ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

IMG 20230404 101112 1IMG 20230202 123948IMG 20221221 102546

IMG 20230206 094939IMG 20230203 120422IMG 20230202 122820

Κατά την διάρκεια της ελεύθερης απασχόλησης, το ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα των παιδιών μεγαλουργεί και το  αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Η πλούσια φαντασία και το ομαδικό συνεργατικό πνεύμα κυριαρχούν.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΚΗΠΟ -ΖΕΛΙΟΣ ΓΗ

Η εκπαιδευτική εκδρομή, που πραγματοποιήθηκε στον Βοτανικό Κήπο, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Οχθίων. Στην εκδρομή μας συμμετείχαν και κάποιοι γονείς ,που επιθυμούσαν να συνοδέψουν τα παιδιά τους. Ο Βοτανικός Κήπος αποτελεί για πολλούς ένας πράσινος παράδεισος, μία όαση με 3.500 είδη φυτών, ποικιλίες λουλουδιών, τριαντάφυλλων και βοτάνων, πληθώρα αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών. Ο κήπος, εκτός από το ότι είναι ένας πνεύμονας πρασίνου και πνευματικής ηρεμίας, έχει και επιμορφωτικό χαραχτήρα , καθώς όλα τα φυτά που καλλιεργούνται έχουν την ιστορία τους. Πινακίδες παρέχουν πληροφορίες στον επισκέπτη για την ταυτότητα και την γεωγραφική τους εξάπλωση. Αποτελεί ένα βιωματικό εργαστήριο , καθώς στον χώρο υλοποιούνται και βιωματικές δράσεις , όπως αυτή σχετικά με την αγγειοπλαστική, στην οποία συμμετείχαν και τα παιδιά του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Στο κέντρο του κήπου, δεσπόζει ο γυάλινος πύργος της ανακύκλωσης , ο οποίος χρειάστηκε 12.500 γυάλινα μπουκάλια και αποτελεί << σύμβολο ανακύκλωσης>>. Μας έγινε ξενάγηση στο χώρο από εξειδικευμένο άτομο, το οποίο παράλληλα μας έδινε πληροφορίες για τις ποικιλίες των φυτών, το πύργο ανάκύκλωσης , τις μαρμάρινες προτομές της ελληνικής ιστορίας και της τέχνης . Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δούν και να ταΐσουν  από κοντά ελάφια και κατσίκες, που φυλάσσονται σε ένα ειδικό χώρο του κήπου. Τα παιδιά παρακολούθησαν στο χώρο της αγγειοπλαστικής μάθημα αγγειοπλαστικής και στη συνέχεια κατασκεύασαν και τα ίδια με τη χρήση αργυλώδες πηλού και άλλων φυσικών υλικών τα δικά τους πήλινα εκθέματα, τα οποία και πήραν μαζί τους.

 

IMG 20230428 113807IMG 20230428 113356IMG 20230428 113802

 

IMG 20230428 113013IMG 20230428 104551IMG 20230428 111005IMG 20230428 112957IMG 20230428 113708IMG 20230428 114353IMG 20230428 114305IMG 20230428 114150IMG 20230428 113133IMG 20230428 113228IMG 20230428 102024IMG 20230428 101507IMG 20230428 100941IMG 20230428 102010IMG 20230428 094130IMG 20230428 095915

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Πλησιάζοντας το Πάσχα ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας και για τα Πάθη του Χριστού, μέσα από μια σειρά εικόνων και βίντεο, κατάλληλα για παιδιά προσχολικής αγωγής , που αποτέλεσαν χρήσιμα εργαλεία για να προσεγγίσουμε πιο αποτελεσματικά το σχετικό θέμα. Αναφερθήκαμε στα πασχαλινά ήθη και έθιμα: λαζαράκια, κάλαντα, κόκκινα αβγά, αρνί στη σούβλα, μαγειρίτσα, τσουρέκι, λαμπροκούλουρα και πολλά άλλα. Προσεγγίσαμε ακόμη καλύτερα τη θεματική ενότητα του Πάσχα μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων και κατασκευών.

IMG 20230331 113414δραση πασχαIMG 20230403 113459IMG 20230406 103959IMG 20230406 111728IMG 20230405 124210IMG 20230406 083232IMG 20230406 083218IMG 20230407 081933IMG 20230407 123938

Φτιάξαμε το Χριστό στο Σταυρό (καδράκι), πασχαλινές κάρτες με ευχές, ζωγραφίσαμε τον επιτάφιο, βάψαμε πολύχρωμα, με δαχτυλομπογιές τα πασχαλινά αβγά και τα τοποθετήσαμε στα καλαθάκια που είχα ετοιμάσει. Το πασχαλινό τους καλάθι έγινε ακόμη πιο ελκυστικό ,όταν προσθέσαμε και κάποια διακοσμητικά (κοκοράκι, διακοσμητικό αυγουλάκι) και σοκολατένιες λιχουδιές.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

IMG 20230322 114150IMG 20230322 113005IMG 20230322 111144IMG 20230322 114040IMG 20230321 095339

Με σεβασμό και επισημότητα , μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό , παραδοσιακά μουσικά ακούσματα(δημοτικά τραγούδια), ποιήματα, επαναστατικά τραγούδια, θεατρικά: (Ο όρκος των αγωνιστών, η θυσία στο Ζάλογγο), ατομικές και ομαδικές κατασκευές, σχετικές με την επανάσταση του 21, και την προβολή ελληνικών ταινιών από αφιερώματα στους ήρωες της επανάστασης , δόθηκε η ευκαιρία στα νήπια να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο τα γεγονότα της επανάστασης, να αποκωδικοποιήσουν την έννοια της ειρήνης ,της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας των Ελλήνων και να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στην γιορτή του νηπιαγωγείου μας, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Σχολείου Οχθίων ,στην κοινή μας εορτή, με τη παρουσία γονέων και κηδεμόνων.

IMG 20230323 120301IMG 20230324 092049IMG 20230324 083800IMG 20230324 082742IMG 20230324 081445

6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΕΡΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Με αφορμή τη μέρα κατά της βίας στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης για τη πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ των παιδιών…

Μέσα από τις δράσεις αυτές ενισχύεται και ενδυναμώνεται το βασικό Σχέδιο Δράσης του νηπιαγωγείου μας για το σχολικό έτος 2022-2023, με τίτλο <<Όλοι μαζί μια αγκαλιά! Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!>> Οι δράσεις αυτές συμβάλουν αποτελεσματικά στους στόχους βελτίωσης της βασικής Δράσης ,όπως: τη βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων των νηπίων και η μη βίαιη επίλυση των συγκρούσεων τους, τη δημιουργία κλίματος επικοινωνίας, συνεργασίας, αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης, τη καλλιέργεια της ομαδικότητας ,την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και τέλος το σεβασμό τω άλλων παιδιών της ομάδας.

Αυτή την εβδομάδα λοιπόν ασχοληθήκαμε με την Ενσοσχολική Βία το γνωστό bullying που ξεκινά από τη τάξη του νηπιαγωγείου.

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Είναι κάτι που μπορεί να το βιώνουν πολλά παιδιά και να τα τρομάζει τόσο πολύ, ώστε να φοβούνται να πάνε σχολείο. Ο εκφοβισμός μπορεί να συμβεί με πολλούς τρόπους: με κλωτσιές ,γροθιές, χτυπήματα με αντικείμενα, τρικλοποδιές, τσιμπήματα,σπρωξίματα ή καταστροφή αντικειμένων. Ακόμη με βρισιές, προσβολές, απειλές που έχουν σκοπό να γελοιοποιήσουν ένα παιδί. Πολλές φορές γίνεται με έμμεσους τρόπους, <<πίσω από τη πλάτη> του παιδιού και γι αυτό είναι δύσκολο να τους καταλάβει κανείς.

Με αφορμή την μέρα ενδοσχολικής βίας διαβάσαμε αρχικά το παραμύθι: <<Ο μεγάλος σάκος με τις μικρές ανησυχίες>., της Βιρτζίνια Άιρονσαιντ, εκδόσεις Πατάκης.Screenshot 2023 03 02 20 25 13 288 com.android.chrome

 

 

Όπου και να πηγαίνει η Τζένη, οι ανησυχίες της την ακολουθούν κρυμμένες μέσα σε ένα μεγάλο μπλε σάκο. Την ακολουθούν όταν πάει για προπόνηση στην πισίνα, όταν βλέπει τηλεόραση, ακόμη και όταν κλείνεται στη τουαλέτα. Η Τζένη αποφασίζει να κάνει κάτι για να τις διώξει. Χρειάζεται όμως βοήθεια… Η Τζένη έχει μία κανονική οικογενειακή ζωή , χωρίς δηλαδή να είναι ένα παιδί με τραύματα. Οι ανησυχίες και τα άγχη της είναι αυτά που έχουν τα περισσότερα παιδιά (το σχολείο, το σώμα,φόβος διαζυγίου, φόβος πολέμου κλπ). Νιώθει διαφορετική, ότι μόνο εκείνη βιώνει τέτοια άγχη. Κανείς δεν τη καταλαβαίνει. Αλλά ο σάκος μεγαλώνει. Τότε χρειάζεται τη βοήθεια κάποιου μεγάλου για να βγάλει τις ανησυχίες στο φως.
Αποφασίσαμε και μεις να μιλήσουμε για τους φόβους μας και τις ανησυχίες μας. Πήρα χρωματιστές χάντρες που έχω στη τάξη και ένα πλαστικό δοχείο. Οι χάντρες θα συμβόλιζαν τις ανησυχίες μας και θα έμπαιναν στο δοχείο. Με μια χάντρα στο χέρι κάθε παιδί έλεγε τη δική του ανησυχία …και την έβαζε στο δοχείο. Οι ανησυχίες των παιδιών πολλές: να μην με χτυπάει η μαμά και ο μπαμπάς, να μην μου λένε άσχημα λόγια οι φίλοι μου, να μη με σπρώχνουν να μη μου τραβούν τα μαλλιά να μη μου φωνάζουν δυνατά….Μπήκανε όλες στο δοχείο. Πόσο βαρύ ήταν! Μεγάλο βάρος πρέπει να κουβαλήσουμε! Πρέπει να ξαλαφρώσουμε και να τις μοιραστούμε με τους φίλους μας, με άτομα που αγαπάμε και εμπιστευόμαστε!
Στη συνέχεια αδειάσαμε το δοχείο και αρχίσαμε να συζητάμε για αυτές, ούφ ξελαφρώσαμε….

IMG 20230306 103415 1

Διαβάσαμε το παραμύθι <<Δωσ΄ μου το χέρι σου>> της Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη,’οπ0υ μια μέρα μια αλεπού και μια αρκούδα τσακώθηκαν για το ποια θα πάρει το μέλι που βρήκαν στο δάσος για να ταΐσουν τα παιδιά τους. Θύμωσαν και οι δυο πολύ και αποφάσισαν να κάνουν αγώνες τρεξίματος και η νικήτρια θα έπαιρνε το μέλι. Την ώρα των αγώνων η αλεπού ενώ κέρδιζε την αρκούδα , έπεσε κάτω εξαιτίας ενός βελανιδιού που έπεσε στο κεφάλι της. Η αρκούδα τότε προσπέρασε και ενώ ήταν κοντά στο τέρμα, έκανε κάτι το αναπάντεχο. Γύρισε πίσω, έδωσε της στην αλεπού και την βοήθησε να σηκωθεί. Σκέφτηκε πως ήταν καλύτερο να μοιραστούν το μέλι και να φάνε όλοι από λίγο  παρά κάποιοι να μείνουν νηστικοί. Συζητήσαμε με τα παιδιά αυτή την κίνηση της αρκούδας. Συμφωνήσαμε πως είναι καλύτερο να βρίσκουμε λύσεις στους τσακωμούς μας και να δίνουμε το χέρι στους φίλους μας όταν το χρειάζονται παρά να τσακωνόμαστε.

IMG 20230526 201850

Ακούσαμε το παραμύθι ,Η Μόνα η Χελώνα στο καινούργιο της σχολείο>>.

Έφτιαξα μια χάρτινη ανθρώπινη φιγούρα .Όσο ακούγαμε την ιστορία της Μόνα της χελώνας , ένα νήπιο κρατούσε στα χέρια του τη χάρτινη ανθρώπινη φιγούρα που της δώσαμε το όνομα του παιδιού που κρατούσε τη φιγούρα. Η φιγούρα πήγαινε από το ένα παιδί στο άλλο. Πότε ήταν η Μαρία, πότε ο Παναγιώτης….Κάθε φορά που η Μόνα εκφοβιζόταν  από τους συμμαθητές της τα παιδιά θα έπρεπε να τσαλακώνουν λίγο το πόδι, το χέρι, το κεφάλι…Στο τέλος όλο το σώμα είχε γίνει ένα τσαλακωμένο κουβάρι. Κατά κάποιο τρόπο έτσι τσαλακώνεται η καρδιά ενός παιδιού που εκφοβίζεται και απομονώνεται από την ομάδα. Κάποια στιγμή οι συμμαθητές της που της φέρθηκαν άσχημα κατάλαβαν το λάθος τους της ζήτησαν συγνώμη και άλλαξαν συμπεριφορά. Ζήτησα από τα παιδιά να προσπαθήσουν να φτιάξουν την τσαλακωμένη φιγούρα όπως ήταν στην αρχή. Όσο και να έβαλαν τα δυνατά τους η φιγούρα έδειχνε ακόμη τσαλακωμένη. Οι πληγές στη καρδιά ενός παιδιού δύσκολα εξαφανίζονται, πάντα θα είναι βαθιά μέσα του και θα του δημιουργούν φοβίες.

IMG 20230306 104435IMG 20230306 104943IMG 20230306 105556

Τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι οι άσχημες λέξεις και η απομόνωση κάνουν πολύ κακό στην ψυχή μας και προκαλούν μακροχρόνιες αρνητικές επιπτώσεις.

Στη συνέχεια τύπωσα το περίγραμμα του σώματος ενός νηπίου. Επρόκειτο για ένα  πληγωμένο παιδί που δέχθηκε εκφοβισμό και απομόνωση από την ομάδα του. Οπότε ήταν λυπημένο με ραγισμένη καρδιά.

Αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να το βοηθήσουμε να γίνει καλά. Τα παιδιά πρότειναν να θεραπεύσουν τη πληγωμένη του καρδιά λέγοντας του φράσεις όπως: σ’αγαπώ, είσαι ο καλύτερος φίλος,θα σε παίζω, συγνώμη…. Κάθε παιδί έγραψε τη σκέψη του σε ένα κομμάτι χαρτί που το βαφτίσαμε το τσιρότο της αγάπης και το κόλλησε στη χάρτινη φιγούρα. Προσπάθησαν με αυτό το τρόπο να επουλώσουν τις πληγές του.

IMG 20230306 195324IMG 20230306 112015IMG 20230306 110258IMG 20230306 110457IMG 20230306 111650

Όλοι μαζί αποφασίσαμε πως θα έπρεπε να μάθουμε να λύνουμε τις διαφορές μας μέσα από συζήτηση και να μην καταφεύγουμε σε λύσεις βίας και εκφοβισμού.

Παρακολουθήσαμε μια μικρή ταινία animation με τον τίτλο << Η γέφυρα>>, όπου παρακολουθήσαμε πώς επέλυσαν τις διαφορές τους τα ζωάκια που βρέθηκαν στη γέφυρα και ήθελαν να περάσουν απέναντι. Ο αρκούδος και ο τάρανδος θύμωσαν, τσακώθηκαν έντονα και δεν προσπάθησαν να σκεφτούν λύσεις για να μπορέσουν να περάσουν απέναντι και τελικά έπεσαν στη χαράδρα. Αντίθετα, το κουνελάκι και το ρακούν συνεργάστηκαν και έτσι μπόρεσαν να βρουν λύση και να πάνε στον προορισμό τους. Με αφορμή αυτό το βίντεο συζητήσαμε με τα παιδιά πως ο θυμός και οι τσακωμοί δεν έχουν καλά αποτελέσματα, αντίθετα η συζήτηση και η συνεργασία μπορούν να έχουν πολύ καλά αποτελέσματα, όπως και με τα ζωάκια που παρακολουθήσαμε.

Πρότεινα στα παιδιά και το δέχθηκαν με χαρά να φτιάξουμε τη γωνιά της επίλυσης συγκρουσιακών καταστάσεων.

Χρησιμοποιήσαμε δύο καρεκλάκια όπου στο πρώτο κολλήσαμε ένα στόμα και στο δεύτερο ένα αυτί. Τις ονομάσαμε καρέκλες επίλυσης των συγκρούσεων. Κάθε παιδί που είχε διαφορές με κάποιο συμμαθητή του, γινόταν εναλλάξ πότε ομιλητής και πότε ακροατής. Για να σηκωθούν από τις παραπάνω καρέκλες θα έπρεπε να έχουν βρει λύση στη διαφωνία που τους οδήγησε σε αυτές.

IMG 20230307 115501

Τέλος φτιάξαμε μάσκες συναισθημάτων , για να δείξουμε πως κάθε συναίσθημα είναι μέρος της ζωής και της καθημερινότητας μας. Τα συναισθήματα εναλλάσονται διαρκώς, όμως όταν έχεις ανθρώπους που σε αποδέχονται και σε θεωρούν ξεχωριστό και σημαντικό κομμάτι της ομάδας τους, όλα ξεπερνιούνται.

IMG 20230310 110417

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ- ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ

Η αποκριάτικη διακόσμηση είναι ένα must για κάθε αποκριάτικο σχολικό χορό. Όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλη χαρά στην αποκριάτικη διακόσμηση της τάξης μας. Φτιάξαμε επίσης κλόουν γαντόκουκλες, ένα κλόουν αποτελούμενο από πολλά κομμάτια (ομαδική δραστηριότητα), μάσκες .  Σε κάθε νήπιο προσφέρθηκε ώς αποκριάτικο δωράκι από την νηπιαγωγό ένας διακοσμητικός κλόουν καδράκι.2 027 IMG 20230215 122940 2 038 2 048 2 057 2 053 2 063 2 065 2 066 2 067 2 068 2 069 2 0702 054IMG 20230224 182050

Στα τέλη του Φλεβάρη βγάλαμε αναμνηστική φωτογραφία με την κυρία Γεωργία των Αγγλικών και την αποχαιρετίσαμε, καθώς δεν θα ξανάρθει στη τάξη μας, λόγω άδειας κύησης.

Την τελευταία Παρασκευή της Αποκριάς πραγματοποιήσαμε τον αποκριάτικο χορό μας. Με την ευγενική προσφορά όλων των μητέρων στήσαμε ένα πλούσιο μπουφέ με πολλές λιχουδιές. Ακολούθησε φαγοπότι, παιχνίδια με σερπαντίνες, και χορός. Στον αποκριάτικο χορό μας φιλοξενήσαμε και την Α΄ και Β’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Οχθίων, γεγονός που βοηθά και προετοιμάζει την ομαλή μετάβαση των νηπίων στην Α’ Δημοτικού.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΜΠΟΟΥΛΙΓΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Ανήμερα Τσικνοπέμπτης πραγματοποιήσαμε την πρώτη ημερήσια εκπαιδευτική μας εκδρομή στον παιδότοπο Μπόουλιγκ Αγρινίου. Η μεταφορά μας στον παιδότοπο έγινε με τουριστικό λεωφορείο. Στην ίδια εκπαιδευτική

2 041 2 040 2 042 2 044 2 043 2 045

εκδρομή συμμετείχε και το Δημοτικό Σχολείο Οχθίων. Η συμμετοχή των νηπίων-προνηπίων ήταν καθολική. Ξεφεύγοντας από την καθημερινότητα της τάξης είχαν την ευκαιρία τα παιδιά να ανταλλάξουν νέες εμπειρίες, να χτίσουν την εμπιστοσύνη και το σεβασμό μεταξύ τους, αλλά και με την νηπιαγωγό. Ο χρόνος που περάσαμε όλοι μαζί σαν ομάδα βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν ακόμη περισσότερο τις βασικές κοινωνικές δεξιότητες και να αποκομίσουν αξέχαστες εμπειρίες και αναμνήσεις.

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Αποφασίσαμε με τα παιδιά να ασχοληθούμε με τα επαγγέλματα και να μάθουμε όσα περισσότερα πράγματα μπορούμε γύρω από αυτά.Είδαμε εικόνες διαφόρων επαγγελμάτων και τα αντιστοιχίσαμε με τα <<κατάλληλα>> αντικείμενα. Ξεχωρίσαμε το επάγγελμα του αστυνομικού, της μακιγιέζ, της σερβιτόρας, του λογιστή, του κτηνοτρόφου και αποφασίσαμε να τα δραματοποιήσουμε. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και επέλεξαν το επάγγελμα που επιθυμούν να το δραματοποιήσουν χρησιμοποιώντας υλικά του σχολείου και με γνώμονα τη φαντασία τους ανταποκρίθηκαν αποτελεσματικά και με επιτυχία.

Έτσι μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τα επαγγέλματα της επιλογής τους και  μπόρεσαν να εκφραστούν με βάση τις ήδη υπάρχουσες εμπειρίες τους.

IMG 20230213 084152IMG 20230213 084407Το επάγγελμα της σερβιτόρας.IMG 20230127 093247Το επάγγελμα της αισθητικού- μακιγιέζIMG 20230124 121545Λογιστές.

IMG 20230124 121341IMG 20230124 121442 Το επάγγελμα του αστυνομικού. Σε μια αυτοσχέδια φυλακή τοποθετούνται οι παραβάτες.

IMG 20230425 101612 Το επάγγελμα του κτηνοτρόφου. Σε ένα αυτοσχέδιο στάβλο τοποθετούν τα ζώα που διαθέτει το νηπιαγωγείο μας.

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023

IMG 20230130 103843 IMG 20230130 103716 IMG 20230130 103824

Ανήμερα των τριών Ιεραρχών και μετά τον εκκλησιασμό των νηπίων, για να τιμήσουμε τους προστάτες των γραμμάτων, των μαθητών και των δασκάλων, κόψαμε την βασιλόπιτα για τον ερχομό του  νέου  έτους.

Στην κοπή βασιλόπιτας παραβρέθηκε και η Κυρία Γεωργία των Αγγλικών.

ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΤΟ ΜΗΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ

IMG 20230124 124334IMG 20230124 124851

Αφού δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες αντισεισμικής προστασίας, προχωρήσαμε σε άσκηση σεισμού.

Είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τα νήπια τα απαραίτητα μέτρα προστασίας που πρέπει να πάρουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα σεισμό.