19 Μαΐου: Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Με σεβασμό και συγκίνηση πραγματοποιήθηκαν σήμερα στο σχολείο μας εκδηλώσεις αφιερωμένες στην Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονία των Ποντίων.
Τα νήπια παρακολούθησαν σχετικό βίντεο στον υπολογιστή και ακολούθησε συζήτηση γύρω από τα γεγονότα. Στη συνέχεια κατέθεσαν στεφάνι μαζί με τους μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Μεγάλης Βρύσης στο ηρώο που βρίσκεται μπροστά από το σχολείο μας, τιμώντας τη μνήμη των θυμάτων του Ποντιακού Ελληνισμού.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου στέλνοντας μήνυμα διατήρησης της ιστορικής μνήμης και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.




