Σχέσεις μαθητών-μαθητριών

Η αναγκαιότητα του συγκεκριμένου σχεδίου δράσης προήλθε απ΄τη σύνθεση του μαθητικού δυναμικού της τάξης μας, ο οποίος αποτελείται από μαθητές με διαφορετικά κοινωνικά, πολιτισμικά περιβάλλοντα, διαφορετικές γλώσσες και θρησκεία. Οι στόχοι που εξαρχής τέθηκαν ήταν να μάθουν να συνεργάζονται, να αποδέχονται τον άλλον, να επιλύουν τις διαφορές τους μόνοι τους αλλά και να συνεννοούνται.

Ερωτηματολόγιο Γονέων

Πρώτα όμως έπρεπε να μάθουμε τι γνώμη έχουν οι γονείς, πώς συμπεριφέρονται τα παιδιά εκτός σχολικού πλαισίου, να ζητήσουμε τη βοήθεια και την συνεργασία τους. Έτσι ετοιμάστηκε το παρακάτω ερωτηματολόγιο που τους στάλθηκε ηλεκτρονικά.



Λήψη αρχείου

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtvMLPoICffvJOP5s_J9OBG2EcwXDBZ6Gb3Sygq09YVNNwXA/viewform?usp=header

Ερωτηματολόγιο μαθητών

Ακολούθησε η ατομική συνέντευξη – ερωτηματολόγιο κάθε μαθητή ξεχωριστά την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων, με σκοπό να ανακαλύψουμε τις πρώτες γνώσεις των παιδιών



Λήψη αρχείου

Η ταυτότητά μας

Πριν ξεκινήσουμε όμως έπρεπε να αποκτήσουμε ταυτότητα και προσωπικότητα. Κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του μαζί με το αρχικό του γράμμα, το οποίο είναι και η δική του προσωπική ταυτότητα.

20241005 193221

Κατόπιν κάθε παιδί έκανε τη δική του κούκλα για κουκλοθέατρο και μας είπε λίγα λόγια για τον εαυτό του και την οικογένειά του.

17281460444291728146044444
Μαθαίνω τις γλώσσες των φίλων μου

Καθώς πολλά παιδιά είναι τουρκόφωνα, δίπλα από το ημερολόγιο υπήρχαν γραμμένες οι ημέρες της εβδομάδας στα Τουρκικά αλλά και στα Αγγλικά. Έτσι κάθε μέρα λέγαμε ποια μέρα είναι στς δύο γλώσσες των μαθητών μας. Το ίδιο γινόταν με τις λέξεις Καλημέρα – Günaydın Καλό μεσημέρι – tünaydın

8d035b79 4947 491b bfab cbbbaafa4429

Οι κανόνες της τάξης μας

Μια ομάδα για να λειτουργήσει χρειάζεται να τεθούν κανόνες, όρια και υποχρεώσεις από την αρχή.

20241005 193108

Το πάζλ της τάξης μας

Όπως τα κομμάτια ενός παζλ, όταν ενώνονται, δημιουργούν μια εικόνα, έτσι και το δικό μας παζλ παρουσιάζει την εικόνα της τάξης μας.

1738958676132

 

Το παγκάκι της φιλίας

Το πρώτο παραμύθι που διαβάσαμε ήταν το “Το παγκάκι της φιλίας” των Wendy Meddour – Daniel Egneus. Αφού αναλύσαμε το παραμύθι, ήρθε η ώρα να το δραματοποιήσουμε. Σκοπός ήταν να βρεθούν τα παιδιά σε παρόμοια θέση με την ηρωίδα του παραμυθιού κα να συνειδητοποιήσουν ότι σε κανέναν δεν αξίζει να είναι μόνος του. Ότι η φιλία είναι πολύ σημαντική και αξίζει σε όλους.

d477af99 3a2c 472f a508 1e20c09069ab d8295f4a 15b0 430a 98d9 aa2ef5bc58ce e3880afb 6fd7 48ae 8140 1f05cf74cff6 ee8af7a8 2fce 43b2 a5ab a400bc337262

Screenshot 2024 09 29 193031

Η σκάλα της καλής συμπεριφοράς

Το παραμύθι που διαβάσαμε έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία ενός πίνακα επιβράβευσης ωστε κανένας να μη χρειάζεται να μένει μόνος και να μην φεύγει στεναχωρημένος από το σχολείο. Έτσι κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς υπήρχε στον τοίχο αναρτημένος ο Πίνακας επιβράβευσης με τίτλο “Η σκάλα της καλής συμπεριφοράς”. Κάθε παιδί είχε δικό του γλωσσοπίεστρο με το όνομά του γραμμένο επάνω. Καθημερινά, στο τέλος της ημέρας, τα παιδιά μαζεύονταν στην ολομέλεια για να συζητήσουν ποια καλή πράξη ή ποια καλά λόγια είπαν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αν συμφωνούσαν όλοι, τότε ανέβαινε ένα “σκαλοπάτι”, αν υπήρχαν διαφορετικές απόψεις τότε τεκμηρίωναν την άποψή τους για αυτό και συνολικά σαν ομάδα αποφάσιζαν αν θα ανέβει ή οχι σκαλοπάτι. Στην περίπτωση που δεν ανέβαινε, τότε πρότειναν λύσεις για το τι θα μπορούσε να κάνει την επόμενη μέρα ώστε να διορθωθεί η ανεπιθύμητη συμπεριφορά/λόγος.  Αυτός που ανέβαινε, έπαιρνε ένα αυτοκόλλητο στην ατομική του καρτέλα. Όποιος συμπλήρωνε κάθε εβδομάδα την σειρά της καρτέλας έπαιρνε ένα μικρό δωράκι ενώ όταν τελείωνε όλη την καρτέλα του και μάζευε όλα τα αυτοκόλλητα, επιβραβεύονταν με ένα μεγάλο “δώρο”.

fb7887ff a865 4e8d 9dcf aa2ffbf75ab7

η ατομική καρτέλα των μαθητών/μαθητριών

444ce303 6b22 4df8 8cb2 1d91c971f926

Συμμετοχή στην Εβδομάδα Κώδικα με το σύνθημα “Είμαστε παρέα και περνάμε ωραία”

Καθώς πλησίαζε η ώρα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα φύλλο κώδικα με το σύνθημα “Είμαστε παρέα, και περνάμε ωραία”



Λήψη αρχείου

e6415d40 c973 48ab bd8a 8db7f941b8a7

unnamed file

Το συγκεκριμένο φύλλο πήρε μέρος στο CodeWeek 4All με σκοπό να συμμετέχουν όσοι εκπαιδευτικοί θέλουν ανεβάζοντας τις εργασίες τους σε Padlet.padlet 7z3h0ivdl0aqx4he
H συμμετοχή ήταν μεγάλη και όλοι οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν βραβεύτηκαν με Certificate of Excellence

Το πρώτο κοινωνιόγραμμα

Το πρώτο κοινωνιόγραμμα ήθελε να διερευνήσει ποιες οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους και με ποιους διαλέγουν να παίξουν στις ελεύθερες δραστηριότητες μέσα στην τάξη ή στην την ώρα του διαλείμματος.



Λήψη αρχείου

1738958676029 1738958676039 1738958676047 1738958676056 1738958676063 1738958676071

Φάνηκε ότι κάποια παιδιά ήταν εκτός των επιλογών των άλλων μαθητών είτε λόγω συμπεριφοράς είτε για διαφορετικό λόγο.

Συμμετοχή στον διαγωνισμό της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αν. Μακ. & Θράκης με το δέντρο των δικαιωμάτων των παιδιών

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργάνωσε καλλιτεχνικό διαγωνισμό με θέμα το “Καλύτερο δέντρο των Δικαιωμάματων” για την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού στις 20 Νοεμβρίου. Οι μικροί μαθητές ενημερώθηκαν τι εννοούμε όταν λέμε δικαιώματα, ποια αγαθά είναι αυτά που χρειάζονται όλα τα παιδιά, διαβάσαμε άρθρα από την Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού η οποία υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1989 και διάλεξαν να γράψουν αυτά που θεωρούσαν πιο σημαντικά. Δημιουργήσαμε έτσι το δικό μας δέντρο των Δικαιωμάτων. Κάθε παιδί φωτογραφήθηκε με την καρτέλα που έγραψε και η φωτογραφία κρεμάστηκε στο δέντρο το οποίο στείλαμε και στον δαγωνισμό.

02684f11 08da 4338 8376 27de370b8c0d

Πολυτεχνείο και δικαιώματα

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου τα παιδιά δημιούργησαν ομαδική αφίσα και έγραψαν τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, συνδέοντάς τα με τα δικαιώματα του Παιδιού. Τέλος δημιούργησαν ένα συνεργατικό ακορντεόν με ζωγραφιές τους με τίτλο “το ακορντεόν του Πολυτεχνείου”

ac9042b3 ab45 4b6e a995 02fce4b082bc 3c90eeb2 8154 4cca 85a1 7302f3edab01 cbb904df b002 40f7 bb8e 193ffd22cc0e
Συνεργατική κατασκευή για τα εργαστήρια δεξιοτήτων (ΚΟΚ)

Μαθαίνοντας τη χρήση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας δημιούργησαν μια συνεργατική αφίσα με θέμα: Η πόλη μας.

91cb6a3d 6eca 44ad b19a d2fae5e0c28f 1e158e07 11b3 44f2 9285 3ed10e1eb010

Το φτερωτό βαγονάκι και η διαφορετικότητα

Την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και συνεχίζοντας να μιλάμε για τα δικαιώματα μιλήσαμε και για τα άτομα εκείνα που δυσκολεύονται στην καθημερινή τους ζωή. Αν πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα, ποιες δυσκολίες έχουν, τι αισθάνονται, τι νομίζετε ότι σκέφτονται κλπ. Διαβάσαμε το αγαπημένο μας παραμύθι “Το φτερωτό Βαγονάκι” και κάναμε μια ομαδική αφίσα η οποία να αποτυπώνει την αποδοχή των “διαφορετικών” ατόμων.

1733259924064

Γεωμετρικοί πίνακες με τη χρήση beebot και ομαδική ζωγραφική

Μαθαίνουμε τη χρήση της μελισσούλας. Ο στόχος που τέθηκε ήταν να προγραμματίσουμε το beebot να κάνει γεωμετρικά σχέδια. Αποδείχθηκε ότι ήταν πιο εύκολο να γίνουν κύκλοι. Κάθε παδί προγραμμάτισε το ρομποτάκι και έκανε το δικό τους κύκλο πάνω σε μεγάλο χαρτί. Στο τέλος βάψαμε κάθε κάθε κομμάτι με κηρομπογιές δημιουργώντας έναν πίνακα αφηρημένης τέχνης.

1747990938961 1731959339704 1731959339712

Κατασκευή συνεργατικού βιβλίου: Οι καλοσυνόγατες και ο κακοπόντικας της Γ. Τσορώνη.

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, τα παιδιά το ζωγράφισαν δημιουργώντας το δικό τους βιβλίο που μπήκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου.

4a5694e9 1d04 45d2 9942 59dd6d8e5ec6 96faff27 e8cd 47b6 b649 980f7273550d 684e6ff0 892b 47a7 990f f25d87a438a8 093581e3 c64a 4109 b3fc 849810108d3c

Επίσκεψη από Ψυχολόγο του Κέντρου “Ορφέας” κ. Γούλα Μαρία

Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου ήταν η μέρα που επισκέφθηκε το σχολείο μας η Ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας “Ορφέας” κ. Μαρία Γούλα, προκειμένου να συζητήσει και να ενημερώσει τους μικρούς μαθητές για την αξία της συνεργασίας και αποδοχής της διαφορετικότητας. Προηγήθηκε συζήτηση με τις εκπαιδευτικούς για συγκεκριμένα παιδιά με ιδιαίτερη συμπεριφορά και τι μπορούμε να κάνουμε ή να εφαρμόσουμε σε τέτοιου είδους περιπτώσεις. Η συζήτηση μαζί της ήταν άκρως εποικοδομητική. Κατόπιν η κ. Γούλα ξεκίνησε τη συνεδρία της με τους μαθητές. Τους έδωσε ένα φύλλο εργασίας να συζητήσουν τι βλέπουν. Το φύλλο έδειχνε δύο γαϊδουράκια δεμένα στον ίδιο πάσσαλο. Από τη μια πλευρά του καθενός υπήρχε τροφή με αντίθετη φορά. Τα παιδιά έπρεπε να συνειδητοποιήσουν ότι τραβώντας το καθένα από την πλευρά του, τα γαϊδουράκια δεν έφταναν την τροφή. Μόνο όταν αποφάσισαν να συνεργαστούν και να φάει πρώτα το ένα και μετά το άλλο, πέτυχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Με ένα πολύ απλό και κατανοητό τρόπο η κ. Γούλα τους έδωσε να καταλάβουν ότι η συνεργασία κάνει θαύματα.

2f78d5ee 9dd9 421c 9a03 019ec0768365 af37a8b1 0be1 45c0 bc67 5cddb3fc3729 10fb8b4b 90a4 455e b70b 10d973683603 8272cbbe 5da6 4f61 8355 73fe7c1703f1 Katagrafh  1738615263940    a4981e15 4719 4555 87e5 78922eef6a86

Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού “Το αόρατο παιδί”

Ο Τομ είναι αόρατος. Κανείς δεν τον βλέπει και κανείς δεν τον θέλει στο παιχνίδι.Όταν όμως έρχεται καινούργιος μαθητής και αρχίζει να τον πλησιάζει, αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι ότι ο Τομ έχει γνώσεις, ικανότητες, ιδέες και η παρέα του είναι ευχάριστη. Έτσι ο Τομ είναι πλέον ορατός και μέλος της ομάδας της τάξης



Λήψη αρχείου

1738958676079 1738958676087 1738958676094 1738958676102 1738958676109 1738958676123

Στις ελεύθερες δραστηριότητες ο Κάαν, που είναι ένα πολύ κοινωνικό παιδί, ζωγράφισε την παρακάτω ζωγραφιά:

1738615264055

2ο κοινωνιόγραμμα

Με το δεύτερο κοινωνιόγραμμα θέλαμε να μας τεκμηριώσουν οι μαθητές γιατί δεν θέλουν να παίζουν με κάποια παιδιά. Υπήρχαν τα ονόματα όλων των παιδιών σε συνοδευτικό φύλλο και τα παιδιά έπρεπε να βρουν τα ονόματα των φίλων τους, αλλά και τα ονόματα των παιδιών που δεν θέλουν να παίζουν μαζί. Κατόπιν σε face to face συζήτηση κάθε ένας μαθητής θα έπρεπε να δικαιολογήσει για ποιον λόγο δεν θέλει να κάνει παρέα με τα συγκεκριμένα παιδιά.



Λήψη αρχείου

koinoniogramma 2 2 koinoniogramma 2

Η ανάλυση έδειξε ότι παιδιά που κάνουν φασαρία, δεν παίζουν καλά ή χτυπούν τους συμμαθητές τους ήταν αυτά που δεν είχαν θέση στις παρέες τους.

Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού “Η εχθρόπιτα”

Τι συμβαίνει όταν κάνεις λίστα με τους “εχθρούς” σου αλλά τελικά καταλήγεις να γίνεις φίλος τους; Ιδού η απορία. Ο μπαμπάς του μικρού πρωταγωνιστή έχει τη λύση: Θα φτιάξουμε “εχθρόπιτα” είπε αλλά με έναν όρο: Θα περάσεις όλη την ημέρα παρέα με τον “εχθρό” σου. Τι να κάνει; Δέχτηκε αλλά …. το τέλος ήταν διαφορετικό από αυτό που περίμενε. Τελικά ο “εχθρός” έγινε ο φίλος του.

https://www.youtube.com/watch?v=myrz2ajbDV8&ab_channel=%CE%9D%CE%B1%CE%B9%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%8E

Κατασκευή “φιλόπιτας”

Εμείς όμως αντί για εχθρόπιτα φτιάξαμε “φιλόπιτα”. Άραγε ποια είναι τα υλικά που κάνουν μια τέτοια πίτα; Ζάχαρη, αγάπη, μέλι, κλπ. Αφού αποφασίσουμε τα υλικά που θα έχει η πίτα μας (στην περίπτωσή μας ένα κέικ φτιαγμένο από τα χεράκια τους),  γράψαμε τα συστατικά και μοιραστήκαμε τα υλικά που θα φέρει ο καθένας για να έχει περισσότερη αγάπη όπως είπε κάποιο.

308bc1b1 29e0 407e b8b2 1cbbaa0e7e4c d87b093f f7ef 4ea6 a821 270ef1d67a63 ebe6f804 451f 4e50 8e6e ddbc0624f529 1080a9a7 5a53 4fe3 a7bd 81e881424958 c08fb5ec 3bd8 49c7 930f 92f3fda8ae1d f4bae912 e82e 4c2d 9974 0ba0717a0aa1

Όταν συγκεντρώθηκαν όλα τα υλικά ξεκίνησε η εκτέλεση της συνταγής.

d85f8e1b 80fc 4113 8e84 a044a8648443 c79d4a66 8e13 48f2 aaef a660f324fc0a e3d73f11 eabf 4330 9d98 edc9c4a6e169

Σε συνεργασία με την κ. Ευαγγελία, γιαγιά μαθήτριάς μας, πήγαμε την πίτα μας για ψήσιμο. Και ιδού! καλοφάγωτη. Παρεπιμπτόντως δεν έμεινε ψίχουλο.

d40ee5b3 9c19 4dac 8264 5f8a4259ab1e f1f06636 6941 4038 b8ed 07fd5440b8a2

Και σαν συνοδευτικό με τα υλικά που περίσσεψαν φτιάξαμε και μια λαχταριστή ζεστή σοκολάτα.

1fe7fd51 77ff 4d9c a055 c2d2709dd311 1

3o κοινωνιόγραμμα

Στο τρίτο κοινωνιόγραμμα οι μαθητές έπρεπε να κατονομάσουν το ή τα παιδιά που δεν θέλουν να παίξουν μαζί ή μαλώνουν συνεχώς μαζί τους. Θα έπρεπε να δικαιολογήσουν ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό.



Λήψη αρχείου

koinoniogramma 3 3 koinoniogramma 3 koinoniogramma 333

Η ανάλυση έδειξε ότι τα παιδιά που δεν ακολουθούν κανόνες ή πειράζουν τα άλλα παιδιά είναι οι “αποδιοπομπαίοι τράγοι” και βγαίνουν εκτός ομάδας.

Είμαι ο Έλμερ και είμαι διαφορετικός

Ο Έλμερ είναι διαφορετικός. Μέσα από τη διαφορετικότητα αυτή αναδεικνύεται και η μοναδικότητά του. Όταν θέλησε να γίνει ίδιος για να ενταχθεί στην ομάδα, έχασε τον χαρακτήρα του. Αυτό λοιπόν ήταν και το μήνυμα που θελήσαμε να περάσουμε στα παιδιά. Ο καθένας έχει τον δικό τους μοναδικό χαρακτήρα. Δεν αλλάζει γιατί αλλιώς παύει να είναι ο εαυτός του.

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον δικό τους Έλμερ και το καθένα είπε τι είναι αυτό που τον κάνει διαφορετικό από τον άλλον. Οι απαντήσεις τους ήταν πολλές και διαφορετικές. Π.χ η Αι. είπε ότι μου αρέσει να βοηθάω τον άλλον.

871ba6be e419 4437 96f3 79b90dc62c77Κατόπιν σχεδιάστηκε το περίγραμμα ενός μεγάλου ελέφαντα χωρισμένου σε τετράγωνα. Κάθε παιδί διάλεγε όποιο χρώμα ήθελε, έκανε την “υπογραφή-παλάμη”του και έβαφε ένα κουτάκι.

a451d195 a544 48cc b881 8f06387ee4b0 3d1de8ca e3d9 4e2d 8346 a9920be8eabd 1efeb561 2f66 4744 a8a8 89eb8957dc52

Με τη βοήθεια της κ. Νάσιας που έκανε το περίγραμμα, τα παιδιά ομαδοποίησαν και γέμισαν τον επιδαπέδιο ελέφαντα με τετράγωνες χάντρες.

42b7e100 f542 4e23 9fab 62380b7b1fbe dfce6cb5 593f 4a65 a2e2 e6bfa41caeb5 b70a0435 8a00 4a83 acd7 0d31248fe3fe c3839eb6 2200 4252 aa11 5d6b7c0b13ef

Ορίστε και οι δύο ελέφαντες μαζί:

be1a7007 338b 4762 b8fc 8eef4ddcbfec

Παιχνίδια ενίσχυσης ομάδας

Κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς επιλέχθηκαν παιχνίδια τα οποία θα μπορούσαν να ενισχύσουν την σύσφιξη των σχέσεων, την ενίσχυσης της αυτοπεποίηθησης, της διαφορετικότητας καθώς και την ένταξη όλων των παιδιών στο μαθητικό σύνολο της τάξης. Μερικά από αυτά είναι:

  • Το σπασμένο τηλέφωνο

a53aab73 e61c 4aca ba09 a9f6cea893d0  de8d6f5d 8bae 4a9b 8848 9bbef58b6ab8

  •  Η τυφλόμυγα

eca9e504 3098 4e0f bc0d 93dfb7f0b4b8 dfc62973 fd19 436b af83 770960426c9d

  • Παντομίμα (Βασιλιά-βασιλιά)

 

  • Το αερόστατο

7a9fa942 a523 489a a2e2 3d66fd83d6b2

  • Συνεργατικά πάζλ δαπέδου

1747990883779

  • Παιχνίδια ρόλων

πικ-νικ εντός τάξης

cd70eea8 9eff 4593 a02b fa96de668a2e 1ce4e36f 0e1a 4bc6 93bb d07809434b65

αλλά και εκτός

67196a60 87ba 42de a830 cb1c126e8a01

  • θεατρικές αναπαραστάσεις

ινδικό παραμύθι βασισμένο στη Σολομώντεια λύση για τις δύο μητέρες

7ad665e0 adad 4c88 965a a0412363779c c46b962e 3104 4f1e b211 ad17c83ddd27 47c491de 3ede 49d8 9e5f ef53cb70d12d cb973e34 cce4 477d 86ba 6ce36d3ac7c1

Τέλος του προγράμματος

Το τέλος του σχεδίου ήρθε με την συγγραφή ενός συνεργατικού, ηλεκτρονικού παραμυθιού με τίτλος “Ο δρόμος της Φιλίας” το οποίο δημιουργήθηκε στην εφαρμογή Bookcreator. Το παραμύθι εικονογραφήθηκε αποκλειστικά από τα παιδιά και το κείμενο είναι δικές τους προτάσεις. Θα εκτυπωθεί σε μορφή βιβλίου και θα είναι το δώρο αποφοίτητσης.  Απολαύστε το.

https://read.bookcreator.com/ivceVvD6qQhKC1G3nCvSXIY603U2/ZHQDivg2QfyeI4rdfdO8oA

f8cbdba3 aebd 4a6b 927a 7b2ad6c34a3a

Το παραμύθι μας έγινε θεατρικό με τη βοήθεια του Chat GPT και θα παρουσιαστεί στους γονείς και την τοπική κοινωνία με το τέλος της σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά είπαν ότι θέλουν να είναι μια έκπληξη γιαυτό και οι όποιες πρόβες θα γίνονται μόνο στο χώρο του σχολείου.

d128b3cd ee7a 4a60 b9d8 5cc09c2b0dcb

Μερικές φωτογραφίες της γιορτής

20250622 100326 20250622 100222 20250622 100136 20250622 100048