιού ελληνικού κινηματογράφου κάνοντας ταυτόχρονα αναφορά σε
παλιά επαγγέλματα όπως λατερνατζήδες, γυρολόγους, λούστρους κ.α

Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί απολαύσαμε νοσταλγικά τραγούδια αγαπημένων Ελλήνων συνθετών γελώντας με τις αξέχαστες ατάκες των ηθοποιών και διασκεδάζοντας με τους υπέροχους χορούς.

IMG 20250621 145832 IMG 20250621 145747 IMG 20250621 150218 IMG 20250621 150318

IMG 20250621 160320 IMG 20250621 160416

 

IMG 20250621 150051 IMG 20250621 150013

IMG 20250621 155022

IMG 20250621 150132

Στο τέλος της γιορτής δόθηκαν στα παιδιά τα αναμνηστικά τους διπλώματα καθώς και αναμνηστικά καδράκια με ομαδική μας φωτογραφία.

 

                                                                                                                             ANAMNHSTIKH FOTOGRAFIA 1

 

Καλό καλοκαίρι!!!

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ” Εγώ κι εσύ μαζί “

Τη φετινή σχολική χρονιά υλοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το Πρόγραμμα από τον τομέα Υγείας με τίτλο ” Εγώ κι εσύ μαζί “. Επιλέξαμε αυτό το Πρόγραμμα γιατί κρίναμε ιδιαίτερα σημαντικό οι μαθητές/τριες μας να εξοικειωθούν με τις δεξιότητες συνεργασίας και τις αξίες ζωής όπως να αγαπάς και να σέβεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους  ώστε να βοηθηθούν στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της σχολικής τους ζωής.

Είναι γνωστό ότι οι στάσεις και οι συμπεριφορές των παιδιών είναι πιο εύπλαστες και πιο ευμετάβλητες από αυτές των ενηλίκων. Επίσης, πολλές συμπεριφορές και συνήθειες που έχουν ουσιαστική επίδραση στην ψυχική υγεία του ανθρώπου κατά την ενήλικη ζωή διαμορφώνονται στην παιδική ηλικία. Για το λόγο αυτό, οποιαδήποτε διαδικασία προαγωγής θετικών στάσεων σε θέματα συναισθηματικής, ψυχολογικής και κοινωνικής ευημερίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις σχολικές ηλικίες.

Η διαμόρφωση ενός θετικού κλίματος αποδοχής, ισότητας, αλληλεγγύης, ενσυναίσθησης, σεβασμού αποτελεί τον κύριο άξονα του προγράμματος αυτού και αντανακλάται καθ’ όλη τη διάρκεια του. Η δημιουργία δράσεων και πρωτοβουλιών για την προάσπιση του αναφαίρετου δικαιώματος όλων να έχουν τη δική τους γνώμη και να την υπερασπίζονται, η γνωριμία με τον εαυτό μας, με τους άλλους η αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων μας συνδυάζονται αποτελεσματικά με δραστηριότητες μαθητοκεντρικής μάθησης μαζί με μεθόδους στρατηγικής και εργαλεία σύγχρονης εκπαίδευσης, νέες προσεγγίσεις και δραστηριότητες σε αυθεντικά προβλήματα. Στόχος του Προγράμματος επίσης, αποτελεί η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αι.: επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, την αποτελεσματική συνεργασία, την ενίσχυση της εμπλοκής σε αυθεντικές καταστάσεις μάθησης, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας.



Λήψη αρχείου

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία / ΤΙΤΛΟΣ : «Τα Επαγγέλματα στο… χρόνο!» & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ



Λήψη αρχείου

Εκπαιδευτική Εκδρομή

6 Ιουνίου 2025

Στα πλαίσια εφαρμογής του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (Φροντίζω το Περιβάλλον) με τίτλο: “Τρέχει, τρέχει, τρέχει το νερό!!” και σε συνδυασμό με την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος , υλοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη από κοινού με το Νηπιαγωγείο Μεσαγρού στις Αλυκές Καλλονής  για να μάθουμε για το αλάτι αλλά και για να γνωρίσουμε έναν από τους σημαντικότερους υδροβιότοπους του νησιού κι έναν από τους δέκα σημαντικότερους της Ευρώπης, ως προς τη βιοποικιλότητα και τη βιο-οικολογική του μοναδικότητα. Η αλυκή περιβάλλεται από μία τάφρο αποστράγγισης μήκους 3 χλμ. όπου το νερό έρχεται και φεύγει στη θάλασσα, αφήνοντας πίσω του περίπου 40.000 τόνους αλατιού ετησίως. Συγχρόνως μας δόθηκε η ευκαιρία να παρατηρήσουμε κάποια από τα είδη πτηνών που υπάρχουν στην περιοχή καθώς ο υδροβιότοπος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς ανεφοδιασμού και διαχείμασης για πολλά υδρόβια πουλιά όπως φλαμίνγκο, ερωδιούς και αγριόπαπιες.

IMG 20250606 094206 IMG 20250606 094324 IMG 20250606 094554

IMG 20250606 100417 IMG 20250606 100534

Στα πλαίσια του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) με τίτλο: “Τα Επαγγέλματα στο…χρόνο!¨”  επισκεφθήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο Νάπης το οποίο στεγάζει αρχιτεκτονικά μέλη, που βρίσκονταν διάσπαρτα στην αγροτική περιφέρεια της, αλλά και καθημερινά χρηστικά αντικείμενα και ενδυμασίες των κατοίκων του χωριού που προβάλλουν την λαϊκή παράδοση της περιοχής.

IMG 20250606 121953

IMG 20250606 122012

IMG 20250606 122028

IMG 20250606 122149

IMG 20250606 122217

IMG 20250606 122334

IMG 20250606 122502

IMG 20250606 122544

Τελευταίος μας προορισμός ο ζωολογικός κήπος “Εδέμ του Μπέη” όπου οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν και να δουν από κοντά ζώα της φάρμας αλλά και ξένα για μας ζώα.

IMG 34e5c7c219ea05cb5116f04babb6a15f V IMG 5672e40b0910b68254c1bfee484c86f7 V IMG 74a6be4207ece239036e3be89a9aa48f V IMG 28f74ebe72bfc61ac96026bede0c6d2e V

Και του χρόνου με υγεία!!

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΙΤΛΟΣ: «Τρέχει, τρέχει, τρέχει το νερό!»



Λήψη αρχείου