Τελευταία ημέρα…
Έφτασε αισίως η μέρα του αποχαιρετισμού!
Συζητήσαμε με τα παιδιά για το τι θα θυμούνται από αυτή την χρονιά και το καταγράψαμε όπως φαίνεται παρακάτω..
Στη συνέχεια, καταγράψαμε και τις απαντήσεις τους στην ερώτηση ¨Τι θέλω να γίνω όταν θα μεγαλώσω;¨
Και έφτασε η ώρα της απονομής των αναμνηστικών καθώς και των φακέλων με τις εργασίες τους από το νηπιαγωγείο.
Δεν παραλείψαμε βέβαια και τις γλυκές λιχουδιές που αρέσουν στα παιδιά, τοποθετημένες μέσα σε μία κούπα με διαφορετικό μήνυμα σε κάθε παιδί, ως ανάμνηση από τις νηπιαγωγούς. Καλό καλοκαίρι σε όλους/ες!!!


























