Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικής Μονάδας
Ανακοίνωση – Αγιασμός
Βυθός-ομαδικό κολάζ
Επίσκεψη στο κτήμα Ταραζά
4ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης-Ο Μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον 4ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης «Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννηση της» που διοργάνωσαν οι εκδόσεις Μεταίχμιο.
Διαβάσαμε «Τα παπούτσια του Αννίβα», «Μια Κυριακή του Απρίλη» και τις «Γατοκουβέντες».
Με τα βιβλία της Άλκης Ζέη ταξιδέψαμε με τη φαντασία μας, γελάσαμε, κουβεντιάσαμε και γνωρίσαμε τους ήρωες. Κάναμε συζητήσεις, δραματοποιήσεις, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας τα οποία ταχυδρομήσαμε στις εκδόσεις Μεταίχμιο και περιμέναμε με αγωνία.
Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 2.500. Τελικά το νηπιαγωγείο μας ήταν ένα από τα 5 τυχερά Νηπιαγωγεία που κέρδισε 40 βιβλία των εκδόσεων Μεταίχμιο για τη σχολική βιβλιοθήκη.
Ευχαριστούμε θερμά τις εκδόσεις Μεταίχμιο για τα υπέροχα βιβλία!
Συγχαρητήρια στα παιδιά για την ενθουσιώδη συμμετοχή και την υπέροχη προσπάθεια τους.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Οικολογώντας το χώρο μου
Το εργαστήριο ξεκίνησε με στόχο να αντιληφθούν τα παιδιά ότι η φύση είναι το μεγάλο μας σπίτι. Αν το γνωρίσουμε καλά και το προστατεύσουμε θα μας το ανταποδώσει! Η ανάγκη για ανακύκλωση ήταν η αρχή. Φτιάξαμε ένα απορριμματοφόρο και έναν μπλε κάδο.


Μιλήσαμε για την ανακύκλωση μπαταριών και φτιάξαμε έναν κάδο αφής.

Σκεφτήκαμε όλους τους τρόπους που σπαταλάμε νερό ακόμη και άθελά μας. Μάθαμε τον δύσκολο δρόμο του νερού, με ατομική και ομαδική εργασία, και υποσχεθήκαμε να το φροντίζουμε περισσότερο.


Το ίδιο κάναμε και για την ηλεκτρική ενέργεια. Σε ποια σημεία του σχολείου υπάρχει; Πώς την σπαταλάμε; Πώς μπορούμε να την εξοικονομήσουμε; Κάναμε και πείραμα για να πλησιάσουμε όσο γίνεται την έννοια της.


Για κλείσιμο παρατηρήσαμε τον πιο κοντινό μας χώρο, το σχολείο και την αυλή, και φτιάξαμε τον χάρτη της.


Και επειδή το εργαστήριο συνέπεσε με την αρχή της άνοιξης σκεφτήκαμε τα πουλάκια και φτιάξαμε ταΐστρες με φυστικοβούτυρο και φρυγανιές και τα κρεμάσαμε στα δέντρα μας


Το σώμα μου
Ξεκινήσαμε με μια ζωγραφιά για το πώς φαντάζομαι το σώμα μου.

Στη συνέχεια φτιάξαμε όλοι μαζί το σώμα μας με όλα τα μέρη του.

Κάναμε το σχεδιάγραμμα ενός παιδιού σε χαρτί του μέτρου και το ζωγραφίσαμε προσθέτοντας όλα τα μέρη του κεφαλιού.


Με κλειστά τα μάτια και ένα χέρι από χαρτόνι κάθε παιδί προσπάθησε να προσεγγίσει όσο γίνεται περισσότερο τη θέση του χεριού στο σχέδιο.

Μέσα από δύσκολο, χρωματιστό δρόμο τα παιδιά έφταναν σε ένα μέλος του κυρίου σώματος. Στο τέλος με αυτά τα κομμάτια συνθέσαμε ένα σώμα και ζωγραφίσαμε το πρόσωπο.


Μιλήσαμε για τις αισθήσεις και παίξαμε.


Παίξαμε παιχνίδια διαδικτυακά.

Κλείσαμε με τον κανόνα του εσώρουχου. Το σώμα μάς μας ανήκει, το σώμα είναι δικό μας, τα συνθήματα μας!




























































